Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Miejsca Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
Tematy Marsze Równości 2026 "Pillion" w kinach Wyrok TSUE Związki partnerskie Kino LGBT
Sobota, 10.11.2018, Aktualizacja: Niedziela, 11.11.2018

Andrzej Duda zastanowi się nad zakazem "propagandy homoseksualnej"

Podziel się Tweetnij Skomentuj (359)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (359)

Czy Polska pójdzie w ślady putinowskiej Rosji?

Prezydent Duda zapowiedział w rozmowie z dziennikarką "Naszego Dziennika", że byłby gotów poprzeć prace nad projektem zakazującym "propogandy homoseksualnej" w szkołach i ZHP. Podobna ustawa funkcjonuje w Rosji.

Czy prezydent podpisałby ustawę zakazującą "propagandy homoseksualnej" i gender w szkołach albo w harcerstwie - pyta dziennikarka w rozmowie z Andrzejem Dudą. "Uważam, że absolutnie taka propaganda nie powinna mieć miejsca w szkołach. Trzeba się temu cały czas spokojnie i konsekwentnie przeciwstawiać. Jeśli taka ustawa by powstała i byłaby dobrze napisana, nie wykluczam, że podszedłbym do niej poważnie" - stwierdza na łamach ultrakatolickiego dziennika prezydent.

Wątek zakazu "propagandy" nawiązywał do dwóch wydarzeń, o którzch ostatnio było dość głośnio. Pierwsze to "Tęczowy Piątek", którego ostatnia edycja odbyła się 26. października. Drugie to konflikt wewnątrz Związku Harcerstwa Polskiego dotyczący polityki antydyskryminacyjnej związku. Warto przypomnieć, że "Tęczowy Piątek" zaplanowany był także w szkole, w której uczył się Andrzej Duda. Kierownictwo II LO w Krakowie wydało w tej sprawie zakaz  "dystrybucji plakatów, ulotek, gadżetów oraz poruszania podczas lekcji tematów związanych z akceptacją i otwartością". 

ZOBACZ TEŻ Liceum prezydenta Dudy odwołuje Tęczowy Piątek Dyrekcja II LO w Krakowie wycofuje zgodę


Zakaz rozpowszechniania pozytywnych informacji o homoseksualności wśród osób niepełnoletnich obowiązuje m. in. w Rosji. Za złamanie prawa grożą kary grzywny oraz pozbawienia wolności. Podobny zakaz wprowadzono także na Litwie. Tam jednak łamiącym zakaz nie grożą żadne sankcje.


(ro)
OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (3)
therearerules niezalezna44 onatujest
Nie podoba mi się (243)
schiza piter2650 ejjfollowme madzia-cahan mexi312 tenmat cbxvt6969 gabriel_angelfox circles-confusion netze
Komentarze (359)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
upstairs_at_you
Wyróżniony 10.11.2018 16:06 upstairs_at_you (57) miasteczko raczej
Jak oni tej putinowskiej Rosji nienawidzą!
A jak bardzo chcieliby się na niej wzorować!
cytuj zgłoś 53 0
don_diego44
20.11.2018 15:31 don_diego44 (60) Tychy
@psom na pożarcie
W którym momencie przekręciłem wypowiedź prof.Śpiewaka ? prof. Śpiewak napisał to co napisał a kto umie czytać ze zrozumieniem i zna trochę historię, to zna znaczenie tych słów.
cytuj zgłoś 0 1
psom na pożarcie
20.11.2018 15:06 psom na pożarcie
don_diego44:
Nie podam Ci linka do tych internetów - sam se poszukaj. A jak jest napisane w pewnej mądrej księdze - szukajcie a znajdziecie.


I ta jedna odpowiedź kończy ostatecznie Twoją przygodę z wiarygodnością. Mizerność i wyrywkowość Twojej wiedzy historycznej i politycznej została już wielokrotnie udowodniona; a w rzadkich chwilach, gdy sięgnąłeś po mogące Cię uratować źródła zewnętrzne, przekręciłeś ich właściwą wymowę, albo – z obawy przed kompromitacją – odmówiłeś ich podania. Twoje poglądy to zbieranina przypadkowych słów bez oparcia w rzeczywistości, i z tym nie wchodzi się w dyskusję.
cytuj zgłoś 2 0
don_diego44
20.11.2018 14:15 don_diego44 (60) Tychy
@psom na pożarcie
Oczywiście ,że Chrzanowski powinien odpowiedzieć za to co zrobił. Ale czy to aż taka afera? Jeżeli była mowa o sprzedaży za 1zł, to te banki pewnie są już zbankrutowane a Czarnecki pilnuje tylko własnego interesu a tych co mają pieniądze w jego bankach ma gdzieś. Z wypowiedzi tych manifestantów wynikało ,że to całkiem rozsądni ludzie i chwała im za to ,że w taki kulturalny sposób uczcili święto narodowe i uczcili pamięć swoich bohaterskich przodków.
W II RP demokracja była raczkująca, ale była a po 1944r była dyktatura komuchów wprowadzona siłą wbrew woli narodu. I tu też nie ma porównania.
Oczywiście ,że JPII bardzo przyczynił się do wykończenia zbrodniczego komunizmu.
Jednak mówiąc o zbrodniach nazistowskich czy komunistycznych trzeba być dokładnym i mówić kto konkretnie to robił, bo potem wychodzą takie kwiatki ,że jakieś przygłupy w USA czy Izraelu twierdzą ,że ci naziści to byli Polacy.
Skala terroru w ZSRR była tak duża ,że nieporównywalna z niczym oprócz zbrodni niemieckich nazistów.
Jednak udział Żydów w komunizmie wyróżniał się, bo będąc niewielką mniejszością, ilość ich we władzach komunistycznych była stosunkowo duża. Tak ,że też ponoszą odpowiedzialność za zbrodnie komunistów.
Mnie zastanawia dla czego żydowskie media ,w katolickiej Polsce, organizują nagonkę na KK albo na siłę udowadniają ,na całym świecie ,nawet jakimiś fałszywkami ,że Polacy to jacyś naziści ? I robią to i tak już zbankrutowane media .
Nie podam Ci linka do tych internetów - sam se poszukaj. A jak jest napisane w pewnej mądrej księdze - szukajcie a znajdziecie.
cytuj zgłoś 0 2
psom na pożarcie
20.11.2018 1:29 psom na pożarcie
Och, coś mi się skasowało:

„Chociaż właściwie nie trzeba – fakt, że w swojej zaciekłości względem komunizmu i żydów zapominasz o reszcie świata w stopniu urągającym obiektywizmowi naukowemu i świadczącym o deficycie fundamentalnej empatii, sprawia że rozstrzyganie czy dojmujący jesteś celowo czy nieświadomie nie ma już większego wpływu na Twój wizerunek.”
cytuj zgłoś 1 0
psom na pożarcie
20.11.2018 1:18 psom na pożarcie
don_diego44:
@psom na pożarcie
Masz rację , młodzież jest coraz lepiej wykształcona ,ma dostęp do wielu źródeł informacji i nie daje sobie wciskać kitu. Nie nabrała się na KOD założony przez alimenciarza, który później wyłudził 100tys zł na lewe faktury


Nie bardzo wiem, który fragment mojego posta zrozumiałeś jako zachętę do kontynuowania starczego pierdolenia, ale całkiem sprawnie Ci poszło.

i nie nabiera się na totalną opozycję z ciągnącym się za nią ogonem afer.


Odważne stwierdzenie tydzień po wybuchu afery KNF. Nie żebym chciał bronić wcześniejszych rządów innych partii – bo akurat wszystkie pod tym względem okazały się siebie warte – ale ze swoich niewzruszonym przekonaniem o wyższości moralnej PiSu w kontekście afer powoli zbliżasz się do momentu, w którym Marek Chrzanowski osobiście przyjedzie do Ciebie do domu, położy dłoń na Twoim ramieniu, westchnie i z dobrotliwym uśmiechem powie kurczak, słuchaj, to naprawdę miłe to co o nas wygadujesz, ale możesz już przestać.

To właśnie w większości młodzi ludzie brali udział w tym patriotycznym marszu 11 listopada. I to właśnie młodzi ludzie reagują na kłamstwa rozpowszechniane po całym świecie o Polsce . I to jest budujące.


Mówiłem o zorientowanych. Zrób test z ogólnej wiedzy społecznej, politycznej czy historycznej wśród uczestników tego „patriotycznego” marszu, zrozumiesz w czym tkwi różnica.

Żartuję, nie zrozumiesz.

Od 1944 do 1989 była dyktatura komuchów zainstalowanych przez ruskich komuchów . Demokracji nie było a ten ustrój utrzymywano siłą , wiec jak to nazwać?


Zgodnie z przedstawionym przez Ciebie opisem – system autorytarnym. Totalitarne też są autorytarne, ale nie każdy autorytarny jest totalitarny. Na ten przykład: rządy Piłsudskiego też były autorytarne; ba, nawet obóz w Berezie był. Ale taka II RP do takiej III Rzeszy troszkę się nie umywa, czyż nie.

Po wojnie Polska była praktycznie jednolita narodowościowo a do dzisiaj do katolicyzmu przyznaje się 90% Polaków. Mniejszości stanowiły minimalny procent. I jak się tylko nadarzyła okazja to naród Polski kopnął w d.. zbrodniczy komunizm i się go pozbył.


15 lat temu panowała wersja, że to Papież zajechał go kremówkami. Teraz widzę naród polski po prostu wziął i kopnął w dupę. Witamy w kwadransie z historią oczami ucznia podstawówki.

Jeżeli Żydzi we władzach służb bezpieczeństwa stanowili 38% to jak najbardziej trzeba o tym wspominać w odniesieniu do totalitaryzmu tamtego państwa . Bo ruskie komuchy wysługiwały się wtedy polskimi Żydami komunistami ,żeby wprowadzać na siłę terror komunistyczny.


Tak jak homoseksualizm sam w sobie nie ma nic wspólnego z napadaniem na babcie, tak i judaizm sam w sobie nie ma nic wspólnego z komunizmem; dlatego nie, nie trzeba o tym wspominać. Sam wydedukowałeś, że komunizm był przed wojną szczególnie popularny wśród dyskryminowanych mniejszości narodowych – nie tylko żydowskiej. Tym samym również sam sobie przedstawiłeś powód, dla którego konkretne osoby po wojnie współuczestniczyły w implementacji tego ustroju: robili to nie „Żydzi” (bo i większość przedwojennych Żydów komunistami nie była), tylko te osoby dotąd dyskryminowane, które 1) wcześniej były komunistami, 2) wojnę przeżyły i 3) znalazły się w 1945 roku po naszej stronie granicy (lub do Polski uciekły przed represjami za pochodzenie).

Innymi słowy: używasz zwrotu żydokomuna, bo zbywasz nim świadomość, że te poglądy, które dziś głosisz, 100-150 lat temu były właśnie bezpośrednim powodem wzrostu popularności komunizmu – między innymi wśród tych, których Ty usiłujesz za wszelką cenę, na przekór pełnemu obrazowi historycznemu, wyróżnić. Ale cóż, władze okupacyjne też na partyzantów mówiły „polnische Banditen”, bo w końcu byli Polakami i działali niezgodnie z prawem; one tylko mówiły prawdę.

Bo wszyscy z tych służb PRLowskich twierdzą ,że oni tylko tam sprzątali i przekładali papiery i twierdzą ,że nie mieli nic wspólnego z tymi co bili i zabijali. A niby milicja co robiła? Nie prześladowała społeczeństwa? Te wszystkie służby ściśle ze sobą współpracowały.


Milicja była ówczesną policją. Dzisiaj też policjanci z 20-letnim stażem wysłuchują co jakiś czas, że są wiernymi siepaczami na usługach kolejnych rządzących akurat partii. Tymczasem bycie szeregowym policjantem, milicjantem czy wojskowym nawet w państwie autorytarnym nie jest samo w sobie żadnym przestępstwem, tylko pracą w służbach mundurowych własnej ojczyzny – jakkolwiek by ta nie była w danym momencie rządzona. Był nawet taki koleś, któremu się udało być feldmarszałkiem totalitarnego państwa i brać czynny udział w wojnie, a i tak cieszyć się na tyle wysoką estymą, że dziś wszelkie doniesienia o jego ewentualnej odpowiedzialności za zbrodnie wojenne spotykają się z niedowierzaniem i są analizowane z nadzwyczajną starannością.

A potem przychodzisz Ty i trzeba zdejmować pudełko z kredkami z pawlacza.

Wykańczanie ludzi na taką skalę w łagrach to był pomysł komuchów.


Ponownie: czego Ty chcesz tym dowieść? Łagry stanowiły rozwinięcie już istniejącego carskiego systemu katorgi i masowych zesłań, podczas gdy obozy koncentracyjne służące wykańczaniu ludności cywilnej nawet bez pozoru przymusowej pracy (!!!) stosowali już dużo wcześniej Amerykanie i Brytyjczycy. Metody, motywacje i skala ewoluowały w tej dziedzinie bezustannie w zależności od potrzeb, więc wiele innych państw i ustrojów było pod jakimś wybranym względem pierwszymi. A ja właśnie o tym mówiłem – tak dalece usiłujesz ponad wszelką potrzebę udowodnić i tak oczywistą wszeteczność ZSRR, że w praktyce wybielasz akademickimi porównaniami wszystkich innych historycznych złoczyńców, mimowolnie nadając im status zaledwie naśladujących lub zbrodniczych nie aż tak. To się nazywa wyważanie otwartych drzwi – niczego nie wnosi, a i tak potem trzeba naprawiać szkody.

Chociaż właściwie nie trzeba – fakt, że w swojej zaciekłości względem komunizmu i żydów zapominasz o reszcie świata w stopniu urągającym obiektywizmowi naukowemu i świadczącym o deficycie fundamentalnej empatii,

Jakie przerżnięte wybory ? Moja ulubiona partia wygrała wybory.


A mimo to prezes jakiś nie w sosie, ciekawe czemu.

Obchody 100lecia były bardzo udane, szczególnie marsz 250tys patriotów.


Kurczak, wstawaj, zesrałeś się.

We Francji bilans po obchodach święta zburzenia Bastylii - 800 spalonych aut , w Polsce ani jednej wybitej szyby.


No, a w Stanach na 4 lipca atakują Afroamerykanów.

Tylko głupi uwierzy ,że to nie była ustawka. Sory Ty wierzysz.


Żelazny argument, chylę czoła.
Pomijając, że swoje zdanie w tej kwestii wypowiedziałem – zawsze dopuszczam jakieś prawdopodobieństwo przekrętu, ale linia obrony była w tym przypadku tak kompromitująca, że nawet jak by to była fałszywka, to delikwent zasłużył sobie na nią swoim frajerstwem, porażającym szczególnie w wykonaniu szefa dumnej organizacji o zapatrywaniach radykalnych.

Jak już mówiłem osoby żydowskiego pochodzenia szanujące Polskę ja również bardzo szanuję a takich co plują na Polskę przeróżnymi kłamstwami nie szanuję .


Nie jestem rasistą, bo mam czarnoskórego znajomego, odmiana nadwiślańska.

Przykład z dzisiaj odnośnie TVN -przed faktami rozmowa polityczna w której biorą udział Blumsztain z GW, jakiś doktor i Morozowski. Po faktach Pochanke -resortowe dziecko rozmawia z Olechowskim o którym internety mówią ,że ma takie a nie inne pochodzenie.


Kurczak, kuźwa, dajesz ten link do tych internetów, bo to jakaś niesamowita kopalnia gruntownie sprawdzonych rewelacji musi być.
cytuj zgłoś 1 0
don_diego44
19.11.2018 21:16 don_diego44 (60) Tychy
@psom na pożarcie
Masz rację , młodzież jest coraz lepiej wykształcona ,ma dostęp do wielu źródeł informacji i nie daje sobie wciskać kitu. Nie nabrała się na KOD założony przez alimenciarza, który później wyłudził 100tys zł na lewe faktury i nie nabiera się na totalną opozycję z ciągnącym się za nią ogonem afer. To właśnie w większości młodzi ludzie brali udział w tym patriotycznym marszu 11 listopada. I to właśnie młodzi ludzie reagują na kłamstwa rozpowszechniane po całym świecie o Polsce . I to jest budujące.
Od 1944 do 1989 była dyktatura komuchów zainstalowanych przez ruskich komuchów . Demokracji nie było a ten ustrój utrzymywano siłą , wiec jak to nazwać?

Po wojnie Polska była praktycznie jednolita narodowościowo a do dzisiaj do katolicyzmu przyznaje się 90% Polaków. Mniejszości stanowiły minimalny procent. I jak się tylko nadarzyła okazja to naród Polski kopnął w d.. zbrodniczy komunizm i się go pozbył.
Jeżeli Żydzi we władzach służb bezpieczeństwa stanowili 38% to jak najbardziej trzeba o tym wspominać w odniesieniu do totalitaryzmu tamtego państwa . Bo ruskie komuchy wysługiwały się wtedy polskimi Żydami komunistami ,żeby wprowadzać na siłę terror komunistyczny.
Bo wszyscy z tych służb PRLowskich twierdzą ,że oni tylko tam sprzątali i przekładali papiery i twierdzą ,że nie mieli nic wspólnego z tymi co bili i zabijali. A niby milicja co robiła? Nie prześladowała społeczeństwa? Te wszystkie służby ściśle ze sobą współpracowały.
Wykańczanie ludzi na taką skalę w łagrach to był pomysł komuchów.
Jakie przerżnięte wybory ? Moja ulubiona partia wygrała wybory. Obchody 100lecia były bardzo udane, szczególnie marsz 250tys patriotów. We Francji bilans po obchodach święta zburzenia Bastylii - 800 spalonych aut , w Polsce ani jednej wybitej szyby.
Tylko głupi uwierzy ,że to nie była ustawka. Sory Ty wierzysz.
Jak już mówiłem osoby żydowskiego pochodzenia szanujące Polskę ja również bardzo szanuję a takich co plują na Polskę przeróżnymi kłamstwami nie szanuję .
Przykład z dzisiaj odnośnie TVN -przed faktami rozmowa polityczna w której biorą udział Blumsztain z GW, jakiś doktor i Morozowski. Po faktach Pochanke -resortowe dziecko rozmawia z Olechowskim o którym internety mówią ,że ma takie a nie inne pochodzenie.
cytuj zgłoś 0 2
psom na pożarcie
19.11.2018 16:21 psom na pożarcie
Ok, znalazłem źródło problemu:

don_diego44:
Czyli przyjąłeś konwencję dyskusji ,że będziemy się przezywać jak w przedszkolu .Więc się dostosuję - a Ty gupi jesteś.


Nazywanie Ciebie starym kretynem nie jest zwykłym przezwiskiem. Należysz do sporej kasty Polaków o niskiej wiedzy ogólnej, mylących wiek z doświadczeniem, przez co wydaje im się, że skumulowane na przestrzeni lat strzępki informacji pozbawionych ładu czy filtra krytycznego stanowią rzetelną bazę wiedzy o świecie. To trochę jak zbudować własną chatę z przypadkowych czy znalezionych na ulicy elementów, a potem na tej podstawie czuć się zdolnym do dyskusji o stylach architektonicznych – nic dziwnego, że ciężko Ci przyjąć inne punkty widzenia, skoro Twój własny jednocześnie składa się wszystkiego, a nie stanowi niczego.

Żeby było zabawniej – Twoja postawa pomnożona razy iks milionów Polaków potem powoduje powstawanie takich potworków jak czarekz, które w obliczu miernoty dominującej w kraju popadają z kolei w przekonanie, że sypanie odniesieniami kulturowymi/kulturalnymi na poczekaniu czyni ich światopogląd magicznie nietykalnym (jaki by nie był).

A po środku pozostaje cała masa nieźle wykształconych i zorientowanych młodych ludzi, którzy po prostu mają dość waszego starczego pierdolenia i panoszenia.

PRL był państwem totalitarnym . Komunizm w Polsce był wprowadzony terrorem i był utrzymywany przez ruskie wojska stacjonujące do lat dziewięćdziesiątych i był utrzymywany też przez Polaków i Polaków żydowskiego pochodzenia, zdrajców narodu, sługusów ruskich . Głównym narzędziem tych sługusów była powszechna inwigilacja prowadzona przez służby specjalne . I oczywiście nie było demokracji a każda próba stworzenia jakiejś nowej partii politycznej kończyła się aresztowaniami.


Nie był – czy Ci się to podoba czy nie. Totalitarystycznym ustrojem był stalinizm, więc najwyżej można mówić o tendencjach totalitarystycznych we wczesnym PRL jako satelicie ZSRR. Ale rozciąganie tego na okres 1956-1989 to już mitomania.

utrzymywany też przez Polaków i Polaków żydowskiego pochodzenia


I zaistniały tylko dlatego, że wcześniej wieloetniczną i wielowyznaniową Polskę najechali z dwóch stron chrześcijańscy oprawcy.

Polacy żydowskiego pochodzenia to też Polacy. A PRL budowali Polacy różnego pochodzenia – polskiego, żydowskiego, kresowego, rusińskiego, rosyjskiego, niemieckiego czy ukraińskiego. Byli katolikami, protestantami, prawosławnymi, żydami, deistami, agnostykami, ateistami. Mieli korzenie chłopskie, robotnicze, mieszczańskie, inteligenckie, nawet szlacheckie.
Fakt, że nawet w wywodzie na zupełnie inny temat (PRL a totalitaryzm) potrzebowałeś wspomnieć o Żydach jest najczystszej próby dowodem Twojego antysemityzmu.

A jeżeli dalej nie rozumiesz dlaczego, wyobraź sobie następujący nagłówek w prasie: „Policja w Tychach rozbiła gang złodziei napadających na starsze kobiety. Aresztowano pięciu mężczyzn, w tym dwóch homoseksualistów” – nie masz poczucia, że któryś szczegół jest tutaj zbędny, a jego umieszczenie zdradza pewne zapatrywania autora tekstu? (Żartuję, wiem że za chwilę sprawnie obrócisz kota ogonem na wszystkie strony ♥ )

Obronę ubeków, ich sojuszników, jakoś trzeba usprawiedliwiać . Na przykład dla czego odbierać przywileje emerytalne sprzątaczce z UB przecież ona nikomu nic złego nie zrobiła? A dlaczego sprzątaczka ma mieć przywileje emerytalne tylko dla tego ,że pracowała w UB?


Sprzątaczka z UB? Jaka znowu sprzątaczka z UB? – pomyślałem, po czym sobie przypomniałem – zaraz, było coś takiego...
Sprawdziłem, było: w 2003 roku. To zdaje się był motyw, że jakaś tam była rzekomo odznaczona, a tak naprawdę nie istniała. Świetnie, widać jak bardzo na bieżąco w temacie.

Tymczasem w 2017 roku PO chodziło o to, że ustawa uderzała również w funkcjonariuszy milicji, którzy w życiu nie zahaczyli o aparat bezpieczeństwa, a po prostu pracowali w służbach mundurowych swojej ojczyzny. Obcięto emerytury tysiącom osób, które po 1989 przeszły pomyślną weryfikację i pracowały lub nadal pracują dla bezpieczeństwa wolnej Polski nie popełniwszy w życiu żadnego przestępstwa... a jednocześnie ustawa nie dotyka tych byłych funkcjonariuszy SB, którzy do weryfikacji nie przeszli lub do niej nie podchodzili, i po 1989 po prostu przeszli do cywila. Partactwo i popieprzenie totalne, ale PiS nie jest od wnikania w szczegóły – ważne, żeby komuś dojebać.

To ,że komunizm spowodował więcej terroru,ofiar i cierpienia nie umniejsza ogromu terroru ,ofiar i cierpienia spowodowanego przez niemieckich narodowych socjalistów. I łagry, czyli komunistyczne obozy śmierci, wymyślili komuniści a naziści wzięli z nich przykład.


Co? Obozy koncentracyjne i obozy pracy istniały jeszcze przed XX w., nie zostały wymyślone przez żadnych komunistów. Czy mógłbyś w końcu przyznać, że masz gównianą wiedzę historyczną i zmyślasz na poczekaniu?

No chyba że napisałeś tę bzdurę w celu zboczenia z tematu, w takim razie spieszę z zapewnieniem, że Ci się nie udało ;)

Cały czas sprawa tej fałszywki była rozpatrywana przez prokuraturę i dopiero teraz poinformowano ,że oskarżony o zorganizowanie tego twierdzi ,że zrobił to za 20tys zł.
Można by to uznać za śmieszną prowokację bez znaczenia gdyby tego TVN nie rozpowszechnił po całym świecie.


Czyli: przez 10 miesięcy wszyscy kpili i nikt nie wierzył organizatorowi, choć jego wersja zdarzeń była powszechnie znana:
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/380030-antybohater-tvn-wydal-oswiadczenie-ws-urodzin-hitlera-przedstawiony-przez-dziennikarzy-obraz-jest-nieprawdziwy-jestem-rekonstruktorem

Nikomu przez moment nie zapaliła się lampka:
https://www.tvp.info/35716955/takie-organizacje-jak-duma-i-nowoczesnosc-powinny-byc-zdelegalizowane
https://wpolityce.pl/polityka/377776-jaki-zrobimy-wszystko-co-w-naszej-mocy-zeby-stowarzyszenie-duma-i-nowoczesnosc-zostalo-zdelegalizowane
https://wpolityce.pl/polityka/385516-sluzby-wojewody-slaskiego-skontroluja-finanse-stowarzyszenia-duma-i-nowoczesnosc
http://wpolsce.pl/magazyn/2274-kopcinska-dzialania-ws-organizacji-duma-i-nowoczesnosc-sa-podejmowane-natychmiast

Mija 10 miesięcy... a tu nagle, zaraz po efektownie przerżniętych wyborach, w samym środku blamażu z organizacją 100-lecia niepodległości, i tuż przed wypłynięciem afery KNF, ten sam prorządowy portal wPolityce mozolnie „dociera do szczegółów śledztwa” zawierających dokładnie tę samą co dotąd linię obrony:
https://wpolityce.pl/media/420145-tylko-u-nasurodziny-hitlera-byly-maskarada-znamy-kulisy

ale ta tym razem już jest, uwaga uwaga, niezbitym dowodem na fałszywość całego zajścia, odtrąbionym w państwowej telewizji jako bezczelna prowokacja opozycji. Biedni patrioci, tyle miesięcy szkalowania przez... yyy... w sumie to przez PiS, ale co tam.

Chyba już pytałem, ale zapytam jeszcze raz: co to za uczucie być tak ciężkim frajerem?

I przykład odnośnie TVN . Dzisiaj po Faktach było trzech rozmówców : Kołodko , Bugaj i Labuda . Internety mówią ,że dwóch pierwszych pochodzi z narodu wybranego a Labuda należała do UW -to wiadomo.


Już o tym rozmawialiśmy: pochodzenia żydowskiego są/byli też Hitler, Bronisław Wildstein i Agata Duda. To nic nie znaczy, to o niczym nie świadczy.

A poza tym – internety? Pokaż no te internety, koniecznie :D

Oraz – nie, nie wiadomo. Tylko w głowie Twojej i Tobie podobnych istnieje jakieś „wiadomo” w tym zakresie. Właśnie tak objawia się paranoja...
cytuj zgłoś 2 0
psom na pożarcie
19.11.2018 16:18 psom na pożarcie
Ok, zamieszczam bez znaczników quote.

don_diego44:
Czyli przyjąłeś konwencję dyskusji ,że będziemy się przezywać jak w przedszkolu .Więc się dostosuję - a Ty gupi jesteś.

Nazywanie Ciebie starym kretynem nie jest zwykłym przezwiskiem. Należysz do sporej kasty Polaków o niskiej wiedzy ogólnej, mylących wiek z doświadczeniem, przez co wydaje im się, że skumulowane na przestrzeni lat strzępki informacji pozbawionych ładu czy filtra krytycznego stanowią rzetelną bazę wiedzy o świecie. To trochę jak zbudować własną chatę z przypadkowych czy znalezionych na ulicy elementów, a potem na tej podstawie czuć się zdolnym do dyskusji o stylach architektonicznych – nic dziwnego, że ciężko Ci przyjąć inne punkty widzenia, skoro Twój własny jednocześnie składa się wszystkiego, a nie stanowi niczego.

Żeby było zabawniej – Twoja postawa pomnożona razy iks milionów Polaków potem powoduje powstawanie takich potworków jak czarekz, które w obliczu miernoty dominującej w kraju popadają z kolei w przekonanie, że sypanie odniesieniami kulturowymi/kulturalnymi na poczekaniu czyni ich światopogląd magicznie nietykalnym (jaki by nie był).

A po środku pozostaje cała masa nieźle wykształconych i zorientowanych młodych ludzi, którzy po prostu mają dość waszego starczego pierdolenia i panoszenia.

PRL był państwem totalitarnym . Komunizm w Polsce był wprowadzony terrorem i był utrzymywany przez ruskie wojska stacjonujące do lat dziewięćdziesiątych i był utrzymywany też przez Polaków i Polaków żydowskiego pochodzenia, zdrajców narodu, sługusów ruskich . Głównym narzędziem tych sługusów była powszechna inwigilacja prowadzona przez służby specjalne . I oczywiście nie było demokracji a każda próba stworzenia jakiejś nowej partii politycznej kończyła się aresztowaniami.

Nie był – czy Ci się to podoba czy nie. Totalitarystycznym ustrojem był stalinizm, więc najwyżej można mówić o tendencjach totalitarystycznych we wczesnym PRL jako satelicie ZSRR. Ale rozciąganie tego na okres 1956-1989 to już mitomania.

utrzymywany też przez Polaków i Polaków żydowskiego pochodzenia

I zaistniały tylko dlatego, że wcześniej wieloetniczną i wielowyznaniową Polskę najechali z dwóch stron chrześcijańscy oprawcy.

Polacy żydowskiego pochodzenia to też Polacy. A PRL budowali Polacy różnego pochodzenia – polskiego, żydowskiego, kresowego, rusińskiego, rosyjskiego, niemieckiego czy ukraińskiego. Byli katolikami, protestantami, prawosławnymi, żydami, deistami, agnostykami, ateistami. Mieli korzenie chłopskie, robotnicze, mieszczańskie, inteligenckie, nawet szlacheckie.
Fakt, że nawet w wywodzie na zupełnie inny temat (PRL a totalitaryzm) potrzebowałeś wspomnieć o Żydach jest najczystszej próby dowodem Twojego antysemityzmu.

A jeżeli dalej nie rozumiesz dlaczego, wyobraź sobie następujący nagłówek w prasie: „Policja w Tychach rozbiła gang złodziei napadających na starsze kobiety. Aresztowano pięciu mężczyzn, w tym dwóch homoseksualistów” – nie masz poczucia, że któryś szczegół jest tutaj zbędny, a jego umieszczenie zdradza pewne zapatrywania autora tekstu? (Żartuję, wiem że za chwilę sprawnie obrócisz kota ogonem na wszystkie strony ♥ )

Obronę ubeków, ich sojuszników, jakoś trzeba usprawiedliwiać . Na przykład dla czego odbierać przywileje emerytalne sprzątaczce z UB przecież ona nikomu nic złego nie zrobiła? A dlaczego sprzątaczka ma mieć przywileje emerytalne tylko dla tego ,że pracowała w UB?

Sprzątaczka z UB? Jaka znowu sprzątaczka z UB? – pomyślałem, po czym sobie przypomniałem – zaraz, było coś takiego...
Sprawdziłem, było: w 2003 roku. To zdaje się był motyw, że jakaś tam była rzekomo odznaczona, a tak naprawdę nie istniała. Świetnie, widać jak bardzo na bieżąco w temacie.

Tymczasem w 2017 roku PO chodziło o to, że ustawa uderzała również w funkcjonariuszy milicji, którzy w życiu nie zahaczyli o aparat bezpieczeństwa, a po prostu pracowali w służbach mundurowych swojej ojczyzny. Obcięto emerytury tysiącom osób, które po 1989 przeszły pomyślną weryfikację i pracowały lub nadal pracują dla bezpieczeństwa wolnej Polski nie popełniwszy w życiu żadnego przestępstwa... a jednocześnie ustawa nie dotyka tych byłych funkcjonariuszy SB, którzy do weryfikacji nie przeszli lub do niej nie podchodzili, i po 1989 po prostu przeszli do cywila. Partactwo i popieprzenie totalne, ale PiS nie jest od wnikania w szczegóły – ważne, żeby komuś dojebać.

To ,że komunizm spowodował więcej terroru,ofiar i cierpienia nie umniejsza ogromu terroru ,ofiar i cierpienia spowodowanego przez niemieckich narodowych socjalistów. I łagry, czyli komunistyczne obozy śmierci, wymyślili komuniści a naziści wzięli z nich przykład.

Co? Obozy koncentracyjne i obozy pracy istniały jeszcze przed XX w., nie zostały wymyślone przez żadnych komunistów. Czy mógłbyś w końcu przyznać, że masz gównianą wiedzę historyczną i zmyślasz na poczekaniu?

No chyba że napisałeś tę bzdurę w celu zboczenia z tematu, w takim razie spieszę z zapewnieniem, że Ci się nie udało ;)

Cały czas sprawa tej fałszywki była rozpatrywana przez prokuraturę i dopiero teraz poinformowano ,że oskarżony o zorganizowanie tego twierdzi ,że zrobił to za 20tys zł.
Można by to uznać za śmieszną prowokację bez znaczenia gdyby tego TVN nie rozpowszechnił po całym świecie.


Czyli: przez 10 miesięcy wszyscy kpili i nikt nie wierzył organizatorowi, choć jego wersja zdarzeń była powszechnie znana:
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/380030-antybohater-tvn-wydal-oswiadczenie-ws-urodzin-hitlera-przedstawiony-przez-dziennikarzy-obraz-jest-nieprawdziwy-jestem-rekonstruktorem

Nikomu przez moment nie zapaliła się lampka:
https://www.tvp.info/35716955/takie-organizacje-jak-duma-i-nowoczesnosc-powinny-byc-zdelegalizowane
https://wpolityce.pl/polityka/377776-jaki-zrobimy-wszystko-co-w-naszej-mocy-zeby-stowarzyszenie-duma-i-nowoczesnosc-zostalo-zdelegalizowane
https://wpolityce.pl/polityka/385516-sluzby-wojewody-slaskiego-skontroluja-finanse-stowarzyszenia-duma-i-nowoczesnosc
http://wpolsce.pl/magazyn/2274-kopcinska-dzialania-ws-organizacji-duma-i-nowoczesnosc-sa-podejmowane-natychmiast


Mija 10 miesięcy... a tu nagle, zaraz po efektownie przerżniętych wyborach, w samym środku blamażu z organizacją 100-lecia niepodległości, i tuż przed wypłynięciem afery KNF, ten sam prorządowy portal wPolityce mozolnie „dociera do szczegółów śledztwa” zawierających dokładnie tę samą co dotąd linię obrony:
[url]https://wpolityce.pl/media/420145-tylko-u-nasurodziny-hitlera-byly-maskarada-znamy-kulisy


ale ta tym razem już jest, uwaga uwaga, niezbitym dowodem na fałszywość całego zajścia, odtrąbionym w państwowej telewizji jako bezczelna prowokacja opozycji. Biedni patrioci, tyle miesięcy szkalowania przez... yyy... w sumie to przez PiS, ale co tam.

Chyba już pytałem, ale zapytam jeszcze raz: co to za uczucie być tak ciężkim frajerem?

I przykład odnośnie TVN . Dzisiaj po Faktach było trzech rozmówców : Kołodko , Bugaj i Labuda . Internety mówią ,że dwóch pierwszych pochodzi z narodu wybranego a Labuda należała do UW -to wiadomo.

Już o tym rozmawialiśmy: pochodzenia żydowskiego są/byli też Hitler, Bronisław Wildstein i Agata Duda. To nic nie znaczy, to o niczym nie świadczy.

A poza tym – internety? Pokaż no te internety, koniecznie :D

Oraz – nie, nie wiadomo. Tylko w głowie Twojej i Tobie podobnych istnieje jakieś „wiadomo” w tym zakresie. Właśnie tak objawia się paranoja...
cytuj zgłoś 0 0
psom na pożarcie
19.11.2018 16:16 psom na pożarcie
Nie wiem jak u was, ale u mnie dział komentarzy spadł z rowerka.
cytuj zgłoś 2 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 36
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
andrzej duda dyskryminacja homofobia rząd PiS tęczowy piątek zhp
Powiązane
Obraz Wtorek, 13.11.2018 Reakcje na słowa Dudy: mówienie o czymś to nie propaganda Obraz Środa, 24.06.2020 Nie chcą Dudy w USA. Protest i negatywne głosy polityków Obraz Środa, 10.06.2020 Duda podpisał Kartę Rodziny, by zwalczać "ideologię LGBT" Obraz Poniedziałek, 27.04.2020 Uchylono decyzję ws. prof. Nalaskowskiego, będzie nowe postępowanie dyscyplinarne Obraz Poniedziałek, 09.03.2020 Duda: dopóki będę prezydentem, związków partnerskich nie będzie
Inne tematy
"Kochający inaczej mają miejsce w kościele" - kardynał Konrad Krajewski nowym metropolitą łódzkim Wtorek, 17.03.2026 "Kochający inaczej mają miejsce w kościele" - kardynał Konrad Krajewski nowym metropolitą łódzkim
Lesbinton: w Poznaniu powstał klub badmintonowy dla lesbijek Wtorek, 10.03.2026 Lesbinton: w Poznaniu powstał klub badmintonowy dla lesbijek
Sąd Najwyższy Ukrainy uznał parę jednopłciową za rodzinę. Co to właściwie zmienia? Środa, 11.03.2026 Sąd Najwyższy Ukrainy uznał parę jednopłciową za rodzinę. Co to właściwie zmienia?
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na Twitterze Instagram
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościUstawienia prywatności