Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Przewodnik Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
TOP Sport LGBT Profile i ogłoszenia Marsze Równości 2026 Kino LGBT Coming out
Środa, 27.01.2010, Aktualizacja: Czwartek, 02.04.2026

Ciężarny mężczyzna urodzi w lutym

Podziel się Tweetnij Skomentuj (101)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (101)

Transseksualna para nie może doczekać się narodzin synka

Scott Moore i jego mąż Thomas spodziewają się dziecka w lutym. Scott jest drugim "ciężarnym" mężczyzną, który ujawnił światu swoją radosną nowinę. Transseksualni małżonkowie urodzili się jako kobiety, obaj przeszli operację zmiany płci, choć Scott ciągle ma żeńskie organy i prawnie figuruje jako kobieta.

Scott zaczął przyjmować hormony w wieku 16 lat, już wtedy od kilku lat wiedział, że chce być mężczyzną. Panowie poznali się podczas spotkań grupy wsparcia dla osób transseksualnych w 2005 roku, w 2007 roku spotkali się ponownie i, jak mówi Scott, wiedzieli że są sobie przeznaczeni. Razem wychowują już synów Thomasa z poprzedniego związku, 12-letniego Gregga i 10-letniego Logana. "Nazywają mnie tata 2" - żartuje Scott. Małżonkowie nie przejmują się tym, że ich dziecku będą dokuczać w szkole: "Już przez to przechodziliśmy, mój syn Logan był prześladowany w szkole, ale nauczył się mówić swoim prześladowcom: - być może wy macie problem z moimi dwoma ojcami, ale ja nie mam, więc nie uda wam się mnie zranić" - mówi Thomas.

Scott Moore został zapłodniony metodą inseminacji, zamierza urodzić naturalnie w lokalnym, kalifornijskim szpitalu, choć początkowo miał problem ze znalezieniem lekarza. "Każdy powinien mieć prawo do opieki lekarskiej w czasie ciąży, nawet jeżeli jest mężczyzną" - mówi Scott, a Thomas dodaje: "Chcemy pokazać światu, że transseksualne rodziny mogą być zdrowe, kochające i mogą wychowywać dzieci."

W 2008 roku świat zszokowała informacja o Thomasie Beatie, transseksualnym mężczyźnie, który urodził córeczkę.

"Wiemy, że ludzie będą nas krytykować, ale jesteśmy błogo szczęśliwi i nie wstydzimy się swojej decyzji" - mówi Scott.

Rodzice wybrali już imię dla nienarodzonego chłopczyka - Miles.

źródło: dailymail.co.uk

(md)
OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (60)
enfant_terrible like_water niezapomnijfajek anyahh incei czester_ek dresik_ona geishakungfu anl emanda
Nie podoba mi się (45)
abonament 19gocha88 shillien rieux you-know ellion kuroperz lugias olusia18 virgo
Komentarze (101)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
abonament
10.02.2018 18:18 abonament (23) Kożuchów
hm. wypowiem sie jako osoba transseksualna, bo coz. czemu by nie.
mam dziwne obrzydzenie do samego okresu, okres dorastania to jakis koszmar. dziwie sie, ze pan Moor na luzie podchodzi do tego, ze zachodzi w ciaze. i to jeszcze z dobrej woli. dlaczego tego nie zrobil przed operacja? i czy terpaia hormonalna + operacje nie zaszkodza dziecku?
skoro ciaza jest taka jakby bardziej 'kobieca' to eh, czemu jej chce?
transsex k/m to przeciez pragniecie bycia tym 'normalnym' mezczyzna. a 'normalnego' mezczyzny porod raczej nie dotyczy.

nie mam nic do tego ze jest gejem, do tego rowniez z transem. naprawde.
ale jednak ta sytuacja o chceci dziecka wykorzystujac swoje 'kobiece cechy' ktorych tak bardzo sie przeciez chce 'pozbyc' jest jakies takie, eh.
cytuj zgłoś 1 0
geishakungfu
08.04.2010 18:01 geishakungfu (50) London
Drogi Niezalogowany Nastolatku. bycie gejem jest tak samo normalne jak byc transeksualista. To tylko kwestia zwalczenia transfobii w sobie.
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
08.04.2010 14:42 filipek09
możliwe że masz rację ale ja mając nażądy rozrodcze kobiety mógłbym mieć dziecko z czego bym był szczęśliwy ; ) jesteśmy takimi jakimi nas bóg stworzył więc też byś my mogli to docenić ; )
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
07.04.2010 16:43 ''''''
to dla mnie jest obrzydliwe człowiek jest kobietą albo mężczyzną nie da się zrobić w pełni kobiety z faceta i na odwrót ci ludzie tego nie widzą że są mutantami że cierpi jeszcze ich zdrowie??? sam jestem nastolatkiem wiem że jestem gejem i uważam że to jest jeszcze normalne a ci ludzie robią z siebie swojego ciała i życia...

co jak kobieta myśli że facet ma łatwiej w życiu to jak zmieni płeć stanie się 100% facetem ??? gdzie poczucie jakiegoś honoru dumy z własnej osoby... ja bym w życiu nie zmienił nawet swojego imienia czy nazwiska chociaż mi się nie do końca podoba dla mnie te mutanty z tymi grupami wsparcia dla mutantów dla mnie są po prostu chorzy umysłowo...
cytuj zgłoś 0 1
incei
14.02.2010 1:36 toomi (40) TG
''ojcostwo'' wcześniej nawet sobie tego nie wyobrazałem,ale sytuacja życiowa mnie zmusiła że w wieku 22 lat musiałem zostać z domem i młodszym rodzeństwem na głowie,najmłodsza siostra ma 8 lat,niepowiem że początki były łatwe,było naprawde ciężko,ale jest dobrze,jest to ciekawe i bardzo wartościowe doświadczenie,mimo ze czasami doskwiera mi samotność,nie zamienił bym tego na nic innego.
a jeśli chodzi o rówieśników,bardziej nie do przyjęcia jest jak sie nie nadąża za szkolna modą,jak sie niema ubrań z hanny montany to cie nikt nie lubi,teraz dzieci zrobiły sie straszne materialistyczne,inaczej niz za moich czasów,niedaj boże jak by poszła do szkoły jakos skromnie ubrana,bez tych pierdół,ale winić za to można tylko rodziców,bo dziecko robi tylko to co widzi w domu.
to by było na tyle,nie bede was przynudzać
cytuj zgłoś 4 0
Ikona
04.02.2010 13:42 filipek09
popieram komenta koleg po demną ;)
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
03.02.2010 18:29 ABSURD
Niby jesteśmy wolni a nawet nie możemy decydować o czymś takim jak posiadanie własnych dzieci, zawsze ktoś się będzie wpier...niczał jak nie do naszego łóżka to do naszego życia. Wolny kraj? Gdzie? Gdzie ta wolność i na czym polega?
cytuj zgłoś 5 0
Ikona
01.02.2010 20:42 filipek09
Ja myślę że dobrze robią chwaląc się tym :) Szczęście dziecka jest najważniejsze a takie głupie nie przemyślane teksty społeczeństwa tżeba olewać moczem porannym ;) Jak się to społeczeństwu nie podoba to niech taka para hetero obojętnie czy mężczyzna czy kobieta postawią się na miejscu tych ludzi. Ciekawe czy miło by im było wysłuchiwanai o pacz to idzie ta czy ten co urodził dziecko i wytykani palcami :/ No cóż tak jest wszędzie. Prosta odpowiedź "ludzie się nienawidzą" i jeden drugiemu zazdrości albo jak już tu powiedziano może i strach ma na to wpływ nei wiem psychologiem nie jestem ale jestem na tak ;)
cytuj zgłoś 4 1
geishakungfu
01.02.2010 19:50 geishakungfu (50) London
... Mysle ze 114 osob po prawej stronie nie jest gotowych na tolerancje i otwarte spoleczenstwo. Strach nie jest dobrym doradca.
cytuj zgłoś 3 3
lilianne_blaze
01.02.2010 16:12 lilianne_blaze (109) Warszawa
Oczywiscie ze prawdopodobnie bedzie mialo przesrane, podobnie jak dzieci "zwyklych homo", niepelnosprawnych, par miedzyrasowych lub dwu-religijnych, par starszych, par wyznan "nietypowych", etc, etc.

Dlaczego tak wiele osob hipokrytycznie stwierdza "to dziecko bedzie mialo problemy, wiec dla jego dobra powinno go nie byc"? WTF? Gdzie tu jest jakakolwiek logika? Przeciez to jest prosta droga do sterylizacji "na wszelki wypadek" tak jak w sprawie np. Wioletty Woznej *

Dlaczego tak malo osob zadaje sobie pytanie "jak to sie ma do analogicznych czesciej wystepujacych sytuacji o mniejszym natezeniu **, i czy mam moralne prawo mowic tym osobom jak zyc"?

* zagrozenia zycia nie bylo - bylo tylko ryzyko (podobno duze, ale nadal tylko ryzyko, nie pewnosc) ze pojawi sie podczas nastepnej ciazy. Innymi slowy wysterylizowali ja bo uznali ze jest niezdolna do podjecia swiadomej decyzji o kolejnym dziecku lub powstrzymaniu sie od niego samodzielnie.

** sytuacja jest bezposrednim analogiem decydowania sie na dziecko przez osobe niepelnosprawna gdzie istnieje jakies ryzyko powiklan podczas ciazy, jakies ryzyko wad wrodzonych i bardzo duze ryzyko ze otoczenie bedzie dziecku "robic problemy". Czyli? Sterylizowac niepelnosprawnych? No, dalej. Powiedzcie to wprost. Paru niepelnosprawnych homo o ktorych wiem ze czytaja ten temat na pewno sie ucieszy.
cytuj zgłoś 3 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 11
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
ciąża Ciąża transseksualnego mężczyzny inseminacja Lifestyle rodzicielstwo rodzina Scott Moore Społeczeństwo Thomas Beatie Thomas Moore transpłciowość USA Zdrowie
Powiązane
Obraz Piątek, 04.08.2017 Geje mają swoje dziecko Obraz Piątek, 04.07.2008 Ciężarny mężczyzna urodził dziewczynkę! Obraz Piątek, 28.03.2008 Jestem mężczyzną, jestem w ciąży Obraz Środa, 06.03.2019 Niebinarna i transpłciowa para dzieli się informacją o ciąży Obraz Czwartek, 13.02.2020 Koszykarz NBA opowiada o swojej 12-letniej transpłciowej córce
Inne tematy
Eurowizja 2026: największy bojkot w historii wydarzenia od 1970 roku. Kto i dlaczego odwrócił się od konkursu? Sobota, 16.05.2026 Eurowizja 2026: największy bojkot w historii wydarzenia od 1970 roku. Kto i dlaczego odwrócił się od konkursu?
Transkrypcja małżeństw jednopłciowych: była radość - są problemy, niepewność i rozczarowanie Wtorek, 26.05.2026 Transkrypcja małżeństw jednopłciowych: była radość - są problemy, niepewność i rozczarowanie
Minister Kierwiński o parach jednopłciowych: "będą korzystać z większości praw, które mają wszyscy polscy małżonkowie" Wtorek, 19.05.2026 Minister Kierwiński o parach jednopłciowych: "będą korzystać z większości praw, które mają wszyscy polscy małżonkowie"
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na Twitterze Instagram WhatsApp
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościUstawienia prywatnościPrzerwij abonamentOdstąpienie od umowy







🌈
Odkryj więcej na Queer.pl
Zalogowani użytkownicy mogą oglądać zdjęcia innych osób, zakładać profile, komentować artykuły i oceniać filmy.
Dołącz do nas Zaloguj się