Coca-Cola poprawia wizerunek?
PR-owcy Coca-Coli mają ostatnio ciężki czas. W zeszłym tygodniu na firmę spadły gromy, gdy okazało się, że w nowej społecznościowej kampanii, w której można było stworzyć sobie "wirtualną" puszkę z dowolnym napisem, zablokowane było słowo "gay". Firma jest też bardzo krytykowana za bycie sponsorem zimowych igrzysk w Soczi. Czy inkluzywna reklama podczas Super Bowl poprawi wizerunek Coca-Coli?
Po protestach internautów strona z "wirtualnymi" puszkami została usunięta, a Coca-Cola przeprosiła wszystkich "urażonych", podkreślając swoje zaangażowanie w kwestie równości i LGBT.
W niedzielę, podczas
Super Bowl, premierę miała nowa reklama Coca-Coli, pokazująca różne rodziny w Ameryce. Nie zabrakło i dwóch ojców z córką. Jest to pierwsza reklama podczas Super Bowl, w której pojawiła się tęczowa rodzina.
Przeprosiny przyjęte?