Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Przewodnik Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
TOP Sport LGBT Profile i ogłoszenia Marsze Równości 2026 Kino LGBT Coming out
Środa, 30.09.2020, Aktualizacja: Środa, 01.04.2026

Odchodzący minister edukacji o autorach napisów przypominających o samobójstwach dzieci: idioci, barbarzyńcy

Podziel się Tweetnij Skomentuj (37)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (37)
Na budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej umieszczono w nocy napis "Twoje dziecko LGBT+" oraz imiona dzieci, które w ostatnich latach popełniły samobójstwo z powodu homofobii. W poniedziałek do grona ofiar dołączyła 12-letnia dziewczynka z Kozienic. 


Odchodzący szef MEN Dariusz Piontkowski zorganizował z powodu "zniszczenia mienia" specjalną konferencję prasową, na której w ostrych słowach skrytykował nieznanych sprawców. Sam nie odniósł się do ostatniego samobójstwa nastolatki.

"Budynek, który przetrwał wojnę, jako jeden nielicznych w Warszawie, został sprofanowany przez grupę idiotów. To nie był akt desperacji, tylko zaplanowana akcja. Mamy nadzieję, że policja jak najszybciej złapie tych wandali, a sąd ich przykładnie ukaże tak, aby kolejni barbarzyńcy nie niszczyli budynków zabytkowych, o szczególnym miejscu w naszej tradycji" - stwierdził ustępujący wkrótce minister edukacji.
ZOBACZ TEŻ 12-latka z Kozienic popełniła samobójstwo. Rówieśnicy twierdzą, że była zaszczuta na tle orientacji seksualnej
Piontkowski na tym nie poprzestał - porównał te napisy upamiętniające zaszczute dzieci do działalności terrorystów. "Gdy talibowie w Afganistanie niszczyli posągi Buddy było oburzenie ogólnoświatowe. Mam nadzieję, że dzisiaj w Polsce tego typu akcja wywoła również powszechne oburzenie".

"Nie było żadnych informacji, żeby jakikolwiek podtekst orientacji seksualnej wchodził w grę w tym wypadku" - odpowiedział z kolei, zapytany o samobójstwo dziewczynki z Kozienic. Dodał: "Uważam, że w sposób cywilizowany trzeba komunikować swoje poglądy i pretensje. To są barbarzyńcy i idioci, którzy nie potrafią uhonorować zabytków. O innych sprawach możemy oczywiście porozmawiać".
Wsparcie

Wesprzyj Queer.pl - najstarszy portal LGBT w Europie

Dziś bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy własnego głosu w Internecie. Daliśmy radę przez 24 lata - z Waszą pomocą przetrwamy także ten ciężki okres. Równocześnie utrzymanie takiego projektu jeszcze nigdy nie było tak trudne.

Zobacz jak wspomóc QUEER.PL

Na jego wypowiedź zareagowała posłanka Lewicy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk. "Panie Ministrze, elewacja nie ma uczuć. Elewacja nie powiesi się na sznurówkach. Nie skoczy z mostu. Napis z murów można zmyć. Krwi z rąk tych, którzy przyłożyli się do śmierci dzieci - nie" - napisała na Twitterze.

(jg)
OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (9)
marianella88 nieznany4897 vanex86 ns91 gabs3 marluk crashoverride
Nie podoba mi się (9)
alphaa karol-k roman71 gabriel_angelfox upstairs_at_you blacky372 kierownik2 enchantrees
Komentarze (37)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
Ikona
05.10.2020 14:05 Pyskata
andro:
Karol K.:
andro:

tzw. "działacze środowiska LGBT" i panowie uprawiający seks na ulicy w skórach których opozycja i przeciwnicy błędnie odbierają jako przedstawicieli całego środowiska jeszcze im dopomagają swoimi działaniami, dając kolejne kontrargumenty...brawo lewaki!!
gdzie ty widujesz na ulicach panów w skórach oprawiających seks? :D


@ Karol K wskaż @andro gdzie odbywają się te orgie gejowskie, bo chciałby się przyłączyć
:-)
cytuj zgłoś 1 0
Ikona
04.10.2020 21:02 UwU~
andro:
Karol K.:
andro:
Greta Zandberg:

ale to dzieki Palikotowi, ktory mial male poparcie, a nie tym ktorzy rzadzili. Roslo bardzo powoli, i wierz mi, nie spadlo przez dzialania LGBT, a przez manipulacje i propagande katosciekow, od tvp po wszczujni24 czy mediagownonarodowe. Byle protest pod palacem prezydenckim byl przedstawiany jako prowokacja i profanacja, bo boze cialo. Ci wstretni dzialacze LGBT tez nie mieli kiedy protestowac, bo duda cos tam powiedzial w czasie kampanii przed bozym cialem, to oni musieli w ten dzien protestowac bo wolny od pracy, a mogli np miesiac pozniej, prawda?
Ale to ludzie na nich głosowali nie Palikot. Nigdzie nie piszę że obecna sytuacja spowodowana jest działaniami ze strony działaczy lgbt, piszę dokładnie to co ty, że obecna władza zrobiła sobie z nas kozła ofiarnego i podbija słupki wyborcze strasząc nami. Ale działania takie jak wyżej, wcale według mnie, w tej sytuacji nie pomagają, a tylko podsycają.


tzw. "działacze środowiska LGBT" i panowie uprawiający seks na ulicy w skórach których opozycja i przeciwnicy błędnie odbierają jako przedstawicieli całego środowiska jeszcze im dopomagają swoimi działaniami, dając kolejne kontrargumenty...brawo lewaki!!
gdzie ty widujesz na ulicach panów w skórach oprawiających seks? :D


Osoby z PiSu mówią że tak jest, więc to musi być prawda.
cytuj zgłoś 0 1
andro
04.10.2020 18:13 andro (40) a nie bo wieś
Karol K.:
andro:
Greta Zandberg:

ale to dzieki Palikotowi, ktory mial male poparcie, a nie tym ktorzy rzadzili. Roslo bardzo powoli, i wierz mi, nie spadlo przez dzialania LGBT, a przez manipulacje i propagande katosciekow, od tvp po wszczujni24 czy mediagownonarodowe. Byle protest pod palacem prezydenckim byl przedstawiany jako prowokacja i profanacja, bo boze cialo. Ci wstretni dzialacze LGBT tez nie mieli kiedy protestowac, bo duda cos tam powiedzial w czasie kampanii przed bozym cialem, to oni musieli w ten dzien protestowac bo wolny od pracy, a mogli np miesiac pozniej, prawda?
Ale to ludzie na nich głosowali nie Palikot. Nigdzie nie piszę że obecna sytuacja spowodowana jest działaniami ze strony działaczy lgbt, piszę dokładnie to co ty, że obecna władza zrobiła sobie z nas kozła ofiarnego i podbija słupki wyborcze strasząc nami. Ale działania takie jak wyżej, wcale według mnie, w tej sytuacji nie pomagają, a tylko podsycają.


tzw. "działacze środowiska LGBT" i panowie uprawiający seks na ulicy w skórach których opozycja i przeciwnicy błędnie odbierają jako przedstawicieli całego środowiska jeszcze im dopomagają swoimi działaniami, dając kolejne kontrargumenty...brawo lewaki!!
gdzie ty widujesz na ulicach panów w skórach oprawiających seks? :D
cytuj zgłoś 1 1
Karol K.
04.10.2020 16:16 Karol K. (37) powiat brzeski
andro:
Greta Zandberg:

ale to dzieki Palikotowi, ktory mial male poparcie, a nie tym ktorzy rzadzili. Roslo bardzo powoli, i wierz mi, nie spadlo przez dzialania LGBT, a przez manipulacje i propagande katosciekow, od tvp po wszczujni24 czy mediagownonarodowe. Byle protest pod palacem prezydenckim byl przedstawiany jako prowokacja i profanacja, bo boze cialo. Ci wstretni dzialacze LGBT tez nie mieli kiedy protestowac, bo duda cos tam powiedzial w czasie kampanii przed bozym cialem, to oni musieli w ten dzien protestowac bo wolny od pracy, a mogli np miesiac pozniej, prawda?
Ale to ludzie na nich głosowali nie Palikot. Nigdzie nie piszę że obecna sytuacja spowodowana jest działaniami ze strony działaczy lgbt, piszę dokładnie to co ty, że obecna władza zrobiła sobie z nas kozła ofiarnego i podbija słupki wyborcze strasząc nami. Ale działania takie jak wyżej, wcale według mnie, w tej sytuacji nie pomagają, a tylko podsycają.


tzw. "działacze środowiska LGBT" i panowie uprawiający seks na ulicy w skórach których opozycja i przeciwnicy błędnie odbierają jako przedstawicieli całego środowiska jeszcze im dopomagają swoimi działaniami, dając kolejne kontrargumenty...brawo lewaki!!
cytuj zgłoś 1 3
andro
04.10.2020 15:01 andro (40) a nie bo wieś
Greta Zandberg:

ale to dzieki Palikotowi, ktory mial male poparcie, a nie tym ktorzy rzadzili. Roslo bardzo powoli, i wierz mi, nie spadlo przez dzialania LGBT, a przez manipulacje i propagande katosciekow, od tvp po wszczujni24 czy mediagownonarodowe. Byle protest pod palacem prezydenckim byl przedstawiany jako prowokacja i profanacja, bo boze cialo. Ci wstretni dzialacze LGBT tez nie mieli kiedy protestowac, bo duda cos tam powiedzial w czasie kampanii przed bozym cialem, to oni musieli w ten dzien protestowac bo wolny od pracy, a mogli np miesiac pozniej, prawda?
Ale to ludzie na nich głosowali nie Palikot. Nigdzie nie piszę że obecna sytuacja spowodowana jest działaniami ze strony działaczy lgbt, piszę dokładnie to co ty, że obecna władza zrobiła sobie z nas kozła ofiarnego i podbija słupki wyborcze strasząc nami. Ale działania takie jak wyżej, wcale według mnie, w tej sytuacji nie pomagają, a tylko podsycają.
cytuj zgłoś 1 2
Greta Zandberg
04.10.2020 9:26 Greta Zandberg
andro:
Greta Zandberg:
andro:
Greta Zandberg:
andro:
Greta Zandberg:
andro:
czarekz:
ad andro

To bardzo grube uproszczenie.
Np.:

Dorota Zawadzka komentuje napis na budynku MEN
…
Dorota Zawadzka skomentowała zaistniałą sytuację w programie "Newsroom" Wirtualnej Polski. - Gdybym dzisiaj miała dzieci w wieku szkolnym, to przykułabym się do budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej. Przywiązałabym się łańcuchem, rozpoczęła głodówkę - powiedziała i podkreśliła, że popiera działania osób, które naniosły napis na budynek.
https://kobieta.wp.pl/dorota-zawadzka-komentuje-napis(...)5971585v
A, czyli ta akcja była skierowana do osób już od dawna przychylnych i wspierających środowiska lgbt, ok...


Nie, miala zwrocic uwage na problem, w tym konkretnym czasie kiedy kolejny katolicki zwyrodnialec i homofob, obejmuje wysokie stanowisko.
byly pokojowe manifestacje, poruszanie tego problemu, i co? I zarzucano srodowisku LGBT, ze to oni swoja ideologia mieszaja w glowach niewinnych dzieci, i na tym sie skonczylo to twoje pokojowe pierdololo.
Stales tam z transparentem, lub zrobiles cos innego w tej sprawie? Jesli nie, to nie krytykuj i nie nazywaj idiotami tych,ktorzy mieli odwage, ruszyli dupy i cos zrobili, w przeciwienstwie do ciebie ;*
ok " moje pokojowe pierdololo", jak to, bardzo dojrzale i znów na wysokim poziomie, nazwałaś, nic nie dało, a co dała ta akcja, jakieś refleksje, przemyślenia, działania ze strony rządu, prawicy, kościoła... bo może coś mi umknęło? Czy może kolejne narzędzie w utwierdzaniu ludzi w przekonaniu jakie to lgbt agresywne i jak trzeba przed nami chronić bezbronne dzieci i rodziny?


Moze najpierw poczekaj, moze cos da, bo pokojowe dzialania nic nie daly.
Jak widac to wlasnie pokojowe dzialania daly taki skutek, ze straszy sie LGBT.

Nie wiedzialem, ze pierwszy komc sie zapisal, i napisalem drugi xD
To nie jest skutek pokojowych działań, to skutek dojścia pis do władzy a potem kampanii parlamentarnej i teraz prezydenckiej gdzie ktoś wpadł na pomysł że znajdzie sobie kozła ofiarnego którym postraszy społeczeństwo i podbije tym słupki wyborcze. Zanim pis doszło do władzy, sprawy szły w całkiem dobrym kierunku, powoli ale jednak. Tak więc to nie jest skutek pokojowych działań, a na skutek siłowych długo nie trzeba czekać, już widać jak prawa strona zareagowała, temat samobójstw olała, a podchwyciła temat agresywności środowisk lgbt, już szczujnia-tv zrobiła materiał o aktach wandalizmu, atakach na spokojnych kierowców ciężarówek, i profanacjach wszelkiej maści świętości.


Co takiego szlo w dobrym kierunku, zanim pis doszedl do wladzy? Nic.
Ja pamietam, ze wszystko zaczelo sie przy grobie panskim, a pozniej byla odp na paradach, i nie bylo tam zadnych profanacji katolickich dewiacji, a jedynie manifestowanie, ze tacy tez wierza w boga, sa w tym kosciele, co dla mnie jest dziwne, ale tak jest.
Wtedy to prawicowe scieki zaczely krecic i manipulowac, siac nienawisc do LGBT, a kampanie byly dopiero pozniej. To nie dzialania LGBT sa za to odpowiedzialne, tylko propaganda, nie tylko na tvp, ale glownie na yt, bo to tam gniazdo ma ten elektorat negatywnie nastawiony do LGBT, i kazde dzialanie spolecznosci LGBT bylo przedstawiane negatywnie. Wiec co za roznica jak, wazne, ze sie daje opor.
Wczesniej tez olewano temat ofiar homofobii i transfobii, bo niby co takiego zrobiono? Co sie zmienilo wtedy? Pawlowicz obwinila o to LGBT, temat ucichl, i tyle.
Daj Pan przyklad. Rusz tylek i zrob to tak jak byc powinno, bo fajnie sie pisze i siedzi w domciu, ale dzialac to juz trudniej.
Co takiego szło w dobrym kierunku: pierwsza osoba trans-płciowa w sejmie osoba homoseksualna w sejmie a wcześniej prezydentem dużego miasta, poparcie dla związków jednopłciowych według badań rosło... dojście pis do władzy cofnęło nas o lata świetlne. Nie zgadzam się że "co za różnica jak", nie jesteśmy produktem czy jakimś celebrytą że "nieważne co mówią, ważne że nazwiska nie przekręcają" Takie działania żeby tylko działać bo tak trzeba, prowadzą do takich kwiatków jak powyżej. Tu trzeba przemyślanych działań, bo te działania mają potem konkretne skutki. I odpierniczcie się w końcu z tym " jak krytykujesz to sam coś zrób" a wy coś robicie czy tylko przyklaskujecie wszystkiemu co robią inni, klepiecie po plecach i super ze coś robisz ja już nie muszę...?


ale to dzieki Palikotowi, ktory mial male poparcie, a nie tym ktorzy rzadzili. Roslo bardzo powoli, i wierz mi, nie spadlo przez dzialania LGBT, a przez manipulacje i propagande katosciekow, od tvp po wszczujni24 czy mediagownonarodowe. Byle protest pod palacem prezydenckim byl przedstawiany jako prowokacja i profanacja, bo boze cialo. Ci wstretni dzialacze LGBT tez nie mieli kiedy protestowac, bo duda cos tam powiedzial w czasie kampanii przed bozym cialem, to oni musieli w ten dzien protestowac bo wolny od pracy, a mogli np miesiac pozniej, prawda?
cytuj zgłoś 2 0
Greta Zandberg
04.10.2020 9:18 Greta Zandberg
upstairs_at_you:
andro:
I odpierniczcie się w końcu z tym " jak krytykujesz to sam coś zrób" a wy coś robicie czy tylko przyklaskujecie wszystkiemu co robią inni (...)


Nawet jeśli nic nie robimy (a niektórzy robią) to przynajmniej nie marudzimy, nie narzekamy i nie krytykujemy skoro sami nie umiemy tego zrobić lepiej.
Na tym polega różnica między tobą a nami.


i o to chodzi.
cytuj zgłoś 1 1
upstairs_at_you
02.10.2020 22:50 upstairs_at_you (57) miasteczko raczej
andro:
I odpierniczcie się w końcu z tym " jak krytykujesz to sam coś zrób" a wy coś robicie czy tylko przyklaskujecie wszystkiemu co robią inni (...)


Nawet jeśli nic nie robimy (a niektórzy robią) to przynajmniej nie marudzimy, nie narzekamy i nie krytykujemy skoro sami nie umiemy tego zrobić lepiej.
Na tym polega różnica między tobą a nami.
cytuj zgłoś 3 2
andro
02.10.2020 13:33 andro (40) a nie bo wieś
Greta Zandberg:
andro:
Greta Zandberg:
andro:
Greta Zandberg:
andro:
czarekz:
ad andro

To bardzo grube uproszczenie.
Np.:

Dorota Zawadzka komentuje napis na budynku MEN
…
Dorota Zawadzka skomentowała zaistniałą sytuację w programie "Newsroom" Wirtualnej Polski. - Gdybym dzisiaj miała dzieci w wieku szkolnym, to przykułabym się do budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej. Przywiązałabym się łańcuchem, rozpoczęła głodówkę - powiedziała i podkreśliła, że popiera działania osób, które naniosły napis na budynek.
https://kobieta.wp.pl/dorota-zawadzka-komentuje-napis(...)5971585v
A, czyli ta akcja była skierowana do osób już od dawna przychylnych i wspierających środowiska lgbt, ok...


Nie, miala zwrocic uwage na problem, w tym konkretnym czasie kiedy kolejny katolicki zwyrodnialec i homofob, obejmuje wysokie stanowisko.
byly pokojowe manifestacje, poruszanie tego problemu, i co? I zarzucano srodowisku LGBT, ze to oni swoja ideologia mieszaja w glowach niewinnych dzieci, i na tym sie skonczylo to twoje pokojowe pierdololo.
Stales tam z transparentem, lub zrobiles cos innego w tej sprawie? Jesli nie, to nie krytykuj i nie nazywaj idiotami tych,ktorzy mieli odwage, ruszyli dupy i cos zrobili, w przeciwienstwie do ciebie ;*
ok " moje pokojowe pierdololo", jak to, bardzo dojrzale i znów na wysokim poziomie, nazwałaś, nic nie dało, a co dała ta akcja, jakieś refleksje, przemyślenia, działania ze strony rządu, prawicy, kościoła... bo może coś mi umknęło? Czy może kolejne narzędzie w utwierdzaniu ludzi w przekonaniu jakie to lgbt agresywne i jak trzeba przed nami chronić bezbronne dzieci i rodziny?


Moze najpierw poczekaj, moze cos da, bo pokojowe dzialania nic nie daly.
Jak widac to wlasnie pokojowe dzialania daly taki skutek, ze straszy sie LGBT.

Nie wiedzialem, ze pierwszy komc sie zapisal, i napisalem drugi xD
To nie jest skutek pokojowych działań, to skutek dojścia pis do władzy a potem kampanii parlamentarnej i teraz prezydenckiej gdzie ktoś wpadł na pomysł że znajdzie sobie kozła ofiarnego którym postraszy społeczeństwo i podbije tym słupki wyborcze. Zanim pis doszło do władzy, sprawy szły w całkiem dobrym kierunku, powoli ale jednak. Tak więc to nie jest skutek pokojowych działań, a na skutek siłowych długo nie trzeba czekać, już widać jak prawa strona zareagowała, temat samobójstw olała, a podchwyciła temat agresywności środowisk lgbt, już szczujnia-tv zrobiła materiał o aktach wandalizmu, atakach na spokojnych kierowców ciężarówek, i profanacjach wszelkiej maści świętości.


Co takiego szlo w dobrym kierunku, zanim pis doszedl do wladzy? Nic.
Ja pamietam, ze wszystko zaczelo sie przy grobie panskim, a pozniej byla odp na paradach, i nie bylo tam zadnych profanacji katolickich dewiacji, a jedynie manifestowanie, ze tacy tez wierza w boga, sa w tym kosciele, co dla mnie jest dziwne, ale tak jest.
Wtedy to prawicowe scieki zaczely krecic i manipulowac, siac nienawisc do LGBT, a kampanie byly dopiero pozniej. To nie dzialania LGBT sa za to odpowiedzialne, tylko propaganda, nie tylko na tvp, ale glownie na yt, bo to tam gniazdo ma ten elektorat negatywnie nastawiony do LGBT, i kazde dzialanie spolecznosci LGBT bylo przedstawiane negatywnie. Wiec co za roznica jak, wazne, ze sie daje opor.
Wczesniej tez olewano temat ofiar homofobii i transfobii, bo niby co takiego zrobiono? Co sie zmienilo wtedy? Pawlowicz obwinila o to LGBT, temat ucichl, i tyle.
Daj Pan przyklad. Rusz tylek i zrob to tak jak byc powinno, bo fajnie sie pisze i siedzi w domciu, ale dzialac to juz trudniej.
Co takiego szło w dobrym kierunku: pierwsza osoba trans-płciowa w sejmie osoba homoseksualna w sejmie a wcześniej prezydentem dużego miasta, poparcie dla związków jednopłciowych według badań rosło... dojście pis do władzy cofnęło nas o lata świetlne. Nie zgadzam się że "co za różnica jak", nie jesteśmy produktem czy jakimś celebrytą że "nieważne co mówią, ważne że nazwiska nie przekręcają" Takie działania żeby tylko działać bo tak trzeba, prowadzą do takich kwiatków jak powyżej. Tu trzeba przemyślanych działań, bo te działania mają potem konkretne skutki. I odpierniczcie się w końcu z tym " jak krytykujesz to sam coś zrób" a wy coś robicie czy tylko przyklaskujecie wszystkiemu co robią inni, klepiecie po plecach i super ze coś robisz ja już nie muszę...?
cytuj zgłoś 1 3
Ikona
01.10.2020 19:42 OnchybaAs
roman`71:
A PISIORY TO SZUJE,
barbarzyńcy i idioci,
którzy nie potrafią uhonorować
DRUGIEGO CZŁOWIEKA !!!!


Racja
cytuj zgłoś 1 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 4
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
Agnieszka Dziemianowicz-Bąk Dariusz Piontkowski Kozienice Lewica Ministerstwo Edukacji Narodowej Napisy na budynku MEN Polityka Polska prawa LGBT protest samobójstwa dzieci Społeczeństwo Warszawa
Powiązane
Obraz Czwartek, 08.10.2020 Przeszukanie mieszkania i zatrzymanie aktywistki, która napisała imiona nieżyjących dzieci na budynku MEN Obraz Piątek, 25.10.2019 Szkoła Pamięta - młodzież protestuje pod siedzibą MEN Obraz Wtorek, 17.09.2019 Rabiej o adopcji: to jest rozwiązanie niezwykle kontrowersyjne, za którym osobiście nie jestem Obraz Poniedziałek, 03.06.2019 Dlaczego ludzie tańczą wokół namiotu "Stop pedofilii"? Obraz Czwartek, 27.06.2024 Czy poseł Sawicki chce jako główny hamulcowy rozsadzić koalicję?
Inne tematy
Eurowizja 2026: Finlandia faworytem bukmacherów. Jakie szanse ma Polska? Piątek, 15.05.2026 Eurowizja 2026: Finlandia faworytem bukmacherów. Jakie szanse ma Polska?
Transkrypcja małżeństw jednopłciowych: była radość - są problemy, niepewność i rozczarowanie Wtorek, 26.05.2026 Transkrypcja małżeństw jednopłciowych: była radość - są problemy, niepewność i rozczarowanie
Prezydent Nawrocki zapowiada weto ws. ustawy o statusie osoby najbliższej. Będzie projekt prezydencki? Czwartek, 28.05.2026 Prezydent Nawrocki zapowiada weto ws. ustawy o statusie osoby najbliższej. Będzie projekt prezydencki?
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na Twitterze Instagram WhatsApp
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościUstawienia prywatnościPrzerwij abonamentOdstąpienie od umowy







🌈
Odkryj więcej na Queer.pl
Zalogowani użytkownicy mogą oglądać zdjęcia innych osób, zakładać profile, komentować artykuły i oceniać filmy.
Dołącz do nas Zaloguj się