Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Przewodnik Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
TOP Sport LGBT Profile i ogłoszenia Marsze Równości 2026 Kino LGBT Coming out
Środa, 14.06.2017, Aktualizacja: Środa, 01.04.2026

Małżeństwa jednopłciowe nie dają dzieci

Podziel się Tweetnij Skomentuj (15)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (15)

Putin w głośniej rozmowie z Oliverem Stonem

Nie milkną komentarze z powodu wywiadu-rzeki, jaki z prezydentem Rosji, Władimirem Putinem, przeprowadził słynny reżyser, Oliver Stone. Pierwsza część już za nami - okazało się, że znalazły się w niej wypowiedzi Putina dotyczące m.in. ludzi LGBT i równości małżeńskiej. Co na ten temat mówił prezydent Rosji? Musi on bronić "tradycyjnych i rodzinnych" wartości, bo małżeństwa jednopłciowe nie dają dzieci. Przyznał też, że nie poszedłby pod prysznic z gejem, bo "po co go prowokować"?

Stacja Showtime w poniedziałek puściła pierwszą (z zapowiadanych czterech) części wywiadu-rzeki, jaki z Władimirem Putinem przeprowadził Oliver Stone. Reżyser odbył z prezydentem Rosji kilka spotkań w ciągu dwóch lat - podobno łącznie nagrano 36 godzin materiału. Pomysł na wywiad to nawiązanie do słynnego wywiadu Davida Frosta z Richardem Nixonem.

Wywiad wywołał w mediach, głównie amerykańskich, sporo emocji - zwłaszcza, że Putina jest ostatnio w nich dużo. Samego Stone'a oskarża się o "ocieplanie" wizerunku rosyjskiego przywódcy.



W pierwszej części wywiadu Stone zapytał Putina o kwestie związane z LGBT. O równości małżeńskiej Putin mówił, że "musi bronić tradycyjnych wartości i rodziny, albowiem małżeństwa jednopłciowe nie dają dzieci". "Bóg zdecydował, a my musimy się martwić o wskaźnik urodzeń w naszym kraju. Musimy wzmocnić rodzinę" - mówił, podkreślając jednak: to nie znaczy, że powinno się kogokolwiek karać.

Krytykował też adopcję, mówiąc, że dzieci powinny dorastać w "tradycyjnej rodzinie".

Prezydent Rosji stwierdził też, że Rosja jest raczej... liberalnym krajem. "U nas nie ma sytuacji, jak w krajach muzułmańskich, że za homoseksualizm komuś grozi kara śmierci" - mówił Putin, dodając, że ludzie mogą otwarcie mówić o swojej "nietradycyjnej orientacji seksualnej".

W kontekście wojska padło też pytanie o... prysznic w łodzi podwodnej. Czy prezydent Rosji poszedłby pod prysznic, wiedząc, że członek załogi jest gejem? "Wolałbym nie. Po co go prowokować"?

(md)

OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (0)
Nie podoba mi się (38)
agaf17 sasunaru safol kingaalicja conffussed utrapienie andre321 shikamaru zpinom panzagadka
Komentarze (15)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
VanZeeland
Wyróżniony 14.06.2017 23:07 VanZeeland (31) Szczecin
Jeśli dla Putina tradycyjną wartością rodziny jest wydanie na świat potomka to - gratulacje, Wołodia. Oczywiście, to jest jedna z wartości - ale najważniejszą wartością jest miłość (tyczy się małżeństw homo i heteroseksualnych).
Tradycyjna rodzina? No ale co to właściwie znaczy? Kobieta i mężczyzna? A co jeśli jedno z rodziców odejdzie (przyczyny losowe: śmierć lub rozwód)?
cytuj zgłoś 3 0
KittyTheKiller
21.06.2017 1:13 MaryMileyBlack
Dzieci w parach hetero nie mają lekko-jakiś okropny bachor podarł flagę UE w Sejmie(1 VI) a aktywistów z liceum nie wpuszczono do środka, bo mieli przypinki LGBT...

co jest normą, a co nie-dyktują ludzie... skoro normalni ludzie jadą do innych krajów-to do głosu dochodzą Korwinniści, Kukizowcy czy wszelkiej maści zwolennicy Niglota/Kościołów pochwalających supremację białej rasy czy innego pokroju człekoludzi... tyle w Polsce...

a co mnie obchodzi Putin-na szczęście każdy pełni funkcję państwową dożywotnio... cieszyć się tylko, bo w porównaniu z innymi politykami z Rosji-Putin akurat jest TOLERANCYJNY(jak na Rosyjskie standardy)
cytuj zgłoś 0 0
shingao 新顔
19.06.2017 11:33 shingao (40) Szczecin
Nancy.:
(...) Pomyślcie o dziecku, które będzie szykanowane bo wychowuje je para gejów. Pomyślcie o dziecku a nie o sobie. :) Dziecko będzie w takiej złej sytuacji, wiele rzeczy nie zrozumie, może to w przyszłości powodować nienawiść do siebie, "rodziców" albo nawet do ucieczki, narkotyków, alkoholizmu i samobójstwa.


Dzieci są szykanowane z różnych powodów. To może niech państwo odbiera dzieci rodzicom:
-biednym
-niepełnosprawnym
-ciemnoskórym
-niekatolikom
-zbyt starym
-wykonującym niecenione prace jak sprzątaczka czy śmieciarz
...
itp.

Wszystko oczywiście dla dobra dzieci. Prawda?
cytuj zgłoś 4 0
przyprawa do herbaty
19.06.2017 2:52 przyprawa do herbaty (48) Wrocław
Nancy.:
Pomyślcie o dziecku, które będzie szykanowane bo wychowuje je para gejów. Pomyślcie o dziecku a nie o sobie. :)


Myślimy o sobie - o ludziach.

O tych małych i dużych.

:)

Dlatego jeżeli my, choćby tu, w Polsce, nie postaramy się niczego zmienić dzieci wychowywane przez pary homoseksualne będą - nie zawsze, ale owszem, będą - wyśmiewane, pokazywane palcami.

Jeżeli nie zacznie to powszednieć tak będzie wielokrotnie.

Możemy spuścić głowy i się poddać.

Ale wiele osób chce dać miłość między innymi dzieciom, które jej nie doświadczyły ze strony swoich rodziców i na nią czekają.


Nancy.:
Dziecko będzie w takiej złej sytuacji, wiele rzeczy nie zrozumie, może to w przyszłości powodować nienawiść do siebie, "rodziców" albo nawet do ucieczki, narkotyków, alkoholizmu i samobójstwa.


Dzieci wychowywane w tak zwanych "normalnych" rodzinach często sięgają po narkotyki, alkohol, zdarzają się, niestety, samobójstwa. Uciekają z domów.

A mają mamę i tatę.

Nancy.:
Ja nie popieram wychowywania dzieci przez pary homoseksualne. Ale to moje zdanie. :)


Masz do niego prawo. :)

I dobrze, że je wyrażasz w uprzejmy i spokojny sposób. :)

Pozdrawiam,
Anna
cytuj zgłoś 2 0
Ikona
17.06.2017 20:19 Nancy.
Niestety muszę się z nim zgodzić. Wiele rzeczy dzieci nie rozumieją i powinny wychowywać się w tradycyjnej rodzinie czyli z kobietą i mężczyzną. Pomyślcie o dziecku, które będzie szykanowane bo wychowuje je para gejów. Pomyślcie o dziecku a nie o sobie. :) Dziecko będzie w takiej złej sytuacji, wiele rzeczy nie zrozumie, może to w przyszłości powodować nienawiść do siebie, "rodziców" albo nawet do ucieczki, narkotyków, alkoholizmu i samobójstwa.

Ja nie popieram wychowywania dzieci przez pary homoseksualne. Ale to moje zdanie. :)
cytuj zgłoś 1 4
KittyTheKiller
16.06.2017 1:32 MaryMileyBlack
cóż, tradycyjny podział ról ma swoje istotne wady...
ale tolerancja i wolny wybór prowadzi do takich postaw życiowychhttp://www.pudelek.tv/video/Wyrzucony-porno-dzialacz-PiS-zali-sie-w-TVN-ie-Chcialem-sprobowac-czegos-nowego-JESTEM-POSZUKIWACZEM-PRZYGOD-15549/

swoją drogą warto się zastanowić, czy lepsze wychowanie serwowane przez Putina, czy przez "poszukiwaczy przygód"... i niech osoby z dziećmi się wypowiadają w tej sprawie ;-);-);-)
cytuj zgłoś 1 3
Ikona
15.06.2017 22:56 ręce opadają. tak właśnie jest , nieważne czy alko patole wazne ze kobieta i mężczyzna.
przyprawa do herbaty:
VanZeeland:[quote
Tradycyjna rodzina? No ale co to właściwie znaczy? Kobieta i mężczyzna? A co jeśli jedno z rodziców odejdzie (przyczyny losowe: śmierć lub rozwód)?


To dla niego, dla nich, nie jest istotne.
Kobieta plus mężczyzna a jeszcze, najlepiej, dziecko/dzieci równa się rodzina.

Jeżeli kobieta bądź mężczyzna nie czuje pociągu, aby wydać na świat i opiekować się dzieckiem = nie są tradycyjną rodziną.

Są lesbijki, które chcą mieć dzieci. Są geje, którzy chcą mieć dzieci.
I oddadzą swój własny kciuk a nawet rękę za szczęście tego dziecka.

To dla niego, dla nich nie jest istotne.

Tradycyjna rodzina może chlać przy dziecku, palić przy dziecku, bić dziecko - grunt, że to kobieta, mężczyzna i dziecko.
cytuj zgłoś 1 1
przyprawa do herbaty
15.06.2017 16:03 przyprawa do herbaty (48) Wrocław
VanZeeland:[quote
Tradycyjna rodzina? No ale co to właściwie znaczy? Kobieta i mężczyzna? A co jeśli jedno z rodziców odejdzie (przyczyny losowe: śmierć lub rozwód)?


To dla niego, dla nich, nie jest istotne.
Kobieta plus mężczyzna a jeszcze, najlepiej, dziecko/dzieci równa się rodzina.

Jeżeli kobieta bądź mężczyzna nie czuje pociągu, aby wydać na świat i opiekować się dzieckiem = nie są tradycyjną rodziną.

Są lesbijki, które chcą mieć dzieci. Są geje, którzy chcą mieć dzieci.
I oddadzą swój własny kciuk a nawet rękę za szczęście tego dziecka.

To dla niego, dla nich nie jest istotne.

Tradycyjna rodzina może chlać przy dziecku, palić przy dziecku, bić dziecko - grunt, że to kobieta, mężczyzna i dziecko.
cytuj zgłoś 5 0
przyprawa do herbaty
15.06.2017 15:50 przyprawa do herbaty (48) Wrocław
Czasami, gdy o czymś słyszę, czytam, coś przeżywam (straciłam... nie, nie będę się tym dzielić publicznie [PS Przepraszam Was, że nie odpisuję] ) coś mi do głowy wpada, jak ptak do gniazda.

"Idź pan do sądu. Jak ja widzę faceta obok siebie, to jak mogę się zwracać 'proszę pani'. W jednej audycji w radiu byliśmy razem i on udowadniał, że jest kobietą. No jaka pani, no twarz boksera." - Krystyna Pawłowicz o Annie Grodzkiej.

.
cytuj zgłoś 0 0
upstairs_at_you
15.06.2017 11:31 upstairs_at_you (57) miasteczko raczej
VanZeeland:

Tradycyjna rodzina? No ale co to właściwie znaczy?

Jak to co???
"Jak chłop baby nie bije to jej wątroba gnije" :D
cytuj zgłoś 3 0
  • 1
  • 2
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
adopcja David Frost małżeństwa jednopłciowe Media Oliver Stone Polityka Rosja Showtime Społeczeństwo telewizja tradycyjne wartości Wywiad Olivera Stone'a z Władimirem Putinem Władimir Putin
Powiązane
Obraz Środa, 03.06.2020 Rosja: homofobiczny spot promuje proponowane zmiany w konstytucji Obraz Piątek, 02.08.2019 Krasnodębski: nie ma w Polsce krucjaty przeciwko LGBT Obraz Czwartek, 22.08.2013 Rosyjska telewizja: dziennikarz w tęczowych szelkach przeciwko homofobii Obraz Wtorek, 20.02.2024 Absurdy Rosji: fani serialu „My Little Pony” oskarżeni o propagowanie „ideologii LGBTQ+” Obraz Wtorek, 01.02.2022 Kolejne "maile Dworczyka" wyciekły? Do premiera Morawieckiego: szukamy osób krytykujących LGBT
Inne tematy
Prezydent Nawrocki zapowiada weto ws. ustawy o statusie osoby najbliższej. Będzie projekt prezydencki? Czwartek, 28.05.2026 Prezydent Nawrocki zapowiada weto ws. ustawy o statusie osoby najbliższej. Będzie projekt prezydencki?
Minister Kierwiński o parach jednopłciowych: "będą korzystać z większości praw, które mają wszyscy polscy małżonkowie" Wtorek, 19.05.2026 Minister Kierwiński o parach jednopłciowych: "będą korzystać z większości praw, które mają wszyscy polscy małżonkowie"
Transkrypcja małżeństw jednopłciowych: była radość - są problemy, niepewność i rozczarowanie Wtorek, 26.05.2026 Transkrypcja małżeństw jednopłciowych: była radość - są problemy, niepewność i rozczarowanie
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na Twitterze Instagram WhatsApp
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościUstawienia prywatnościPrzerwij abonamentOdstąpienie od umowy







🌈
Odkryj więcej na Queer.pl
Zalogowani użytkownicy mogą oglądać zdjęcia innych osób, zakładać profile, komentować artykuły i oceniać filmy.
Dołącz do nas Zaloguj się