Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Miejsca Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
Tematy Marsze Równości 2026 "Pillion" w kinach Wyrok TSUE Związki partnerskie Kino LGBT
Poniedziałek, 17.06.2013 12:32

Parada Równości przeszła ulicami Warszawy

Podziel się Tweetnij Skomentuj (33)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (33)

Buka, „męszczyźni” i obrońca krzyża

Ulicami Warszawy przeszła w sobotę Parada Równości. Według szacunków organizatorów i policji – wzięło w niej udział ok. 8 tys. osób.

Przemarsz wyruszył z dużym opóźnieniem spod Sejmu. Największym zaskoczeniem podczas przemówień był Andrzej Hadacz, obrońca krzyża z Krakowskiego Przedmieścia, który stwierdził, że uczestnicy Parady Równości są „całkiem przyzwoici” i zapewnił, że „kocha wszystkich”:



  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (95)
love-gays pinkslut labryska89 karolkamil zubr hebius belldom1994 freedom01 madame-grotesque moranit
Nie podoba mi się (6)
niezbytpewny exnihilo arashi000 carnality bartholomev
Komentarze (33)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
Ikona
21.06.2013 15:55 vito212121
Co jest zatem sednem życia, ale nie pisz, że spełnienie czy szczęście bo to oczywiste, tylko jakie drogi do tego wprost prowadzą.
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
21.06.2013 15:52 vito212121
Hehehehhehe może poprawi humor a może odświeży pamięć-)
cytuj zgłoś 0 0
niezbytpewny
21.06.2013 14:53 niezbytpewny (37)
Słaba analiza, tym bardziej, że widziałem tu już tyle różnych nicków, znaczących różne rzeczy. Mój nick ma znaczenie dla mnie, którego ty nie zrozumiesz, a ja ci tłumaczyć nie chcę. Ot dzisiaj odkryłem tu użytkownika "Jezus". Cholera, facet musi mieć z 2 tysiące lat a idzie z duchem czasu. Może apostołowie też tu są? Jak sądzisz?

PS Może poprawi ci humor fakt, że na fellow i kumpello używam innego pseudonimu.
cytuj zgłoś 1 0
Ikona
21.06.2013 14:22 vito212121
Homo jest dla Ciebie częścią życia którą traktujesz " z pewną nieśmiałością", z pewną niepewnością? Jak bowiem wnoszę po niku, to homo pewny nie jesteś, czyli sam nie wiesz kim jesteś.....i to jest różnica między nami, bo ja jestem pewny tego kim jestem.
cytuj zgłoś 0 1
niezbytpewny
21.06.2013 12:16 niezbytpewny (37)
Gratuluję skromności, bądź bohaterem dla siebie czy kogo chcesz. Dla mnie nie jesteś. Dla ciebie twój homoseksualizm jest wyznacznikiem twojego życia. Dla mnie jest tylko jego częścią- bardzo istotną ale częścią a nie sednem. I to właśnie jest różnica między twoim a moim sposobem myślenia.
cytuj zgłoś 1 0
Ikona
21.06.2013 9:15 vito212121
Nie demagoguje ale zgadzam sie z tym ze jestem bohaterem homo a Ty tchorzem.

Ja jako starszy człowiek wiem co najmniej z doświadczenia ze orientacja sexualna i koherentnosc życia codziennego z orientacja to podstawowa potrzeba człowieka. Nie jedna z wielu ale absolutnie zasadnicza. Tak zasadnicza jak podstawowe prawa człowieka. W tym bowiem mieści sie nie tylko zaspokojenie sexualne którego potrzebuje kazdy, sexualnosc jest jedna z najsilniejszych cech zwierząt ale i zaspokojenie uczuciowe. Tylko dzięki swobodnej ekspresji orientacji zaspokoimy te dwie fundamentalne potrzeby. Jeśli Ty zestawiasz orientację w szeregu innych potrzeb bez nadania jej kluczowego znaczenia tzn ze co najmniej akurat dla Ciebie sex czy uczucia majaczwyczajbe a nie szczególne znaczenie. Są jak zjedzenie śniadania.
cytuj zgłoś 0 1
niezbytpewny
21.06.2013 9:03 niezbytpewny (37)
vito212121:
Nie demagoguj.
...
Te zmianę stosunku wobec homo na przestrzeni dwóch dekad nie spowodowali tacy jak Ty - co najmniej tchorze - ale tacy jak ja, geje dumni z siebie i nie ukrywający sie i nie stawiający sobie pytania - byc sobą czy byc niesoba.... Ktore to pytanie chyba jest Ci bliskie.


Sam nie demagoguję, jest nas dwóch. Dobrze się dowiedzieć z niezależnego źródła, że jestem co najmniej tchórzem. To wiele wyjaśnia zwłaszcza, jeśli pisze je gejowski bohater od poczęcia out and proud :D
Nie stawiam sobie pytania być sobą czy nie być sobą. Moje być sobą nie obejmuje "wejścia geja"- cześć jestem gejem i mam na imię xyz. Moje być sobą nie obejmuje latania z piórami w dupie, makijażem a'la drag queen, czy głosowania na Biedronia tylko i wyłącznie dlatego, że On też jest gejem. Moje być sobą to znacznie więcej niż moja orientacja seksualna!
cytuj zgłoś 1 0
Ikona
21.06.2013 8:54 vito212121
Nie demagoguj. Heteryccy nie robią akcji tylko dla hetero bo uważają ze generalnie są tylko hetero. Niedawno uważali homo za chorych hetero. To tak jak prawa człowieka sto lat temu nie obejmowały czarnych bo to nie ludzie, więc nie robiono wtedy imprez dla białych ale dla ludzi bo na jedno wychodziło.

Parady Rownosci maja dwa cele - pokazać ludziom ze Glbt istnieje i wyglada czlowiekoppdobnie oraz wzmocnić w Glbt poczucie wlasnej wartosci i dumy z siebie.
Ludzie za komuny albo nie słyszeli o homo albo tp gdzieś tam daleko ale ich nie dotyczyło. Homo byli starymi panami i starymi kawalerami ale nie homo!
Dlatego pierwsza mini "parada" to była pikieta pod kolumna Zygmunta w Warszawie gdzie kilka osób homo sie pojawiło z transparentami i napisami - jesteśmy tacy jak wy, zobaczcie nas wreszcie bo niech wam sie nie wydaje ze my jesteśmy gdzieś daleko, my jesteśmy wsród was i cierpimy.
Obecnie Parada rownosci spotyka sie z duża sympatia ludzi - machaja serdecznie z balkonów, uśmiechają sie, reagują miło.

Te zmianę stosunku wobec homo na przestrzeni dwóch dekad nie spowodowali tacy jak Ty - co najmniej tchorze - ale tacy jak ja, geje dumni z siebie i nie ukrywający sie i nie stawiający sobie pytania - byc sobą czy byc niesoba.... Ktore to pytanie chyba jest Ci bliskie.
cytuj zgłoś 0 1
niezbytpewny
21.06.2013 8:37 niezbytpewny (37)
vito212121:
Aha i jeszcze jedno. Prawa dla Glbt nie wynikają z zasług Glbt ale z istoty człowieczeństwa. Zastanów sie nad tym.

Z twoich trzech komentarzy zgadzam się z tym jednym
Siedzenie w szafie to czyste tchorzostwo. A siedzenie w szafie i udawanie hetero to taka obrzydliwosc ze takiemu homo to nawet nogi nie podalbym - cytując klasyka solidarności.

...
Zanim Glbt bedzie mogło stać sie globalne funkcjonalnie to musi osiągnąć sukces właśnie w "uglobalnieniu" Glbt, zeby było postrzegane jako cześć społeczeństwa a nie jako dewiacja. Społeczeństwo to coś więcej niż ja. To my. I to musi działać w obie strony.

A co robią hetero globalnego? Widziałeś jakaś akcje skierowana przez hetero do hetero i homo? Bo ja nie. Na żadna imprezę globalna nie przyjdą homo jako homo a tylko homo in cognito lub homo udający hetero.


Miałbyś problem w wielu miejscach, bo byś znacznej części osób z branży ręki ani nogi podać nie mógł.
Na prawdę myślisz, że LGBT będą postrzegani jako część społeczeństwa dzięki paradom z piórami w dupie?? Serio?
Nigdy nie widziałem akcji przeciw heterofobii, czy akcji organizowanej przez hetero (poza skrajną prawicą) w której ktoś by pytał beneficjentów o orientację seksualną.
cytuj zgłoś 1 0
Ikona
21.06.2013 8:22 vito212121
Aha i jeszcze jedno. Prawa dla Glbt nie wynikają z zasług Glbt ale z istoty człowieczeństwa. Zastanów sie nad tym.
cytuj zgłoś 0 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 4
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
parada rownosci warszawa
Powiązane
Obraz Piątek, 11.10.2024 Parada Równości “wychodzi z szafy”. Znamy datę! Obraz Czwartek, 11.06.2015 W sobotę Parada Równości! Obraz Środa, 03.12.2014 "Jeden wielki cyrk z dziwakami" Obraz Sobota, 14.06.2014 Zakończyła się 14. Parada Równości Obraz Czwartek, 05.06.2014 Parada Równości: mój pierwszy raz
Inne tematy
Lesbinton: w Poznaniu powstał klub badmintonowy dla lesbijek Wtorek, 10.03.2026 Lesbinton: w Poznaniu powstał klub badmintonowy dla lesbijek
Sąd Najwyższy Ukrainy uznał parę jednopłciową za rodzinę. Co to właściwie zmienia? Środa, 11.03.2026 Sąd Najwyższy Ukrainy uznał parę jednopłciową za rodzinę. Co to właściwie zmienia?
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na Twitterze Instagram
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościUstawienia prywatności