Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Przewodnik Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
TOP Sport LGBT Profile i ogłoszenia Marsze Równości 2026 Kino LGBT Coming out
Środa, 23.01.2013, Aktualizacja: Czwartek, 02.04.2026

Tak było wczoraj: czytanie ustaw o związkach partnerskich

Podziel się Tweetnij Skomentuj (81)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (81)

Dziś historyczne wydarzenie

Dziś w Sejmie, ok. godz. 15.45, pierwsze - historyczne czytanie wszystkich trzech projektów ustaw o związkach partnerskich! Zachęcamy Was do komentowania i dzielenia się wrażeniami z dzisiejszej debaty sejmowej.

News aktualizowany
> odśwież

19.25

Robert Biedroń odnosi się do pytań.

19.20

Ostra krytyka projektów przez podsekretarza stanu w ministerstwie sprawiedliwości. Michał Królikowski powiedział jednak, że "Regulacja ustawowa powinna pomagać osobom w związkach jedno- i różnopłciowych dbać o drugą stronę związku i chronić ich potrzeby emocjonalne". Ocena ministra sprawiedliwości: potrzebna zmiana art. 18 konstytucji.

19.00

Lista pytających została wyczerpana. Michał Królikowski, podsekretarz stanu w ministerstwie sprawiedliwości zabiera głos. "Nie ma stanowiska rządu". Podsekretarz stanu przedstawia swój stosunek do sprawy: jako wiceminister sprawiedliwości, ale także jako prawnik. "Rozmawiamy o instytucjonalizacji a nie legalizacji - bo nic z tego nie jest zakazane".

18.49

Agnieszka Kozłowska-Rajewicz: "Nie wiem w jaki sposób związek homoseksualny może zagrozić rodzinie". Jak będzie ustawa - wybór będzie większy. "Ta propozycja nie jest dla osób, które są w małżeństwie, ale dla osób, które nie chcą bądź nie mogą w taki związek wstąpić. Dajmy ludziom żyć!" - mówi pełnomocniczka.

Rajewicz
Fot. za: sejm.gov.pl

18.45

Piotr van der Coghen (PO) - nie popiera gejów, ale stara się zrozumieć... My nie rozumiemy co pan poseł chce przekazać... Jakub Rutnicki (PO) - ludzie, którzy się kochają, żyją razem i mają dzieci słuchają tego i czują się trędowaci. Mają prawo do własnego wyboru i nikt absolutnie tego nie zmieni. Dzięki związkom partnerskim ludzie mogą dojrzeć do małżeństwa.

18.42

Jarosław Kuźniar na profilu facebookowym programu w TVN24 "Wstajesz i wiesz": "Posłanki Wróbel i Pawłowicz tworzą idealny związek partnerski: jedność serca i ducha. I bez ustawy dziedziczą homofobiczne paranoje" - nic dodać, nic ująć :)

18.38

Marek Matuszewski (PiS) do posła Dunina: poszedł pan złą drogą, nie to obiecał pan mieszkańcom miasta Zgierz. "Najbliższa rodzina to tata, mama i dzieci, a nie pan z panem i pani z panią. Proponuje panu posłowi Duninowi resocjalizację przez pracę na roli".

18.32

Dariusz Joński (SLD) - pytanie do posła Dunina - pana projekt nie obejmuje fundamentalnej kwestii: dziedziczenia i wspólnego opodatkowania. Iwona Kozłowska (PO) - pytanie o sprawowanie opieki nad dzieckiem partnera. Ligia Krajewska (PO) - czy nałożenie obowiązków na związki partnerskie jest szkodzeniem małżeństwu? Kwestia zabezpieczenia dzieci. "Cieszę się, że nie żyję w czasach Spartan, bo pewnie przez posłankę Pawłowicz byłabym strącona w przepaść".

18.27

Kazimierz Ziobro (PiS) nawiązuje do dekalogu. "Nierówne traktowanie wynika z biologii, tego co się dzieje w przyrodzie". Nawiązuje do starożytnych filozofów i posła Roberta Biedronia - Cezary Grabarczyk zwraca posłowi PiS uwagę. "Nie miejcie pretensji do Boga!" - mówi Ziobro.

18.16

Poseł John Godson (PO) - próba legalizacji małżeństw homoseksualnych a później i adopcji. "Jestem przeciwko i będę głosował za odrzuceniem wszystkich trzech projektów".

18.10

Iwona Guzowska (PO) - o debacie: "To dobry krok w przyszłość, ta izba jest dużo bardziej konserwatywna niż nasze społeczeństwo. Im mniej polityki, tym więcej wolności. To nie państwo tworzy ludzi, to ludzie tworzą państwo. Każdy ma prawo żyć tak jak tego pragnie".

Guzowska
Fot. za: sejm.gov.pl

18.03

W TVN24 konferencja Janusza Palikota - wycofanie poparcia dla Wandy Nowickiej jako wicemarszałkini Sejmu...

17.56

Czas na pytania, zaczyna Krystyna Pawłowicz: "Pani poseł, proszę nie mówić o mnie posłanka!" - mówi do wicemarszałka. "Dlaczego sprawy emocji nie mogą zostać sprawą prywatną, skoro sprawy religii są sprawą prywatną" - pyta "pani poseł" PiS. Artur Górski (PiS): "Para mężczyzn nie może się rozmnażać, nawet teoretycznie". Pytania zadają też Anna Sobecka, Beata Mazurek (PiS).

17.55

Wicemarszałek Cezary Grabarczyk wznawia posiedzenie i informuje, że Agnieszce Kozłowskiej-Rajewicz nie zostało udzielone pełnomocnictwo i nie powinna zabierać głosu. Marzena Wróbel - pełnomocniczka powinna przeprosić: "To była agitacja".

17.46

Zachęcamy Was do komentowania i włączenia się w dyskusję! Jak Wasze wrażenia po pierwszym czytaniu? Jak oceniacie wystąpienia posłów i posłanek?

17.44

Cezary Grabarczyk zarządza 10 minut przerwy - posłanka Marzena Wróbel (SP) została upomniana przez marszałka.

17.36

Na mównicę wychodzi Pełnomocniczka Rządu ds. Równego Traktowania - Agnieszka Kozłowska-Rajewicz. Konstytucja nic nie mówi o modelu rodziny - podkreśla polityczka, prawa strona sali przerywa i dodaje, że pełnomoniczka nie powinna się wypowiadać, jej wystąpienie jest niezgodne z regulaminem. Kozłowska-Rajewicz podkreśla, że wzięła głos, bo na sali padły słowa, które są homofobiczne i skandaliczne.

Rajewicz
Fot. za: sejm.gov.pl

17.33

Związki homoerotyczne w całej swojej nienaturalności są przejawem hedonizmu, nie służą państwu - popis homofobii w wykonaniu posła Woźniaka.

17.25

Na mównicy Tadeusz Woźniak z Solidarnej Polski. "Zamach na konstytucyjny system prawny, projekty godzą w system norm i wartości w dziedzinie seksualności człowieka" - mówi poseł SP. Deprecjonowanie rodziny, zacieranie granic między dobrem a złem - dodaje Woźniak.

17.21

Poseł Kalisz oburzony zachowaniem marszałka Grabarczyka i brakiem reakcji na szumy z prawej strony sali. "Godność ma się w sobie, godność jest własna. Każdy organ władzy państwowej jest zobowiązany do poszanowania przyrodzonej godności każdego człowieka" - Ryszard Kalisz.

Krystyna Pawłowicz i Franciszek Stefaniuk ponownie wychodzą na mównicę - w trybie sprostowania.

17.15

Na mównicę wchodzi poseł Ryszard Kalisz. "Ludzie są różni, ludzie również mają preferencje seksualne, uszanujmy prawo tych ludzi do własnej tożsamości, również płciowej, kulturowej, miejmy szacunek do wszystkich. Miejmy szacunek dla tych co wierzą w Boga i dla tych, co nie dostali łaski wiary".

Kalisz
Fot. za: sejm.gov.pl

17.09

PSL o małżeństwie. Rodzina jest podstawową komórką w państwie. "Nasze poczucie tolerancji opiera się na szacunku do każdego człowieka, ale nie może być tak, że to moje poczucie tolerancji może doprowadzić do zmiany moich poglądów" - mówi Franciszek Stefaniuk z PSL.

17.06

Napisaliśmy na Facebooku o wystąpieniu Krystyny Pawłowicz - Chyba domyślacie się co posłanka mówi? Nasz ulubiony komentarz: "Mam wielu przyjaciół orientacji homoseksualnej. Dzisiaj rano uświadomiłam sobie, że nie jestem już w przedszkolu i nie mogę wg swojego widzimisię zakładać, że wiem, jak wygląda życie z perspektywy innego człowieka, więc głupio mi rozkazywać innym, co mają z tym życiem robić. Przyszło mi też do głowy, że pesząca wszystkich idea aktywności seksualnej między osobami tej samej płci jest równie pesząca, jak podobne zachowania między kobietą a mężczyzną, tylko wcześniej relacje heteroseksualne podświadomie uznawałam za normalne i niegodne takiego peszenia się, po prostu z przyzwyczajenia. Życzę wszystkim Polakom spełnienia się w każdym polu swojej działalności życiowej, również w dziedzinie romantycznej, bez względu na rasę czy płeć, i swojej funkcji politycznej będę używała jako narzędzia, które taką wizję urzeczywistni". Dziękujemy Krystianie! :)

17.02

Pozdrawiamy obecnych w Sejmie! :)

Sejm_ławy
Fot. za: sejm.gov.pl

16.57

Przemawia Wincenty Elsner z Ruchu Palikota. "To nie jest ustawa światopoglądowa, to sprawa ludzi". Elsner krytykuje SLD: "zabrakło determinacji, nie pozwoliliście na dyskusję o związkach partnerskich w parlamencie".

16.53

Demagogia i hipokryzja, prawny kicz i grafomaństwo - Pawłowicz o projektach ustaw o związkach partnerskich. Jałowe użycie drugiego człowieka, zamach na konstytucję, na małżeństwo i rodzinę - Krystyna Pawłowicz w formie :) PiS klaszcze. Wniosek o odrzucenie projektów.

16.50

Krystyna Pawłowicz przedstawia stanowisko Prawa i Sprawiedliwości: odwrócenie uwagi od spraw ważnych.

Pawłowicz
Fot. za: sejm.gov.pl

16.45

Joanna Kluzik-Rostkowska: "Związki partnerskie tak, ale pod warunkiem, że nie wkraczają na pole zarezerwowane dla małżeństwa". Trzy powody dlaczego warto sprawą się zająć - coraz więcej dzieci rodzi się w związkach nieformalnych - mają słabszą ochronę (20 proc.), osoby homoseksualne pozostają w długoletnich związkach, ale w sensie prawnym są dla siebie obce, państwo powinno być wygodne dla obywateli. Kluzik-Rostkowska zaapelowała o zajęcie się wszystkimi trzema projektami.

16.40

"Zwracam się do Platformy Obywatelskiej: mówiliśmy o tym w kampanii wyborczej, dotrzymajmy słowa, rozstrzygnijmy wątpliwości, pomóżmy tym ludziom, dajcie szansę wszystkim ustawom, żebyśmy mogli nad nimi pracować. Pracować rzetelnie i merytorycznie" - reasumuje Artur Dunin.

Początek debaty - Joanna Kluzik-Rostkowska przedstawia stanowisko PO.

16.35

Poseł Dunin zaczyna od zaznaczenia, że jego projekt się różni od małżeństwa ("rozróżnia - nie zrównuje") i podkreśla, że żyjemy w wolnym kraju, w którym każdy ma prawo co do wyboru sposobu życia. Wymienia co jest w ustawie - przede wszystkim obowiązki.

Dunin
Fot. za: sejm.gov.pl

16.31

Na mównicę wchodzi Artur Dunin - przywołuje historię ze swojego biura - kobiety, której lekarz nie chciał udzielić informacji o leżącym w szpitalu partnerze. "Dlatego zdecydowałem się napisać ten projekt". Poseł PO przyznaje, że w porównaniu z ustawami SLD i RP - mocno konserwatywny.

16.30

"Pozdrawiam z Sejmu!" - pisze nam Anka Zet - Anna Zawadzka.

Sejm

16.23

Robert Biedroń - na ustawę czekają nie tylko pary jednopłciowe, ale także różnopłciowe. Poseł RP przywołuje słowa premiera Wielkiej Brytanii, Davida Camerona, które dedykuje Jarosławowi Kaczyńskiemu i Januszowi Piechocińskiemu: "Nie popieram małżeństw jednopłciowych pomimo bycia konserwatystą, popieram je bo jestem konserwatystą".

16.19

"Robert Biedroń odwołuje się do słów Desmonda Tutu, do równości i chrześcijańskiej miłości, do konstytucyjnej zasady równości i obowiązku opieki państwa nad obywatelami. Przywołuje także opinie prawne i rzekomą niekonstytucyjność projektów" - relacjonuje Marcin Szczepkowski, rzecznik akcji Miłość Nie Wyklucza. Dodaje, że na sali jest coraz więcej posłów, ale głównie z Ruchu Palikota.

16.15

Pierwsze słowne przepychanki - posłanka Pawłowicz i poseł Ryszard Kalisz przywołani do porządku przez wicemarszałka Grabarczyka.

16.10

Robert Biedroń przywołuje słowa Baracka Obamy z poniedziałku: "Nasza podróż nie dobiegnie końca, dopóki nasi homoseksualni bracia i siostry nie będą traktowani przez prawo jak wszyscy inni". Na sali ok. 15 posłów i posłanek, w tym Krystyna Pawłowicz.

Biedroń
Fot. za: sejm.gov.pl

16.08

Robert Biedroń na mównicy sejmowej!

15.30

Na prośbę klubu Ruchu Palikota marszałkini Ewa Kopacz ogłosiła półgodzinną przerwę.

14.45

Ewa Tomaszewicz relacjonuje spod Sejmu: "Jest kilkanaście osób, zmarznięte snickersy i dwa psy. Nastroje ciepłe"

MNW_Sejm

14.00

"Szczególny dzień w Sejmie. Trzy projekty o związkach partnerskich - dziś będą dyskutowane, jutro głosowane - zdecydujemy o przekazaniu ich do komisji lub o odrzuceniu w pierwszym czytaniu. Wnioski o odrzucenie już zapowiedziały kluby PiS i Solidarnej Polski" - napisała na swoim profilu facebookowym Pełnomocniczka Rządu ds. Równego Traktowania, Agnieszka Kozłowska Rajewicz.

Rajewicz

13.30

Anna Krystowczyk, nasza felietonistka - autorka cyklu "Babę zesłał Bóg", komentuje dzisiejsze wydarzenia: "Trzy projekty ustaw, zbieranie podpisów, organizowanie demonstracji, ale dla naszego rządu to wciąż nie jest sprawa istotna. Dochodzę do wniosku, że żaden z polityków, który sam na własnej skórze nie doświadczył tego upokorzenia, nie zrozumie jak istotną kwestią są związki - dla tysięcy ludzi, którzy płacą podatki na to państwo. Nie spodziewam się niczego obiecującego. To nawet nie jest mój pesymizm, a czysty realizm wyniesiony z bycia lesbijką w tym kraju. Trzeba nam cieszyć się z faktu, że trzy ustawy będą czytane jednocześnie, uznawać to za sukces. To poniżające. Może politycy potrzebują nas, pozbawionych praw, aby za każdym razem, na nowo, mieć nam co obiecywać podczas wyborów?"

13.10

Paweł Graś, rzecznik rządu powiedział na antenie TVN24 , że jego zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłoby rekomendowanie wszystkich trzech projektów ustaw o związkach partnerskich do dalszych prac w komisji.

11.55

Bolesław Piecha, szef sejmowej komisji zdrowia, poseł Prawa i Sprawiedliwości, w radiowej Trójce: "W konstytucji małżeństwo to jest związek kobiety i mężczyzny i on ma określone obowiązki, ale i prawa. Szanujmy te prawa bo od małżeństwa, od demografii, od tej podstawowej komórki jaką jest rodzina, zależy przyszłość naszego państwa. Od żadnych związków partnerskich przyszłość i dobrobyt naszego państwa nie zależy".

11.50

Marzena Chińcz krytycznie o projekcie ustawy o umowie związku partnerskiego Platformy Obywatelskiej: "Projekt PO autorstwa posła Dunina dotyczący związków partnerskich to kolejny obierek prawny, po którym przez kolejne lata trzeba będzie sprzątać. Zapisany w prawie przejaw dyskryminacji, wyłączający odpowiedzialność państwa (US i ZUS) ze wszystkiego, co możliwe. Brak wspólnego opodatkowania, ubezpieczenia, renty. Nawet brak możliwości zmiany nazwiska - co państwo akurat nic nie kosztuje, a pokazuje niehołdującym tradycji ich miejsce w społeczeństwie".

Wczoraj bardzo krytycznie o projekcie wypowiadał się też Krystian Legierski.

Krystian

10.50

W Sejmie trwa właśnie konferencja "Sytuacja osób transpłciowych w Polsce i Szwecji", której organizatorami są Fundacja Trans-Fuzja oraz Biuro Poselskie Anny Grodzkiej. Gościem konferencji jest Barbro Westerholm – szwedzka parlamentarzystka, wieloletnia działaczka wspierająca ruch LGBT w jego politycznych dążeniach.

Transmisja konferencji na stronach sejmowych: http://sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/komunikat.xsp?documentId=04D807884884D144C1257AFA00337B45

10.20

Przypominamy, że od 10.00 pod Sejmem trwa demonstracja akcji Miłość Nie Wyklucza - "Żądamy ustawy o związkach partnerskich!" Namawiamy do obecności. Nie zapomnijcie o termosach z gorącą herbatą!

Jak widać na zdjęciu, demonstrującym nie straszne śniegi...

MNW
Fot. za: facebook.com/Miloscniewyklucza (Wiktor Sidoruk i Ola Boczkowska)

09.50

"Szczęścia nie można chować, inaczej staje się ciężarem, który z czasem zabije nawet największą miłość. W XXI wieku takie niesprawiedliwe traktowanie obywateli nie powinno mieć miejsca" - "Gazeta Wyborcza" przywołuje dziś treść listu matki lesbijki, który wysłała do posłów.

09.00

Przypominamy, że od 10.00 - pod Sejmem "zimowisko" z banerem "Żądamy ustawy o związkach partnerskich"! Tak było wczoraj...

sibro
Fot. za: facebook.com/Miloscniewyklucza (Wiktor Sidoruk i Ola Boczkowska)

08.55

Platforma Obywatelska będzie chciała skierowania wszystkich trzech projektów do prac w komisji? Tak doniosły wczoraj wieczorem źródła PAP. Do tego rozwiązania namawiała m.in. marszałkini Sejmu - Ewa Kopacz. Szef klubu PO - Rafał Grupiński, nie ukrywał jednak w rozmowie z agencją prasową, że "mając swój projekt, będziemy raczej przeciwko innym projektom".
OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (90)
obcywekipie adam91 marvel tosia38 queerasguy hellosnooki lucco polinek shuu hekate68
Nie podoba mi się (2)
glos-rozsadku
Komentarze (81)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
Ikona
31.01.2013 0:33 zly
nie ineresuje mi to gejow
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
29.01.2013 14:25 ewa o.
Dzień dobry Pani Poseł.

Postanowiłam napisać do Pani w związku z ostatnim wystąpieniem na mównicy w odniesieniu do projektów ustaw o związkach partnerskich.

Chciałabym, o ile to nie problem uzyskać odpowiedzi na kilka podstawowych pytań. Uwzględniam również w dużej mierze ich retoryke, w związku z czym nie zdziwi mnie brak odzewu.

1. W jaki sposób związki partnerskie osób homoseksualnych są szkodliwe? Szkodliwy proszę Pani jest azbest, promieniowanie radioaktywne, tlenek węgla, alkohol. Chciałabym się dowiedzieć na jakiej podstawie wypowiada Pani takie słowa.

2. Jak legalizacja związków partnerskich narusza zasadę równości? Być może czytałyśmy dwie różne ustawy?

4. Pozwala obnosic w przestrzeni publicznej skłonnosci seksualne... Pani Poseł. Czy Pani w klasztorze na co dzień przesiaduje? Prawo nie zakazuje obnoszenia się skłonnosciami seksualnymi, ponieważ każdy człowiek je posiada. I ustawa o której mowa nie czyni nic nowego. Tak samo para heteroseksualna, jak i para homoseksualna, została wychowana zgodnie z normami etycznymi, jakie występują w relacjach międzyludzkich i miejscach publicznych. A czy tego będzie przestrzegać to już kwestia indywidualna wychowania, a nie orientacji seksualnej, Pani Poseł.

A czy fakt, że wnioskowała Pani o odrzucenie ustaw, zamiast przyjęcia i ewentualnej modyfikacji świadczy o czym?

Pani Poseł. Zwykle nie interesuje mnie co się dzieje w sejmie, ponieważ wychodzę z założenia, że ludzie są różni i mają prawo do własnych odczuć, ale upublicznianie tak hipokrytycznych, homofobicznych i absolutnie nieuzasadnionych poglądów jest karygodne. Pani, jako posłanka winna być światła. Nie zacofana. Oby tak dalej, a dorówna Pani nazizmowi.


Pozdrawiam, choć sytuacja stawia mnie z serdecznością na bakier.
Ewa O.
25lat.
Wrocław


Takiego oto maila postanowiłam wystosować do Pani poseł Krystyny P. Za błędy przepraszam, szarpały mną emocje
cytuj zgłoś 0 0
upstairs_at_you
28.01.2013 21:41 upstairs_at_you (57) miasteczko raczej
Głos_rozsądku:
Dlaczego homosie cenzurują moje wypowiedzi ? WOLNOŚĆ SŁOWA JEST NIEZDROWA ? Pod tym względem możecie buty czyścić Frondzie, gdzie wolność słowa jest szanowana i każdy ma prawo się wypowiedzieć.

Tjaaa... Każdy... Znaczy każdy komu administracja Frondy nie skasuje albo nie zablokuje konta... To ci wolność "pełną gębą" :-)
cytuj zgłoś 4 1
Głos_rozsądku
28.01.2013 16:52 Głos_rozsądku
Dlaczego homosie cenzurują moje wypowiedzi ? WOLNOŚĆ SŁOWA JEST NIEZDROWA ? Pod tym względem możecie buty czyścić Frondzie, gdzie wolność słowa jest szanowana i każdy ma prawo się wypowiedzieć.
cytuj zgłoś 1 4
Ikona
28.01.2013 11:43 Obużony Gej.
Jestem młodym gejem . I dobrze mi z tym, uczę się dobrze co roku zdaję z paskiem . Nie sprawiam żadnych problemów. Więc dlaczego Wy od razu na starcie zakreślacie ludzi za ich poglądy , ukierunkowanie i ogólnie życie. Miłość to jest miłość. Chyba o to wżyciu chodzi żeby dążyć do szczęścia własnego jak i bliskich nam osób, a jeśli to komos daje radość to dla czego ludzie chcą się do tego mieszać i wszystko psuć ? nie rozumiem tego w ogóle. Każdy mówi ze będzie robił tak aby w Polsce było lepiej m, a jak jest ? Wywołuje się tu jedynie kolejne afery apotem zdziwieni jesteście że są jakieś protesty i tym podobne. Lepiej wzięli byście się za pomaganie potrzebującym czy cokolwiek ., bo to do niczego nie prowadzi. POZDRAWIAM.
cytuj zgłoś 0 1
upstairs_at_you
25.01.2013 22:50 upstairs_at_you (57) miasteczko raczej
krayze! Szacun!
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
25.01.2013 18:19 marsella
Wysłałam maila do Pana Godsona w odpowiedzi uzuskałam :
Dziękuję za list.
Takie mam poglądy ale szanuję innych. Proszę o tego samego.
Pozdrawiam.
John Godson
--------------------------------------------
John Abraham Godson
Poseł na Sejm RP
Przewodniczący Sejmowej Podkomisji Stałej ds. Rozwoju Technologii Internetowych

No fajnie jego to Tylko poglądy ale Moje życie widać na szali równych praw to za mało.
cytuj zgłoś 4 0
Ikona
25.01.2013 13:03 krayze
Jak widać Godson rozczarował wielu. Lepiej się sprawował jako radny.
cytuj zgłoś 3 0
maleństwo6
25.01.2013 13:02 maleństwo6 (29) Polkowice
oni tam wszyscy sami sobie zaprzeczają.. -.-
cytuj zgłoś 1 0
Ikona
25.01.2013 12:55 marsella
macaxel:
Zawsze mnie zadziwia, gdy osoby czarnoskóre okazują się homofobami, bądź w jakiś sposób utrudniają innym ludziom (w tym przypadku osobom nieheteroseksualnym) być traktowanym na równi z resztą społeczeństwa. Przecież jeszcze kilkadziesiąt lat temu to właśnie osoby o innym kolorze skóry były traktowane w wielu cywilizowanych krajach jak obywatele trzeciej kategorii, których prześladowano i którzy musieli walczyć o swoje prawa. Wówczas ludzie biali też usprawiedliwiali takie, a nie inne traktowanie ludzi o innym kolorze skóry na różne sposoby: moralnymi, religijnymi... :/


Szczególnie że Pan Godson ma w swoich priorytetach w zakładce - Moja wizja Łodzi i Polski piękny punkt :
■Promowanie Łodzi w Polsce i na świecie jako miasta tolerancyjnego i wielokulturowego
jak można coś takiego pisać samemu jeżelu samemu nie reprezentuje się takich wartości czy postawy wobec innych obywateli.
cytuj zgłoś 5 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 9
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
Artur Dunin Debata o związkach partnerskich debata sejmowa konstytucja Krystyna Pawłowicz parlament Platforma Obywatelska Polityka Polska prawa człowieka Prawo Robert Biedroń równość Ruch Palikota Sejm Społeczeństwo ustawa Warszawa związki partnerskie
Powiązane
Obraz Poniedziałek, 03.09.2012 SLD i RP poprze projekt PO, ale... Obraz Piątek, 01.06.2012 Będą rozmowy o związkach z marszałkinią Kopacz? Obraz Środa, 23.01.2013 Wywiady Queer.pl: Anna Grodzka Obraz Piątek, 18.01.2013 Żądamy związków partnerskich! Obraz Czwartek, 10.01.2013 Związki partnerskie – reaktywacja?
Inne tematy
Prezydent Nawrocki zapowiada weto ws. ustawy o statusie osoby najbliższej. Będzie projekt prezydencki? Czwartek, 28.05.2026 Prezydent Nawrocki zapowiada weto ws. ustawy o statusie osoby najbliższej. Będzie projekt prezydencki?
Eurowizja 2026: największy bojkot w historii wydarzenia od 1970 roku. Kto i dlaczego odwrócił się od konkursu? Sobota, 16.05.2026 Eurowizja 2026: największy bojkot w historii wydarzenia od 1970 roku. Kto i dlaczego odwrócił się od konkursu?
Eurowizja 2026: Finlandia faworytem bukmacherów. Jakie szanse ma Polska? Piątek, 15.05.2026 Eurowizja 2026: Finlandia faworytem bukmacherów. Jakie szanse ma Polska?
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na Twitterze Instagram WhatsApp
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościUstawienia prywatnościPrzerwij abonamentOdstąpienie od umowy







🌈
Odkryj więcej na Queer.pl
Zalogowani użytkownicy mogą oglądać zdjęcia innych osób, zakładać profile, komentować artykuły i oceniać filmy.
Dołącz do nas Zaloguj się