Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Miejsca Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
Tematy Marsze Równości 2026 "Pillion" w kinach Wyrok TSUE Związki partnerskie Kino LGBT
Środa, 21.07.2010 13:53

"Włoski pocałunek" gejów powodem kary

Podziel się Tweetnij Skomentuj (31)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (31)

Kara dla ratownika, który zabronił gejom całować się na plaży

Ratownik z włoskiego kurortu w Toskanii został przeniesiony, ponieważ zakazał dwóm gejom publicznego całowania się na plaży. Lecciona, gdzie incydent miał miejsce, leży obok bardzo popularnej wśród lesbijek i gejów miejscowości Torre del Lago.

Włoskie organizacje działające na rzecz środowisk LGBT zażądały ukarania mężczyzny i odebrania licencji właścicielowi plaży - ten jednak przeprosił i dyscyplinarnie przeniósł ratownika na inną plażę. Ratownik tłumaczył swoją reakcję tym, że na plaży były dzieci.

Burmistrz sąsiedniego Viareggio powiedział, że sytuacja z Lecciony z pewnością była "odosobnionym incydentem", a właściciel plaży uznał ją za"nieprzyjemny błąd." Czyżby strach o "tęczowych" klientów?

(md)
OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (67)
enfant_terrible myszka27 zinixo voyou atuxe dazinf croco ekocyrandes tomek24 reina_de_las_nieves
Nie podoba mi się (10)
gro lugi kosiev rojza_genendel mooi sylverster_1991 cannotstay yep
Komentarze (31)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
Ikona
25.07.2010 16:38 heart-shaped_glasses
hahahahahaa! XDDD


no i co że tam były dzieci? xDDD z tych dzieci co 8 będzie homoseksualne! a reszta tolerancyjna!

ciekawe czy... albo nie bo mnie zlinczujecie...
cytuj zgłoś 2 0
Ikona
23.07.2010 21:55 kulturowo
no tak, masz rację z tą normą. jednakże zgadzam się również z higashim.
ja osobiście czułbym się zniesmaczony, gdyby niezależnie, jaka para by się w oto taki sposób całowała. choć to istotne w JAKI sposób to robiła.
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
23.07.2010 21:31 ghadi
higashi:
popadasz w paranoje tomek... gdyby para hetero nie normatywnie by sie zachowywała też by im zwrócił uwagę. A uwierz... nikt by go za to nie uziemiał...

a tak naprawdę i tak guzik wiadomo jak oni się całowali.... i po czym < rotfl



błąd w myśleniu. para hetero jest sama w sobie normą i jej czułości są powszechnie akceptowane w miejscach publicznych.
nie spotkałem się nigdy , żeby ktoś zwrócił uwagę namiętnie się całującej parze hetero w autobusie czy restauracji , a nie raz coś takiego widziałem. powtarzam namiętnie, nie zwykły buziak.
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
23.07.2010 13:07 higashi
popadasz w paranoje tomek... gdyby para hetero nie normatywnie by sie zachowywała też by im zwrócił uwagę. A uwierz... nikt by go za to nie uziemiał...

a tak naprawdę i tak guzik wiadomo jak oni się całowali.... i po czym < rotfl
cytuj zgłoś 1 1
Ikona
22.07.2010 2:49 tomek7
a mi sie to nie podoba. tego ratownika powinni zwolnic. nie wiem jak dwoch calujacych sie gejow moze zle wplynac na orientacje dzieci? one juz sa pewnie hetero albo homo. dobrze ze w ogole wyciagnieto tego jkies konsekwencje.
cytuj zgłoś 3 2
Ikona
21.07.2010 22:30 halina
zdaję sobie sprawę, że istotna, niezależnie od tego kim się jest, powinno się zachować umiar w okazywaniu czułości.
cytuj zgłoś 1 3
Ikona
21.07.2010 21:56 kulturowo
wbrew pozorom to bardzo istotna rzecz.
cytuj zgłoś 3 0
Ikona
21.07.2010 21:52 halina
kulturowo:
ja staram się być obiektywny. w mojej wypowiedzi starałem się ująć dwie kwestie. naprawdę nie mam zamiaru się zastanawiać dlaczego heterykom można a nam nie. ja się zastanawiam jaki ten pocałunek był. jeżeli niewinny, normalny, no to wina jest ratownika nie pary gejów. jeżeli ich pocałunek był taki namiętny, że aż niesmaczny - przepraszam bardzo, ale kara jaka musi być. niezależnie od tego, czy są oni gejami, lesbijkami, czy parą hetero.

tu się ogólnie z Tobą zgadzam, trzeba się zachowywać odpowiednio w zależności od miejsca w którym się przebywa, ale na namiętne czułości par hetero przymyka się oczy, taka prawda. Tak czy inaczej, o rodzaju tego pocałunku chyba się nie dowiemy ;]
cytuj zgłoś 3 0
Ikona
21.07.2010 21:26 kulturowo
ja staram się być obiektywny. w mojej wypowiedzi starałem się ująć dwie kwestie. naprawdę nie mam zamiaru się zastanawiać dlaczego heterykom można a nam nie. ja się zastanawiam jaki ten pocałunek był. jeżeli niewinny, normalny, no to wina jest ratownika nie pary gejów. jeżeli ich pocałunek był taki namiętny, że aż niesmaczny - przepraszam bardzo, ale kara jaka musi być. niezależnie od tego, czy są oni gejami, lesbijkami, czy parą hetero.
cytuj zgłoś 2 2
Ikona
21.07.2010 21:07 ghadi
halina:
ghadi:
halina:
ghadi:
halina:

no cóż, ludzie mają takie nieco dziwne pojęcie tego, co może gorszyć, okazywanie sobie uczuć (często dość namiętne i nachalne względem oglądających) przez heteryków jest absolutnie w porządku, a chociażby trzymanie się za ręce przez homo jest gorszące i obrzydliwe. Nie wiem jak to może wpłynąć na dzieci, co za różnica czy zobaczą kobietę i mężczyznę czy dwie kobiety/dwóch mężczyzn?


tak , ale nawet jeśli dla kogoś coś jest obrzydliwe nie daje mu to najmniejszego prawa to naruszania wolności osobistej drugiej osoby. nie podoba mi się coś , coś mnie gorszy , nie jest zgodne z moim światopoglądem , to zmieniam lokal , zmieniam miejsce. idę tam gdzie będzie mi dobrze.

Wolność osobista - jak najbardziej, skoro hetero mają pełne prawo okazywać sobie uczucia gdziekolwiek są, homo powinni mieć takie samo, teoretycznie mają, ale otoczenie tego kompletnie nie uznaje; no cóż, większość ludzi ma odwrotny tok myślenia: jako, że w miejscach publicznych tęczowi zazwyczaj są w mniejszości, to oni powinni się usuwać z przestrzeni publicznej i nie urażać dobrego smaku otoczenia.




tak ale ja podszedłem do sprawy pod kątem prawnym. mam prawo dać buziaka i trzymać za ręce kogo chce , gdziekolwiek bym był.
to czy się to komuś podoba czy nie to już mnie nie obchodzi. heterycy się nie przejmują że my nie chcemy oglądać tego jak wsadzają sobie języki i się mielą wszędzie.

hetero nawet się nad tym nie zastanawiają, bo są w większości, co prawda wielu twierdzi, że zaczyna panować jakiś homo-monopol, wszędzie jest propaganda i w ogóle homoseksualiści niedługo zaczną rządzić światem, ale uważają, że to co naturalne i jedynie słuszne (w ich przekonaniu) nie może budzić zgorszenia. Zboczenia urażają ich poczucie estetyki.



wiesz co ale ja znam sporo heteryków co też nie lubią jak inni hetero się tak obnoszą ze swoją miłością i namiętnie całują wszędzie.
to kwestia wychowania i własnych zasad.
cytuj zgłoś 1 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 4
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
lecciona pocałunek włochy
Powiązane
Obraz Wtorek, 15.07.2025 Tęczowa opaska wraca na futbolowe stadiony - ważny gest kapitanki włoskiej drużyny Obraz Wtorek, 20.08.2024 2 miliony USD grzywny za korzystanie z surogacji – włoskie rodziny LGBT w obawie Obraz Wtorek, 28.03.2023 Lady Gaga całuje kobietę na planie zdjęciowym „Jokera 2”. „Obie pójdziemy do piekła” Obraz Poniedziałek, 26.09.2022 TAK dla rodziny, NIE dla lobby LGBT: nową premierką Włoch zostanie skrajnie prawicowa Giorgia Meloni Obraz Poniedziałek, 02.08.2021 Coming out włoskiej łuczniczki na konferencji prasowej po zdobyciu brązowego medalu igrzysk olimpijskich
Inne tematy
"Kochający inaczej mają miejsce w kościele" - kardynał Konrad Krajewski nowym metropolitą łódzkim Wtorek, 17.03.2026 "Kochający inaczej mają miejsce w kościele" - kardynał Konrad Krajewski nowym metropolitą łódzkim
Lesbinton: w Poznaniu powstał klub badmintonowy dla lesbijek Wtorek, 10.03.2026 Lesbinton: w Poznaniu powstał klub badmintonowy dla lesbijek
Sąd Najwyższy Ukrainy uznał parę jednopłciową za rodzinę. Co to właściwie zmienia? Środa, 11.03.2026 Sąd Najwyższy Ukrainy uznał parę jednopłciową za rodzinę. Co to właściwie zmienia?
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na Twitterze Instagram
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościUstawienia prywatności