Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Przewodnik Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
TOP Kino LGBT Marsze 2026 Profile i ogłoszenia Sport LGBT Coming out
Poniedziałek, 28.10.2019, Aktualizacja: Środa, 01.04.2026

Edyta Górniak tłumaczy syna ze słów o Marszach Równości

Podziel się Tweetnij Skomentuj (21)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (21)

"On kocha tych ludzi, którzy są moją rodziną w taki sam naturalny sposób"

Głośno zrobiło się wokół Allana Krupy, kiedy powiedział, że "wiadomo, że LGBT nie będzie tolerowane przez większość społeczeństwa". Jego słowa dziwiły, tym bardziej, że jego mama jest uważana za ikonę osób LGBT w Polsce. Edyta Górniak broni syna "On od najmłodszych lat ma naturalną otwartość umysłu dla wszystkich społeczności".

Allan Krupa, 15-letni syn Edyty Górniak, polskiej ikony osób LGBTQ i producenta muzycznego Dariusza Krupy - narobił wokół siebie szumu, kiedy na Instagramie podzielił się ze swoimi fanami i fankami swoimi poglądami na temat osób LGBT i Marszów Równości.
ZOBACZ TEŻ Allan Krupa: przecież wiadomo, że LGBT nie będzie tolerowane Syn Edyty Górniak potępia Marsze Równości

Syn polskiej piosenkarki wyraził się krytycznie w stosunku do manifestacji organizowanych przez nieheteronormatywną część społeczeństwa. "Moim zdaniem protestowanie i "marsze równości" są dość prowokujące, jak już mogliśmy zobaczyć np. w Białymstoku. Przecież wiadomo, że LGBT nie będzie tolerowane przez większość społeczeństwa, bo jest to po prostu niezgodne z wiarą naszego kraju. Szczerze szanuję ludzi z tego środowiska, bo znam wielu i są to wspaniali ludzie ze swoimi zasadami. Ale szczerze, nikogo nie obchodzi, co kto robi w łóżku".

Reporterzy Pudelka zapytali Edytę Górniak, co sądzi o wypowiedziach swojego syna. "On od najmłodszych lat ma naturalną otwartość umysłu dla wszystkich społeczności. Myślę, że ja też wiele razy dałam przykład, że jestem zupełnie tolerancyjną osobą. Nie widzę tych podziałów, one są narzucone. Ja jako matka znam jego serce i wiem, co miał na myśli". Wokalista podkreślała, że jej syn od najmłodszych lat miał do czynienia z osobami LGBT i bardzo lubi ich towarzystwo.


Gwiazda uważa, że Allan przez propagandę miał na myśli nagość, która czasem towarzyszy uczestnikom i uczestniczkom Marszy. "To było trochę niezręczne, jak to wyraził, natomiast on tak naprawdę miał na myśli nagość. Często parady wiążą się z tym, że jest duża manifestacja nagości i wolności. On mówi, że nagość to w domu w łazience albo na plaży. Kocha moją ekipę, a ja przecież otaczam się głównie gay community od lat. On kocha tych ludzi, którzy są moją rodziną w taki sam naturalny sposób, nie rozpoznaje tych różnic".

Wyświetl ten post na Instagramie.

I pomyśleć że jeszcze przed chwilą, mieszkał pod moim sercem. I tyle go miałam ..

Post udostępniony przez Edyta Górniak (@edytagorniak) Wrz 10, 2019 o 4:36 PDT


Pudelek zapytał także Górniak, czy wytłumaczyła synowi, jak powinien wyrażać swoje opinie w internecie. "Zapytałam go "Synu, czy ty dobrze przemyślałeś te słowa? Bo wesz, że one były inaczej zinterpretowane". On jest bardzo świadomy, ale uczy się wyrażać siebie w sposób jasny. To jest też dla niego lekcja" odpowiada.

Artystka wyraziła także chęć pojawienia się na Paradzie Równości. "Mam nadzieję, że będę mogła wreszcie się pojawić. Parę razy byłam zaproszona, ale zawsze miałam koncert albo coś. Dostaję dużo filmików od drag queens, które robią "Króla" i to jest tak zaje***te. Bardzo dużo radości mi to daje.  Pozdrawiam wszystkie drag queens".

(kb)
OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (7)
onchybaas t-rex-1267 mnxmnx755 kierownik2 marluk bisiek
Nie podoba mi się (14)
angina szymon-brycki kropladeszczu piter2650 wrona77 ewelinaa-1986 upstairs_at_you aemstuz94 andre-2000
Komentarze (21)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
Szymon Brycki
03.11.2019 21:20 Szymon Brycki (34) Jelenia Góra
dianthus:
Też mam mieszane uczucia co do marszów równości i uważam, że jest tam duża doza prowokacji. I nie chodzi mi jednak o wspomnianą nagość, a jednak o śpiewanie hymnu polskiego zdając sobie sprawę z tego jaki mają stosunek do tego narodowcy bądź wulgarne naklejki przyklejane na niekupione prawicowe gazety i dużo innych sytuacji, z któymi się zetknąłem. Nie oszukujmy się, LGBT to jest duże środowisko i są też osoby, które są głupie i bezczelne.


Ym... ale wiesz, że osoby LGBT to tak samo Polacy jak reszta społeczeństwa i MAJĄ prawo śpiewać hymn narodowy na paradach?

Wybacz, ale ta wypowiedź jest tak głupia, że nawet nie wiem, jak ją mam skomentować 0_O
cytuj zgłoś 3 0
Ikona
02.11.2019 18:01 czarekz
aemstuz94:
czarekz:
Nie.

Kpisz. Nie wierzę, że wrzucasz na poważnie taki para-teologiczny, quasi-psychologiczny bełkot.
To bardzo głupie kpiny, wcale nieśmieszne :/


Jan Sobolew był na marginesie i m.in. by pokazać co kościół katolicki przed drugą wojną światową promował i popierał. Książka ma nihil obstat i imprimatur. Po 1944/5 roku to władza ludowa zakazała bić dzieci w szkołach (i bardzo skrupulatnie tego przestrzegano). Natomiast kwestia bicia - oficjalnie - powraca po 1989, i wielu (nie tylko Kurwin M.) zaleca takie metody. W pakiecie np. z segregacją płciową w szkołach i zakazem edukacji seksualnej, która jakoby ma być w gestii rodziców (a w rzeczywistości kościoła).

Co do Górniak i lepienia się: mam odmienne zdanie. Łatwiej Biedroniowi z Górniak, niż z ekonomicznymi prekariuszami. Choć tak na prawdę większość LGBT to też prekariusze, podwójni nawet: bo ekonomiczni i z racji orientacji.

Co zaś 'celebrytom' w duszach gra, to można wywnioskować łatwo. Żarciki takiego tandemu jak Wojewódzki i Figurski wobec pracownic najemnych z Ukrainy (to było chyba siedem lat temu) więcej mówią, niż gdyby były taśmy z pokoju stołowego pani Górniak. Mnie wystarczy to co mówił Allan, i jak reagowała na to jego matka.

A że co po niektórym nie wystarcza? Cóż, ludzie różnią się i wrażliwością, i inteligencją.
cytuj zgłoś 0 1
aemstuz94
31.10.2019 21:58 aemstuz94 (32) Łódź
czarekz:
Nie.

Kpisz. Nie wierzę, że wrzucasz na poważnie taki para-teologiczny, quasi-psychologiczny bełkot.
To bardzo głupie kpiny, wcale nieśmieszne :/
Usiłuję zwrócić uwagę na szkodliwość bratania się z tzw. celebrytami i łączenia naszej sprawy z ludźmi którzy swoim pociechom załatwiają fuchy za kasę, którą nauczyciel, pielęgniarka i przeciętny profesor z jednej pensji widzi w więcej niż rok.

Kto się brata? To raczej tacy ludzie się przytulają do nas, bo taka jest koniunktura wśród tzw. elit. Inna rzecz, że to nam raczej przeszkadza niż pomaga, ale co zrobisz...
Co do Krupy i Górniak: myślę, że małolat się sypnął. Tak właśnie zapewne sprawy LGBT+ widzi jego rodzicielka i otoczenie, i w taki sposób rozmawiają w zaufanym gronie.

Akurat jestem skłonny w to uwierzyć. Myślę, że to co celebryci mówią publicznie, może odbiegać od tego, co uważają naprawdę. Powiem więcej: wielu ludzi, wcale nie celebrytów, tak właśnie robi. Jeśli istnieją krypto-geje, którzy publicznie udają świętoszków, to czemu nie mieliby istnieć krypto-nacjonaliści udający tolerancyjnych?
Ale za rękę Górniak przy tym nie złapałem, więc nie mogę powiedzieć, ze tak na pewno jest.
cytuj zgłoś 1 1
Ikona
30.10.2019 21:32 czarekz
aemstuz94:
czarekz:
A my wolimy: http://delibra.bg.polsl.pl/Content/31640/BCPS_35546_(...)cze-.pdf

Kpisz sobie, prawda?


Nie. Usiłuję zwrócić uwagę na szkodliwość bratania się z tzw. celebrytami i łączenia naszej sprawy z ludźmi którzy swoim pociechom załatwiają fuchy za kasę, którą nauczyciel, pielęgniarka i przeciętny profesor z jednej pensji widzi w więcej niż rok.

Zwracam uwagę nie od dziś.

Co do Krupy i Górniak: myślę, że małolat się sypnął. Tak właśnie zapewne sprawy LGBT+ widzi jego rodzicielka i otoczenie, i w taki sposób rozmawiają w zaufanym gronie.

I do tego ta "Polska Walcząca" na rękawie.

Litości!
cytuj zgłoś 2 0
aemstuz94
30.10.2019 20:12 aemstuz94 (32) Łódź
czarekz:
A my wolimy: http://delibra.bg.polsl.pl/Content/31640/BCPS_35546_(...)cze-.pdf

Kpisz sobie, prawda?
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
30.10.2019 19:53 czarekz
aemstuz94:
czarekz:
A matka zamiast dać mu co najmniej klapsa

Najpierw daj sobie klapsa w głowę... https://resourcecentre.savethechildren.net/node/14546(...)_ace.pdf


A my wolimy: http://delibra.bg.polsl.pl/Content/31640/BCPS_35546_(...)cze-.pdf

Tym zachwycał się już Boy-Żeleński ;-)
cytuj zgłoś 0 1
andre_2000
30.10.2019 0:18 andre_2000 (47) Wrocław
czarekz:
Młody gówniarz.

A matka zamiast dać mu co najmniej klapsa, to jeszcze tłumaczy niewytłumaczalne. I do tego stosuje prawacką narrację o "nagości na paradach".

Ja uczestniczyłem w wielu w Warszawie, i żadnej nagości nie widziałem. Podobnie w Sztokholmie. Inna rzecz w Amsterdamie czy Berlinie, ale to są różnice kulturowe między Polską, a Zachodnią Europą - i lepiej z nagością, niż z koloratką i garniturem.

A w ogóle: kto to jest, ta Górniak?


Jedyne, w czym się fundamentalnie nie zgadzam, jest ten klaps, od którego zaczyna się przemoc domowa.
cytuj zgłoś 2 0
aemstuz94
29.10.2019 21:51 aemstuz94 (32) Łódź
upstairs_at_you:
dianthus:
Też mam mieszane uczucia co do marszów równości i uważam, że jest tam duża doza prowokacji. I nie chodzi mi jednak o wspomnianą nagość, a jednak o śpiewanie hymnu polskiego zdając sobie sprawę z tego jaki mają stosunek do tego narodowcy (...)

Oniemiałem!
Narodowcy mają prawo decydować o tym, kiedy Polakom wolno śpiewać ich własny hymn???
Nie! To się nie dzieje naprawdę!

@dianthus lat 18. A gdzieś niedawno pisałem, że nie należy się przejmować za bardzo tym, co pisze losowy nastolatek, to mnie nie słuchali...
cytuj zgłoś 0 1
upstairs_at_you
29.10.2019 21:06 upstairs_at_you (57) miasteczko raczej
dianthus:
Też mam mieszane uczucia co do marszów równości i uważam, że jest tam duża doza prowokacji. I nie chodzi mi jednak o wspomnianą nagość, a jednak o śpiewanie hymnu polskiego zdając sobie sprawę z tego jaki mają stosunek do tego narodowcy (...)

Oniemiałem!
Narodowcy mają prawo decydować o tym, kiedy Polakom wolno śpiewać ich własny hymn???
Nie! To się nie dzieje naprawdę!
cytuj zgłoś 4 0
upstairs_at_you
29.10.2019 21:03 upstairs_at_you (57) miasteczko raczej
Nagość na paradach? W Polsce?
Edytka! Bier pół kreski!
cytuj zgłoś 1 0
  • 1
  • 2
  • 3
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
Allan Krupa Białystok Dariusz Krupa drag queen Edyta Górniak marsz równości Media media społecznościowe Polska Showbiznes Społeczeństwo tolerancja Wypowiedź Allana Krupy o Marszach Równości
Powiązane
Obraz Środa, 23.10.2019 Allan Krupa: przecież wiadomo, że LGBT nie będzie tolerowane Obraz Środa, 14.08.2019 Atak na profesora Kochanowskiego po twitterowym wpisie Obraz Poniedziałek, 19.11.2018 Pierwszy "Marsz hetero" w Katowicach Obraz Piątek, 12.04.2024 Znamy wyniki oglądalności finałowego odcinka „Czas na show. Drag Me Out”. Kiedy 2. sezon programu stacji TVN? Obraz Czwartek, 09.06.2022 Dziwoląg? Owszem, wolę być dziwnym niż szarą masą: Dokument o polskich drag queens na TVN24
Inne tematy
Fiskus odmawia wspólnego rozliczenia małżeństwom jednopłciowym - czy to ostateczna decyzja? Czwartek, 02.07.2026 Fiskus odmawia wspólnego rozliczenia małżeństwom jednopłciowym - czy to ostateczna decyzja?
Pierwsze gejowskie małżeństwo w Bundestagu - nie zgadniecie w jakiej partii ... Środa, 24.06.2026 Pierwsze gejowskie małżeństwo w Bundestagu - nie zgadniecie w jakiej partii ...
Obejrzałem dla Was serial „Proud", żebyście... też musieli Piątek, 12.06.2026 Obejrzałem dla Was serial „Proud", żebyście... też musieli
Ipsos LGBT+ Pride 2026: można mówić, nie wolno się całować. Polski paradoks akceptacji Piątek, 26.06.2026 Ipsos LGBT+ Pride 2026: można mówić, nie wolno się całować. Polski paradoks akceptacji
Rosja: wyroki więzienia za prowadzenie baru LGBT - show drag queen to ekstremizm! Wtorek, 30.06.2026 Rosja: wyroki więzienia za prowadzenie baru LGBT - show drag queen to ekstremizm!
Jordan Lucas: diva siatkówki podbija sieć i walczy z hejtem Środa, 06.05.2026 Jordan Lucas: diva siatkówki podbija sieć i walczy z hejtem
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na X Instagram WhatsApp
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościPolityka cookiesUstawienia prywatnościPrzerwij abonamentOdstąpienie od umowy







🌈
Odkryj więcej na Queer.pl
Zalogowani użytkownicy mogą oglądać zdjęcia innych osób, zakładać profile, komentować artykuły i oceniać filmy.
Dołącz do nas Zaloguj się