Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Przewodnik Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
TOP Sport LGBT Profile i ogłoszenia Marsze Równości 2026 Kino LGBT Coming out
Piątek, 19.08.2022, Aktualizacja: Środa, 01.04.2026

Sądowne uchylenie immunitetu Czarnka za homofobiczne wypowiedzi w TVP: ci ludzie nie są równi ludziom normalnym

Podziel się Tweetnij Skomentuj (24)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (24)

Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych złożył oskarżenie przeciwko krzywdzącym słowom Ministra Edukacji i Nauki o społeczności LGBTQ+ w Polsce. Grozi mu utrata immunitetu oraz rok pozbawienia wolności.

Działania OMZRiK są bardzo skuteczne. To dzięki ich wnioskowi sąd domaga się uchylenia immunitetu Przemysława Czarnka. Sprawą zajmuje się Mokotowski Sąd Rejonowy. 


Minister Edukacji i Nauki został formalnie oskarżony o zniesławianie osób nieheteronormatywnych na antenie TVP. Chodzi o jego wypowiedź z 2020 roku:

Skończmy słuchać tych idiotyzmów o jakichś prawach człowieka czy jakiejś równości. Ci ludzie nie są równi ludziom normalnym.

Żaden z prokuratorów nie zgłosił się, by zająć się tą sprawą. Oskarżycielami Czarnka na sali sądowej zostali Rafał Gaweł oraz Konrad Dulkowski — fundator i prezes Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych.

Ministrowi grozi w tym procesie karnym kara do roku bezwzględnego pozbawienia wolności.

ZOBACZ TEŻ Chce pozwać ministra edukacji za "HiT" - zabrał ponad ćwierć miliona


OMZRiK na tym nie poprzestaje i już ruszyło z kolejnymi działaniami przeciwko Czarnkowi. Domagają się ukarania go za podręcznika do szkół o nazwie HIT czyli Historia i Teraźniejszość. Książka ta zawiera nienawistne treści dyskryminujące dzieci urodzone z "In vitro" oraz osoby niewierzące.


(B.K.)
OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (38)
valyriamoon matka-natura white-parade elzbieta-m marek-michalczak ika_ika natt1991 basi1 kretzaglady sky-thei
Nie podoba mi się (0)
Komentarze (24)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
DarkSideOfSoul
21.08.2022 14:58 DarkSideOfSoul (33)
Gozer Gozerian:
DarkSideOfSoul:
Gozer Gozerian:
aemstuz94:
@Gozer Gozerian
Zupełnie nie zrozumiałeś, co napisałem.
Pomijam fakt, że w WB nie jest tak źle, jak piszesz (DSoS Ci to lepiej wytłumaczy).
Tak, wolę liczyć, że nikt mi nic nie zrobi, jeśli wyjdę przed kimś z szafy i że będzie dobrze.
Takie gadanie, jak Twoje, tylko w tym przeszkadza i utrwala lęki.


ale islamski syf sie wylewa.
Oczywiscie, ze takie gadanie jak noje w tym przeszkadza i utrwala leki. Przeciez taki Jedraszewski, nazista Braun, Bosak czy Winnicki czytaja moje wpisy, potem nastawiaja ludzi przeciwko LGBT i ty masz leki. To nie jest tak, ze oni te wysrywy biora ze swojej katonazistowskiej ideologii. To jest wina takich jak ja, bo ja powinienen ich szanowac, ich i ich wysrywy o aniolkach, i po cichu liczyc na to, ze laskawie nie zesraja mi sie na leb...

Jednak nie, preferuje zasade, ze jak ktos cie walnie to trzeba mu oddac jeszcze mocniej.

Wiesz że właśnie robisz dokładnie to co Braun, Bossak czy Winnicki? Nawet używasz dokładnie tych samych zwrotów których oni używają w stosunku do muzułmanów. Chyba za dużo się ich nasłuchałeś.
Ile razy byłeś w UK? Ja mieszkałxm w Szkocji, w Brighton, a teraz mieszkam niedaleko Londynu. Jeśli chcesz to wpadnij oprowadzę Cię po swoim mieście, połazimy w tęczowych barwach po muzułmańskiej dzielnicy, przejdziemy się koło meczetu i zobaczysz, że nikt Cię nawet nie zaczepi, a co dopiero odrąbać głowę. Przejedziemy się do Brighton czyli tęczowej stolicy Anglii, zobaczysz, że żyją tam też muzułmanie i nikt nie wchodzi sobie w drogę. Nikomu nie przeszkadzają gejowskie kluby, nikt nie ma problemu z tęczą. Może istnieje jakaś inna Wielka Brytania w jakimś alternatywnym universum gdzie jest problem z muzułmanami. To po prostu muzułmanie to Brytyjczycy jak każdy inny przyjezdny który w końcu wsiąka w to umiłowanie wolności i jak każdy ma wyjebane na kontynentalną Europę. Połowę albo nawet większość swojego dorosłego życia spędziłxm w UK i nie miałxm problemów z muzułmanami. Ludzie jak wszyscy inni. Zdarzają się idioci, ale większość jest dokładnie taka sama jak każdy. Czasem wyrwie mi się nazwanie UK swoim krajem. Chyba już za długo tu siedzę ;)

@aemstuz94 Znasz powiedzenie, że strach ma wielkie oczy? Wszystko zależy od środowiska w którym przebywasz. Czasem możesz się zaskoczyć kto będzie miał wywalone i nie przejmie się w ogóle coming outem. Po za tym czy warto utrzymywać kontakt z kimś kto skreśla z Tobą kontakt bo czegoś nowego się dowiedział, ale przecież zawsze taki byłeś i nic się nie zmieniło. No i możesz wyjechać jak ja do tego okrutnego, niebezpiecznego muzułmańskiego kraju gdzie policja przymyka oczy na palenie jointów, a wchodząc do sklepu nawet pracując za najniższą krajową stać Cię na to żeby nie patrzeć na cenę każdego produktu ;) Swoją drogą bardzo często widuje muzułmanów z koszulkami z Dragonballem, Stranger things czy innym dziełem popkultury. Wychowaliśmy się na tych samych treściach, kibicowaliśmy tym samym bohaterom i wyznajemy podobne wartości. Każdy w pierwszej kolejności chce dobrze żyć :)



Super, slicznie. Ciesze sie, ze mozesz sobie chlebek kupic, ale ja pisze o niebezpieczenstwach plynacych z islamu.
Zwyczajnie nie wiesz jak dziala religia, ktora tylko czeka jak waz zeby upierdolic.
Ci wspaniali muzulmanie, o ktorych piszesz, w sporej czesci sa za ochrona swojej religii i cenzurowaniem krytyki w przestrzeni publicznej. To oni beda trampolina na ktorej beda wybijac sie ci radykalniejsi, ktorzy beda wprowadzac coraz to gorsze prawo.
Czy to nie w UK byly te slynne patrole? Czy mozecie zorganizowac parade w miescie, gdzie muzulmanie to wiekszosc?
Zapawne, ze wielu ucieklo w poszukiwaniu lepszego zycia, a wprowadza to samo w UK.

Nie piszesz o zagrożeniach płynących z islamu tylko o urojeniach prawicy na temat islamu. Kiedyś w kręgach skrajnie prawicowych był popularny filmik o tym jak to będzie wyglądać muzułmańska Europa za 20 lat i o dziwo tak się nie stało xD Islam w dużej mierze przystosował się do europejskiej kultury. Większość muzułmanów (zwłaszcza młodszych) pije alkohol co jest zabronione przez koran, kobiety na ulicach rzadko kiedy zasłaniają twarz, głównie jak mają jakieś tradycyjne święta ale wiadomo u nas też na wigilie nie przychodzi się w dresie. Jak ktoś chce hołdować tradycji to ma do tego prawo. Wielu Muzułmanów jest niepraktykujących po za spotkaniami rodzinnymi czy nawet agnostykami, ale deklarują się jako muzułmanie, bo nie wiedzą czy Allach istnieje czy nie. Klasyczny zakład Pascala. Europejski islam znacząco różni się od tego który jest w np. Czeczenii. Takich radykalnych muzułmanów boją się ci normalni muzułmanie. Tak samo jak normalni chrześcijanie boją się co mógłby zrobić Braun po dojściu do władzy. Muzułmanie nie chcą żeby ktoś im zabrał whisky, ponętnie ubrane kobiety czy nakazał chodzić codziennie do meczetu. Kiedyś pracowałxm w przetwórni gdzie muzułmanie stanowili jakieś 90% wszystkich pracowników (głównie z Pakistanu). Był jeden koleś chory psychicznie i potrafił się wydrzeć bez powodu na kogoś to od razu wszyscy mówili, że to nie dlatego, e jesteś biały tylko że on się leczy psychiatrycznie. Od Polek które tam pracowały na stałe dowiedziałxm się, że oni zwykle pochodzą na chłodno do Polaków, bo mamy łatkę rasistów, a że słusznie to widać nawet po Twoich komentarzach. Zwykle ludzie nie biorą mnie za obywatela kraju nad Wisłą to mam łatwiej w nawiązywaniu kontaktów z muzułmanami (zwykle myślą że jestem z Czech albo z Niemiec zwłaszcza, że trochę mówię po niemiecku). Nie wyglądam jak potencjalny rasista.

Tak słynne patrole, że o nich nie słyszałxm. W jakiej bańce informacyjnej siedzisz? Bo musi być to bardzo hermetyczne bańka. Nie jest możliwym zorganizować takiej parady w mieście z większością muzułmańską bo takie miasto jest jedno i ma mniej niż 5 tysięcy mieszkańców więc siłą rzeczy może tam mieszkać koło 250 osób LGBT więc ciężko byłoby to zorganizować xD Przez godzinę szukałxm miasta (tylko faktycznie miasta, a nie 5k ludzi w 1 miejscu) w UK w którym muzułmanie stanowią większość, w końcu trafiłxm na jakiś skrajnie prawicowy portal gdzie pisano o Blackburn jako całkowicie muzułmańskim mieście... Problem polega na tym, że muzułmanie stanowią w nim 31% populacji xD To w sumie niewiele więcej niż w mieście w którym mieszkam i jakoś jak świadkowie jehowy robią event w centrum miasta i nawracają na chrześcijaństwo nikt ich nawet nie zaczepia, a co dopiero mówić o Dżihadzie xD Może serio istnieje gdzieś inne Zjednoczone Królestwo i o nim piszesz? Bo naprawdę tego nigdzie nie ma. Mieszkałxm kiedyś w dzielnicy muzułmańskiej i po za tym, że nawoływanie na ichniejszą mszę z rana było równie wku*wiające co dzwony kościelne w Polsce to nic się nie działo. Chodziłxm tam codziennie po ulicy i wszystko normalnie. Krzywdy mi nigdy nikt nie zrobił. Byłeś chociaż raz w UK że tak straszysz przed islamem? Czy po prostu naoglądałeś się memów i naczytałeś prorosyjskich trolii? Pamiętam jak kiedyś w Londynie zaatakowano 2 lesbijki i w polskim internecie zawrzało że "lewica ma swoje multikulti i to na pewno muzułmanie byli". O tym, że jak w każdym autobusie tak i tam było CCTV i udostępniono nagranie, a napastnicy byli typowymi białymi (teraz już nie znajdziesz nieocenzurowanej wersji nagrania, więc nie zobaczysz słowiańskiej urody ale nadal widać białe twarze) to już żaden portal nie napisał.
cytuj zgłoś 4 0
Gozer Gozerian
21.08.2022 13:12 Gozer Gozerian
DarkSideOfSoul:
Gozer Gozerian:
aemstuz94:
@Gozer Gozerian
Zupełnie nie zrozumiałeś, co napisałem.
Pomijam fakt, że w WB nie jest tak źle, jak piszesz (DSoS Ci to lepiej wytłumaczy).
Tak, wolę liczyć, że nikt mi nic nie zrobi, jeśli wyjdę przed kimś z szafy i że będzie dobrze.
Takie gadanie, jak Twoje, tylko w tym przeszkadza i utrwala lęki.


ale islamski syf sie wylewa.
Oczywiscie, ze takie gadanie jak noje w tym przeszkadza i utrwala leki. Przeciez taki Jedraszewski, nazista Braun, Bosak czy Winnicki czytaja moje wpisy, potem nastawiaja ludzi przeciwko LGBT i ty masz leki. To nie jest tak, ze oni te wysrywy biora ze swojej katonazistowskiej ideologii. To jest wina takich jak ja, bo ja powinienen ich szanowac, ich i ich wysrywy o aniolkach, i po cichu liczyc na to, ze laskawie nie zesraja mi sie na leb...

Jednak nie, preferuje zasade, ze jak ktos cie walnie to trzeba mu oddac jeszcze mocniej.

Wiesz że właśnie robisz dokładnie to co Braun, Bossak czy Winnicki? Nawet używasz dokładnie tych samych zwrotów których oni używają w stosunku do muzułmanów. Chyba za dużo się ich nasłuchałeś.
Ile razy byłeś w UK? Ja mieszkałxm w Szkocji, w Brighton, a teraz mieszkam niedaleko Londynu. Jeśli chcesz to wpadnij oprowadzę Cię po swoim mieście, połazimy w tęczowych barwach po muzułmańskiej dzielnicy, przejdziemy się koło meczetu i zobaczysz, że nikt Cię nawet nie zaczepi, a co dopiero odrąbać głowę. Przejedziemy się do Brighton czyli tęczowej stolicy Anglii, zobaczysz, że żyją tam też muzułmanie i nikt nie wchodzi sobie w drogę. Nikomu nie przeszkadzają gejowskie kluby, nikt nie ma problemu z tęczą. Może istnieje jakaś inna Wielka Brytania w jakimś alternatywnym universum gdzie jest problem z muzułmanami. To po prostu muzułmanie to Brytyjczycy jak każdy inny przyjezdny który w końcu wsiąka w to umiłowanie wolności i jak każdy ma wyjebane na kontynentalną Europę. Połowę albo nawet większość swojego dorosłego życia spędziłxm w UK i nie miałxm problemów z muzułmanami. Ludzie jak wszyscy inni. Zdarzają się idioci, ale większość jest dokładnie taka sama jak każdy. Czasem wyrwie mi się nazwanie UK swoim krajem. Chyba już za długo tu siedzę ;)

@aemstuz94 Znasz powiedzenie, że strach ma wielkie oczy? Wszystko zależy od środowiska w którym przebywasz. Czasem możesz się zaskoczyć kto będzie miał wywalone i nie przejmie się w ogóle coming outem. Po za tym czy warto utrzymywać kontakt z kimś kto skreśla z Tobą kontakt bo czegoś nowego się dowiedział, ale przecież zawsze taki byłeś i nic się nie zmieniło. No i możesz wyjechać jak ja do tego okrutnego, niebezpiecznego muzułmańskiego kraju gdzie policja przymyka oczy na palenie jointów, a wchodząc do sklepu nawet pracując za najniższą krajową stać Cię na to żeby nie patrzeć na cenę każdego produktu ;) Swoją drogą bardzo często widuje muzułmanów z koszulkami z Dragonballem, Stranger things czy innym dziełem popkultury. Wychowaliśmy się na tych samych treściach, kibicowaliśmy tym samym bohaterom i wyznajemy podobne wartości. Każdy w pierwszej kolejności chce dobrze żyć :)



Super, slicznie. Ciesze sie, ze mozesz sobie chlebek kupic, ale ja pisze o niebezpieczenstwach plynacych z islamu.
Zwyczajnie nie wiesz jak dziala religia, ktora tylko czeka jak waz zeby upierdolic.
Ci wspaniali muzulmanie, o ktorych piszesz, w sporej czesci sa za ochrona swojej religii i cenzurowaniem krytyki w przestrzeni publicznej. To oni beda trampolina na ktorej beda wybijac sie ci radykalniejsi, ktorzy beda wprowadzac coraz to gorsze prawo.
Czy to nie w UK byly te slynne patrole? Czy mozecie zorganizowac parade w miescie, gdzie muzulmanie to wiekszosc?
Zapawne, ze wielu ucieklo w poszukiwaniu lepszego zycia, a wprowadza to samo w UK.
cytuj zgłoś 0 0
DarkSideOfSoul
21.08.2022 12:04 DarkSideOfSoul (33)
Gozer Gozerian:
aemstuz94:
@Gozer Gozerian
Zupełnie nie zrozumiałeś, co napisałem.
Pomijam fakt, że w WB nie jest tak źle, jak piszesz (DSoS Ci to lepiej wytłumaczy).
Tak, wolę liczyć, że nikt mi nic nie zrobi, jeśli wyjdę przed kimś z szafy i że będzie dobrze.
Takie gadanie, jak Twoje, tylko w tym przeszkadza i utrwala lęki.


ale islamski syf sie wylewa.
Oczywiscie, ze takie gadanie jak noje w tym przeszkadza i utrwala leki. Przeciez taki Jedraszewski, nazista Braun, Bosak czy Winnicki czytaja moje wpisy, potem nastawiaja ludzi przeciwko LGBT i ty masz leki. To nie jest tak, ze oni te wysrywy biora ze swojej katonazistowskiej ideologii. To jest wina takich jak ja, bo ja powinienen ich szanowac, ich i ich wysrywy o aniolkach, i po cichu liczyc na to, ze laskawie nie zesraja mi sie na leb...

Jednak nie, preferuje zasade, ze jak ktos cie walnie to trzeba mu oddac jeszcze mocniej.

Wiesz że właśnie robisz dokładnie to co Braun, Bossak czy Winnicki? Nawet używasz dokładnie tych samych zwrotów których oni używają w stosunku do muzułmanów. Chyba za dużo się ich nasłuchałeś.
Ile razy byłeś w UK? Ja mieszkałxm w Szkocji, w Brighton, a teraz mieszkam niedaleko Londynu. Jeśli chcesz to wpadnij oprowadzę Cię po swoim mieście, połazimy w tęczowych barwach po muzułmańskiej dzielnicy, przejdziemy się koło meczetu i zobaczysz, że nikt Cię nawet nie zaczepi, a co dopiero odrąbać głowę. Przejedziemy się do Brighton czyli tęczowej stolicy Anglii, zobaczysz, że żyją tam też muzułmanie i nikt nie wchodzi sobie w drogę. Nikomu nie przeszkadzają gejowskie kluby, nikt nie ma problemu z tęczą. Może istnieje jakaś inna Wielka Brytania w jakimś alternatywnym universum gdzie jest problem z muzułmanami. To po prostu muzułmanie to Brytyjczycy jak każdy inny przyjezdny który w końcu wsiąka w to umiłowanie wolności i jak każdy ma wyjebane na kontynentalną Europę. Połowę albo nawet większość swojego dorosłego życia spędziłxm w UK i nie miałxm problemów z muzułmanami. Ludzie jak wszyscy inni. Zdarzają się idioci, ale większość jest dokładnie taka sama jak każdy. Czasem wyrwie mi się nazwanie UK swoim krajem. Chyba już za długo tu siedzę ;)

@aemstuz94 Znasz powiedzenie, że strach ma wielkie oczy? Wszystko zależy od środowiska w którym przebywasz. Czasem możesz się zaskoczyć kto będzie miał wywalone i nie przejmie się w ogóle coming outem. Po za tym czy warto utrzymywać kontakt z kimś kto skreśla z Tobą kontakt bo czegoś nowego się dowiedział, ale przecież zawsze taki byłeś i nic się nie zmieniło. No i możesz wyjechać jak ja do tego okrutnego, niebezpiecznego muzułmańskiego kraju gdzie policja przymyka oczy na palenie jointów, a wchodząc do sklepu nawet pracując za najniższą krajową stać Cię na to żeby nie patrzeć na cenę każdego produktu ;) Swoją drogą bardzo często widuje muzułmanów z koszulkami z Dragonballem, Stranger things czy innym dziełem popkultury. Wychowaliśmy się na tych samych treściach, kibicowaliśmy tym samym bohaterom i wyznajemy podobne wartości. Każdy w pierwszej kolejności chce dobrze żyć :)
cytuj zgłoś 2 0
Gozer Gozerian
21.08.2022 11:28 Gozer Gozerian
aemstuz94:
@Gozer Gozerian
Zupełnie nie zrozumiałeś, co napisałem.
Pomijam fakt, że w WB nie jest tak źle, jak piszesz (DSoS Ci to lepiej wytłumaczy).
Tak, wolę liczyć, że nikt mi nic nie zrobi, jeśli wyjdę przed kimś z szafy i że będzie dobrze.
Takie gadanie, jak Twoje, tylko w tym przeszkadza i utrwala lęki.


ale islamski syf sie wylewa.
Oczywiscie, ze takie gadanie jak noje w tym przeszkadza i utrwala leki. Przeciez taki Jedraszewski, nazista Braun, Bosak czy Winnicki czytaja moje wpisy, potem nastawiaja ludzi przeciwko LGBT i ty masz leki. To nie jest tak, ze oni te wysrywy biora ze swojej katonazistowskiej ideologii. To jest wina takich jak ja, bo ja powinienen ich szanowac, ich i ich wysrywy o aniolkach, i po cichu liczyc na to, ze laskawie nie zesraja mi sie na leb...

Jednak nie, preferuje zasade, ze jak ktos cie walnie to trzeba mu oddac jeszcze mocniej.
cytuj zgłoś 0 1
aemstuz94
21.08.2022 11:03 aemstuz94 (32) Łódź
@Gozer Gozerian
Zupełnie nie zrozumiałeś, co napisałem.
Pomijam fakt, że w WB nie jest tak źle, jak piszesz (DSoS Ci to lepiej wytłumaczy).
Tak, wolę liczyć, że nikt mi nic nie zrobi, jeśli wyjdę przed kimś z szafy i że będzie dobrze.
Takie gadanie, jak Twoje, tylko w tym przeszkadza i utrwala lęki.
cytuj zgłoś 1 0
Gozer Gozerian
21.08.2022 10:34 Gozer Gozerian
aemstuz94:
@Gozer Gozerian
Nie. Największą, najgorszą zbrodnią przeciw faszyzmowi i katolikom jest dziś być w pełni sobą, bez zwracania uwagi na ich kwękanie. Obnosić się wszędzie ze swoim ateizmem. „Grzeszyć” i obnosić się z „grzechem”. Pokazywać czynami, że nie ma Boga.

Cała taka kretyńska złość, jak ta Twoja, ma u mnie źródło w zahamowaniach i obwinianiu wszystkich za to, że nie mogę wyjść z szafy. A nie mogę, bo boję się tłumu wyobrażonych potworów-polaczków, którzy tylko czyhają na mnie, żeby mnie zagryźć, kiedy okaże się że nie pasuję do ich schematów myślenia.

Jestem przegrywem i tchórzem :/


Jasne, dokladnie tak jak z islamem w UK. Najlepiej nie zwracac uwagi na ich kwestie i zyc po swojemu, tylko potem sie nie dziw jak sie okaze, ze juz nie tylko reke masz w nocniku z gownem, ale plywa tam twoja glowa.

Wiec siedz dalej w szafie i czekaj az dobzi chrzescijanie beda gotowi okazac ci litosc, czlowieczenstwo i pozwola ci wyjsc z szafy.
Moze DSoS ich przekona za jakies 40-50 lat, kiedy wiekszoszosc zycia bedzie juz za toba, bo musisz pamietac, ze te dzikusy wolno sie cywilizuja. Tutaj potrzebna jest ostra tresura, nie czekanie az dzikie zwierze sie oswoi i zlagodnieje.
cytuj zgłoś 0 2
aemstuz94
21.08.2022 10:06 aemstuz94 (32) Łódź
@Gozer Gozerian
Nie. Największą, najgorszą zbrodnią przeciw faszyzmowi i katolikom jest dziś być w pełni sobą, bez zwracania uwagi na ich kwękanie. Obnosić się wszędzie ze swoim ateizmem. „Grzeszyć” i obnosić się z „grzechem”. Pokazywać czynami, że nie ma Boga.

Cała taka kretyńska złość, jak ta Twoja, ma u mnie źródło w zahamowaniach i obwinianiu wszystkich za to, że nie mogę wyjść z szafy. A nie mogę, bo boję się tłumu wyobrażonych potworów-polaczków, którzy tylko czyhają na mnie, żeby mnie zagryźć, kiedy okaże się że nie pasuję do ich schematów myślenia.

Jestem przegrywem i tchórzem :/
cytuj zgłoś 0 0
Gozer Gozerian
21.08.2022 2:12 Gozer Gozerian
Jeszcze musze dopisac, bo mi tu rasizm zarzucono, co tez jest typowe u tej proislamskiej lewicy.
Nienawisc do religii, obraza religii czy wierzacych to nie jest rasizm, religijni dewianci sa roznego pochodzenia, a ja nic o tym nie wspominalem.
Jak pisze o katolach w Polsce to tez jestem rasista?
Tak DSoS, jestes odklejonx od rzeczywistosci kochanie.
cytuj zgłoś 0 0
Gozer Gozerian
20.08.2022 23:59 Gozer Gozerian
aemstuz94:
Mam wrażenie, że takie opinie, jak ta Gozera biorą się z tej agresji, jaką pałają polscy katolicy do, w zasadzie, wszystkiego. Ja to rozumiem i często sam tak myślę, choć mam świadomość, że to droga donikąd.

Myślę, że tak naprawdę większość Polaków, choć się do tego nie przyznają i pewnie nawet sobie nie uświadamiają, ma w gruncie rzeczy światopogląd faszystowski. Dosłownie. Bez modnych, w takich tematach, hiperboli. Świat ma być ułożony tak, jak my chcemy, inaczej tracimy poczucie kontroli. Podobne problemy tak masowo mają chyba Rosjanie i widzimy do czego to doprowadziło. Co odpierniczą w przyszłości Polacy można tylko spekulować, ale nie sądzę, że to będzie cokolwiek dobrego.

Tak, mam zły dzień (jak codzień…)


Wrecz przeciwnie, jest to szybka droga do zalatwienia problemu i pokazania tym naziolkom religijnym gdzie ich miejsce. Przyklad UK, i rozrostu macek islamu pokazal, ze grzeczne rozmowy to blad.
Religie nalezy wywalic z przestrzeni publicznej, a sluzby powinny monitorowac co sie glosi w takich meczetach czy kosciolach, i zalatwiac to w odpowiedni sposob, to jest wsadzac do wiezien.
Bajania religijne nie moga miec zadnej ochrony prawnej.
cytuj zgłoś 1 1
Gozer Gozerian
20.08.2022 23:53 Gozer Gozerian
DarkSideOfSoul:
Gozer Gozerian:
UwU (ona/jej):
DarkSideOfSoul:
Gozer Gozerian:
UwU (ona/jej):
Nie żeby coś, ale nie czepiam się ataków na osoby niewierzące jako osoba niewierząca. Dzięki niemu mam amunicję na katoli.


Prosze sie ladnie prezentowac, slowo "ateizm" nie gryzie ;)

Osoba niewierząca może oznaczać równie dobrze agnostyka.
Ateizm to nieco bardziej restrykcyjny termin i oznacza, że nie wierzy się również w duchy, reinkarnacje, elfy, reptilian, tarota, wróżby, przesądy i wszystko inne co nie zostało udowodnione. Agnostyk dopuszcza możliwość istnienia takich zjawisk ale w nie nie wierzy. Ateista ma przekonanie, że to co nie zostało udowodnione nie istnieje. Dawkins kiedyś to tłumaczył.


Nie określam się jako ateistka, ze względu na to, że nie przepadam za grupą ludzi, którzy usiłują z tego zrobić ruch. Tak czy siak, nichilistka byłoby jeszcze lepszym określeniem na mnie. Więc tak, "ateistka" gryzie, ze względu na to, że de facto kojarzy mnie z grupą ludzi, z którymi nie chcę mieć do czynienia.[/quote

No wiesz co, po tobie sie tego nie spodziewalem. Rozumiem gdyby to bylo napisane przez DSoS, osobe oderwana od rzeczywistosci, ktora nie widzi, ze jej metody nie dzialaja.
Wystarczy popatrzec na UK, gdzie degeneraci islamscy dostali palec a wjebali reke.
Musicie zrozumiec, ze z takimi aie nie dyskutuje. Religie nalezy zlapac za pysk, inaczej beda nas cwnzurowac i terroryzowac.
UwU, piszesz o ruchu a ide o zaklad, ze nie jestes w stanie wymienic dwoch osob, ktore cos takiego proponowaly publicznie czy podjely dzialania w tym kierunku.
Ruch musi miec jakies struktury, nie wystarczy jakis marsz czy upamietnienie jakiegos goscia, ktorego scieto za bluznierstwo.

Kocham kiedy Polacy łykając bezrefleksyjnie rosyjską propagandę antymuzułmańską mówią jak to jest źle w kraju w którym mieszkam. Tylko, że chodząc obok meczetu w tęczowej koszulce mogę czuć się bezpiecznie. Nigdy nikt mi nie zwrócił uwagi, nie skrytykował. Moi sąsiedzi mają w oknie flagę Pakistanu, bardzo mili ludzie. W Polsce w centrum Katowic jakaś stara baba wygrażała mi laską za chodzenie pod rękę. Kawałek dalej od centrum mnie pobito. Ale to w UK jest problem bo przecież nikomu nie przeszkadza gej klub z wielką tęczową flagą dumnie powiewającą nad główną ulicą miasta... No opowiadaj z chęcią posłucham dlaczego mój kraj taki niebezpieczny :3 No normalnie nie wiem co by się stało gdybym chodził w centrum miasta z tęczową koszulką... oh wait przecież tak chodzę. Mam całą kolekcję różnych elementów tęczowej garderoby, ładnie kontrastują z moim czarnym, metalowym outfitem. O dziwo jedyne osoby od których słyszałxm negatywne komentarze na temat LGBT były narodowości polskiej. Dziwny zbieg okoliczności... Mieszkam w UK mam znajomych z Iranu, Monako, Pakistanu i wielu innych krajów którzy normalnie piją whisky, oglądają anime, podchodzą do religii w taki sam sposób jak liberalni chrześcijanie i słucham o tym jak to bardzo są niebezpieczni. To co mówisz to są stereotypy i rasizm, ale to rzekomo ja jestem oderwanx od rzeczywistości, bo bawią mnie eksperci którzy znają muzułmanów z memów w internecie xD


Tylko, ze to w Polsce nie ma zamachow bombowtch.
Bezpiecznx tak dlugo az jakis islamski zwyrol nie postanowi Cie ubic.
Cenzura tez juz masz, gdzie religijni zwyrole blokuja jakis film lub cos co im sie w szkole nie podoba.
Do tego wlasnie doprowadzilo chodzenie na paluszkach wokol religii, zamiast od poczatku zlapac to za pysk i przydusic.
Wiesz, Zenon Kalafaticz to zaiste rosyjska propaganda.
Poczekaj az religijni degeneraci beda bardziej osmieleni, bo jest ich coraz wiecej a meczety to coraz czestszy widok.
cytuj zgłoś 1 0
  • 1
  • 2
  • 3
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
immunitet Konrad Dulkowski Mokotowski Sąd Rejonowy mowa nienawiści Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych podręcznik HIT Polityka Polska Prawo Przemysław Czarnek Rafał Gaweł Społeczeństwo TVP Uchylenie immunitetu Przemysława Czarnka zniesławienie
Powiązane
Obraz Środa, 28.09.2022 Przemysław Czarnek "przeprasza" za obrażanie osób LGBTQ+: Moją intencją nie było urażenie kogokolwiek Obraz Poniedziałek, 21.02.2022 "Każdy człowiek, który nago chodzi po ulicy, jest nienormalny" - Czarnek nie przeprosi za słowa o osobach LGBTQ+? Obraz Czwartek, 07.01.2021 Homofobia furtką do uchylenia immunitetu Pawłowicz. Sąd zdecyduje, czy odpowie za skandaliczne słowa o LGBT Obraz Wtorek, 23.06.2020 Czarnek o LGBT: nierówni ludziom normalnym. Czy KUL wyciągnie konsekwencje? Obraz Poniedziałek, 18.11.2019 Złożono prywatny pozew przeciwko Krystynie Pawłowicz
Inne tematy
Minister Kierwiński o parach jednopłciowych: "będą korzystać z większości praw, które mają wszyscy polscy małżonkowie" Wtorek, 19.05.2026 Minister Kierwiński o parach jednopłciowych: "będą korzystać z większości praw, które mają wszyscy polscy małżonkowie"
Transkrypcja małżeństw jednopłciowych: była radość - są problemy, niepewność i rozczarowanie Wtorek, 26.05.2026 Transkrypcja małżeństw jednopłciowych: była radość - są problemy, niepewność i rozczarowanie
Eurowizja 2026: największy bojkot w historii wydarzenia od 1970 roku. Kto i dlaczego odwrócił się od konkursu? Sobota, 16.05.2026 Eurowizja 2026: największy bojkot w historii wydarzenia od 1970 roku. Kto i dlaczego odwrócił się od konkursu?
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na Twitterze Instagram WhatsApp
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościUstawienia prywatnościPrzerwij abonamentOdstąpienie od umowy







🌈
Odkryj więcej na Queer.pl
Zalogowani użytkownicy mogą oglądać zdjęcia innych osób, zakładać profile, komentować artykuły i oceniać filmy.
Dołącz do nas Zaloguj się