Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Miejsca Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
Tematy Marsze Równości 2026 "Pillion" w kinach Wyrok TSUE Związki partnerskie Kino LGBT
Poniedziałek, 25.09.2017 14:03

Dlaczego Romanowi Giertychowi przeszkadza walka o prawa LGBT?

Podziel się Tweetnij Skomentuj (52)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (52)

To nie pomoże pokonać PiS-u

"Nikomu nie bronię wygłaszania swoich poglądów, tylko że w tej sprawie myślę racjonalnie – wysuwanie dzisiaj takich postulatów na pierwszy plan jest nieproduktywne, jeśli chodzi o obalenie PiS" - mówi w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" Roman Giertych, który... zaznacza jednak, że nie obchodzi go, że "jakiś mężczyzna śpi z innym mężczyzną".

W piątkowym wydaniu "Gazety Wyborczej" pojawiła się długa rozmowa z Romanem Giertychem, adwokatem, który w latach 2006-2007 był wicepremierem i ministrem edukacji narodowej w rządzie Kazimierza Marcinkiewicza i Jarosława Kaczyńskiego, był także prezesem Młodzieży Wszechpolskiej i Ligi Polskich Rodzin.

Pytany o niechęć do walki o prawa LGBT, Roman Giertych odpowiedział, że "Nikomu nie bronię wygłaszania swoich poglądów, tylko że w tej sprawie myślę racjonalnie – wysuwanie dzisiaj takich postulatów na pierwszy plan jest nieproduktywne, jeśli chodzi o obalenie PiS".
ZOBACZ TEŻ Frasyniuk: "nie będę spierał się z profesorem od genetyki, Romanem Giertychem" Roman Giertych i Władysław Frasyniuk w "Kropce nad i"

Co były wicepremier sądzi o np. wspólnym rozliczaniu się przez pary jednopłciowe? Podkreśla, że to... dyskryminacja przyjaźni dwóch facetów, która nie jest oparta na seksie. "Tak ustawiony program oznacza przywileje podatkowe dla dowolnej dwójki ludzi. Ale brakuje przyczyny takiego przywileju. Przyczyną przywilejów dla rodzin jest oczywisty trud ponoszony przez rodziców w wychowaniu dzieci" - mówi Giertych, który zaznacza jednak, że nie obchodzi go, że "jakiś mężczyzna śpi z innym mężczyzną".

Adwokat porównuje to do... zdrady małżeńskiej, albowiem "uważam to za złe, co nie znaczy, że muszę tego kogoś potępiać. To samo dotyczy homoseksualizmu".

Doceniamy, że nastąpiła jednak zmiana poglądów i pan Roman Giertych nie chce już zakazywać "propagandy homoseksualnej".

(md)
OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (0)
Nie podoba mi się (23)
les-bi-honest polishterminator dj- homoloquens roman71 kierownik2 enchantrees profwilczur acid-astral skosna
Komentarze (52)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
maxoku
05.10.2017 17:21 maxoku (39) Radom
don_diego44:
KOD ma coraz słabsze poparcie ,głównie przez słabą wiarygodność , toteż demonstracje organizowane przez tą organizację są coraz mniejsze.
I? Nie o tym jest dyskusja. Zacznij się trzymać tematu, bo można się z tobą pogubić lol.
cytuj zgłoś 1 0
don_diego44
05.10.2017 2:18 don_diego44 (60) Tychy
@maxoku
KOD ma coraz słabsze poparcie ,głównie przez słabą wiarygodność , toteż demonstracje organizowane przez tą organizację są coraz mniejsze.
cytuj zgłoś 0 2
maxoku
04.10.2017 22:29 maxoku (39) Radom
@don_diego44
O czym ty znowu gadasz? I już mówiłem ci, że KOD nie jest partią polityczną, nie potrzebuje mieć poparcia.
cytuj zgłoś 2 0
don_diego44
04.10.2017 19:56 don_diego44 (60) Tychy
@maxoku
Po drobnych skandalach ? Kradzież stu tysięcy złotych przez przywódcę tego ruchu ,z pieniędzy składkowych, to drobiazg? PiS obecnie ma poparcie na poziomie 43% a KOD jakie ma poparcie?
cytuj zgłoś 0 2
maxoku
04.10.2017 18:49 maxoku (39) Radom
don_diego44:
Mylisz się, bardzo ważne jest kto stoi na czele danej organizacji, bo to stanowi o jej wiarygodności.
KOD nie jest organizacją tylko ruchem społecznym. Przywódców zawsze można zmienić, nie to jest w nim najważniejsze, wszak już mówiłem, że to nie partia polityczna. Poza tym nawet po tych drobnych skandalach są nadal dużo bardziej wiarygodni niż twój pis. Ich to nikt nie przebije i jest zasadne używanie wobec nich poważniejszych epitetów niż ty stosujesz wobec manifestujących ludzi.
cytuj zgłoś 2 0
don_diego44
04.10.2017 2:32 don_diego44 (60) Tychy
@maxoku
Mylisz się, bardzo ważne jest kto stoi na czele danej organizacji, bo to stanowi o jej wiarygodności.
cytuj zgłoś 0 1
maxoku
03.10.2017 20:44 maxoku (39) Radom
@don_diego44
Skąd ci takie liczby powstały? Musisz chyba wrócić do szkoły nauczyć się od nowa liczyć lol. I to co piszesz to zwykła propaganda, musiałeś się sporo nasłuchać w swoich pisowskich mediach. KOD nie jest partią polityczną i nie możesz rozpatrywać go w taki sposób. Dla ludzi ważniejsze jest to w jakiej sprawie protestują, a nie z kim. KODowcy? Masz na myśli przywódców KODu? Jak wyżej, kogo to interesuje? Protesty nie były za aborcją na życzenie tylko przeciwko całkowitemu zakazie. I zdecydowana większość polaków jest przeciw całkowitemu zakazowi, pomimo bycia katolikami. Chcesz wszystkich wyzywać od złodziei, oszustów i zabójców?
cytuj zgłoś 2 0
don_diego44
03.10.2017 19:30 don_diego44 (60) Tychy
@maxoku
Przywódcą KODu był oszust który wyłudził ponad sto tysięcy, autorytetem dla kodowców jest niejaki Rzepliński który wyłudził też ponad sto tysięcy złotych, działacze PO przez osiem lat przyzwalali na rozkradanie dziesiatków miliardów złotych , Hania G. i jej banda rozkradali Warszawę ,KODowcy popierali aborcję na życzenie- to wszystko fakty..
cytuj zgłoś 0 2
maxoku
03.10.2017 17:56 maxoku (39) Radom
don_diego44:
Jeżeli idzie w demonstracji z oszustami, złodziejami i zabójcami (aborcja) to można przyjąć ,że podziela ich poglądy i bierze tym samym winę również na siebie.
Ale ty nienawidzisz ludzi, że tak ich nazywasz tylko dlatego, że demonstrowali przeciwko twojej partii. Pomyliły ci się zasady z dekalogu z polityką. Przez co przypisujesz z automatu wszystkim, którzy protestują przeciwko pisowi grzechy ciężkie. Idź się ogarnij, bo takie dyskusje z twoimi urojeniami nie mają sensu.
cytuj zgłoś 2 0
don_diego44
03.10.2017 2:55 don_diego44 (60) Tychy
@maxoku
Jeżeli idzie w demonstracji z oszustami, złodziejami i zabójcami (aborcja) to można przyjąć ,że podziela ich poglądy i bierze tym samym winę również na siebie.
cytuj zgłoś 0 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 6
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
gazeta wyborcza prawa LGBT roman giertych związki partnerskie
Powiązane
Obraz Środa, 15.10.2025 „To nikomu nie zaszkodzi, ale wielu uratuje życie”. Biedroń mówi o chorobie partnera i apeluje o związki partnerskie Obraz Środa, 11.06.2025 Czy Karol Nawrocki poparłby ustawę o związkach partnerskich? Jest deklaracja Obraz Piątek, 28.02.2025 Związki partnerskie: czy drobne ustępstwa wobec PSL-u oznaczają, że rząd wreszcie "się dogada"? Obraz Czwartek, 27.02.2025 Trybunał Praw Człowieka: brak regulacji prawnych dotyczących związków jednopłciowych narusza prawa człowieka Obraz Poniedziałek, 08.01.2024 Konsultacje dotyczące związków partnerskich w gabinecie Prezesa
Inne tematy
Sąd Najwyższy Ukrainy uznał parę jednopłciową za rodzinę. Co to właściwie zmienia? Środa, 11.03.2026 Sąd Najwyższy Ukrainy uznał parę jednopłciową za rodzinę. Co to właściwie zmienia?
Lesbinton: w Poznaniu powstał klub badmintonowy dla lesbijek Wtorek, 10.03.2026 Lesbinton: w Poznaniu powstał klub badmintonowy dla lesbijek
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na Twitterze Instagram
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościUstawienia prywatności