Strona główna Aktualności Społeczność
Profile Grupy Miejsca Wydarzenia Wsparcie
Ogłoszenia
Towarzyskie Pokoje i mieszkania Praca Ogłoszenia drobne Edukacja Pozostałe Dodaj
Queeroteka
Książki Filmy i seriale Quizy Patronat Queer.pl
Magazyn
Artykuły Galerie Tematy Tagi
Kontakt Reklama Regulamin
Queer.pl Portal osób LGBT+
Menu
Logowanie Rejestracja
Tematy Marsze Równości 2026 "Pillion" w kinach Wyrok TSUE Związki partnerskie Kino LGBT
Poniedziałek, 13.05.2013 14:06

„Tiger” o związkach partnerskich i adopcji

Podziel się Tweetnij Skomentuj (48)
Podziel się Tweetnij Skomentuj (48)

Michalczewski: liczy się, czy ktoś jest dobrym czy złym człowiekiem. A nie homo czy hetero

„Z dwojga złego, jeśli miałbym wybrać adopcję przez parę homoseksualną lub wychowanie dziecka w rodzinie patologicznej, gdzie dzieci się bije, głodzi, a czasem wykorzystuje, wybieram adopcję przez parę homoseksualną” – powiedział dziennikowi „Polska The Times” Dariusz Michalczewski, bokser. „Tiger” stwierdził, że związki partnerskie są „tematem zastępczym”, ale do homoseksualistów „nic nie ma”.

Dariusz „Tiger” Michalczewski przyznał w rozmowie z dziennikiem, że interesuje się polityką, ale jego zdaniem – polscy politycy robią nam złą reklamę za granicą, zajmując się „tematami zastępczymi”. „Nie mam nic do homoseksualistów. Moi kumple, którzy są raczej mało tolerancyjni, ciągle mi powtarzają, że nie mogą patrzeć, jak się "pedzie" całują na ulicy. A ja się pytam, gdzie to widzieli, bo na pewno nie w Polsce. Ja przynajmniej nie widziałem takiej pary. Zresztą nie zatrzymamy tego” – powiedział Michalczewski, dodając, że dla niego „liczy się, czy ktoś jest dobrym czy złym człowiekiem. A nie homo czy hetero”. „Tiger” podkreślił, że politycy zamiast zajmować się faktycznie problemami dzieci, które żyją w biedzie, są molestowane i bite, rozmawia się o adopcji przez pary jednopłciowe. „Z dwojga złego, jeśli miałbym wybrać adopcję przez parę homoseksualną lub wychowanie dziecka w rodzinie patologicznej, gdzie dzieci się bije, głodzi, a czasem wykorzystuje, wybieram adopcję przez parę homoseksualną. Nikt nie zastanawia się, jakie dzieciństwo taka para mogłaby dać tym dzieciakom. Nikt nie zastanawia się, czego one by chciały - być bite czy kochane” – powiedział bokser.

Michalczewski stwierdził, że w kraju katolickim – takim jak Polska, powinno się ludzi oceniać po tym, czy ktoś jest dobry czy zły, a nie po tym, czy ktoś jest „pedałem czy lesbijką”.

(md)
OCEŃ ARTYKUŁ
Podoba mi się (151)
dominjo bezimienna_ aldona_lesbijka labryska89 coming-out-w-polsce shadows requied agonia666 artistisch olabdg
Nie podoba mi się (9)
mariszka ulek marvel gauzepaws bombadil kfajtuszek irek84 tamara_de bemibem
Komentarze (48)
HEJT STOP!Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Komentuj
Moja ikona
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
Ikona
27.05.2013 12:43 kurza-lapka
Jeszcze jest socjaldemokracja.
ush:
neguto:

ehh no ale ja chciałem o komunie. No więc wg masy ludzie w pl jestem komunistą bo mam poglądy lewicowe. Nie ważne że nie popieram komunizmu ani gospodarki socjalnej. W sumie to nawet trochę zabawne. No ale ciągle jakoś mało rozsądne - To nawet nie jest przejaskrawienie. To zupełnie inny kosmos.

popierasz lewicę ale nie popierasz komunizmu?

Ty po prostu masz poglądy liberalne, a nie lewicowe, bro ;)
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
24.05.2013 19:37 neguto
on jest centroprawica
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
23.05.2013 14:12 neguto
uhs ale prawicy poprzeć nie mogę bo ona nie ma poglądów liberalnych. Kogo więc mam popierać? Mam do wyboru tylko lewice.
cytuj zgłoś 0 0
artistisch
23.05.2013 4:44 artistisch (34) Warszawa/okolice Zamościa
Widzę tu niezrozumienie pewnego politycznego mechanizmu - temat LGBT był jeszcze nie tak dawno na ustach wszystkich polityków właśnie dlatego, że odwracało to uwagę od innych spraw, w których nasze państwo jest w czarnej dupie. Polityk to nie działacz społeczny, ma się opiekować krajem i jeśli nie robi tego dobrze, szuka koła ratunkowego, które pomoże mu ukryć niekompetencję. I nie dotyczy to jednego czy dwóch polityków - dotyczy to polityka jako zawodu, we wszystkich krajach, z każdej partii. To JEST temat zastępczy i to, że dotyczy on nas jako grupy społecznej, nie zmienia niczego w tej kwestii. Co do Tigera - nie jest z branży, więc skąd te zawyżone oczekiwania? Że niby nie powinien używać obraźliwego słowa na p? Że zwrot 'z dwojga złego' jest nieadekwatny do sytuacji? Zwykli ludzie, nieznający nikogo, kto mógłby ich poprawić, właśnie tak się o nas wyrażają i nie oczekujcie, że to się trwale i natychmiast zmieni.

O tym, że dzieci par homoseksualnych nie miałoby życia w społeczeństwie.... Ludzie, co Wy, życia nie znacie? Do gimnazjum nie chodziliście? Mówicie o tym tak, jakby do tej pory nie zdarzyło się, że ktoś miał przejebane w szkole tylko przez to, że oddycha.

Poza tym, robicie sprawę osobistą z dobra ogólnego. W dodatku, z dobra ogólnego, które nie jest nam nawet jeszcze przyznane. Prowadzicie dyskusję na temat czegoś, co jeszcze nawet nie istnieje - jakaś paranoja! Znajdźcie sobie jakieś hobby, coś do roboty, zamiast omawiać temat, który jak na razie, nie ma pokrycia w rzeczywistości. I cieszcie się z każdego poparcia, bo tak przynajmniej mamy się na kogo powołać. Im więcej publicznych osób się wypowie za nami, tym lepiej. O to, jak się wypowiadają, możemy sobie podyskutować, kiedy już małżeństwa będą nam wywalczone.
cytuj zgłoś 2 0
Ikona
22.05.2013 21:47 EzoEzi
Szczerze - myślałem, że będzie to kolejny pojazd na gejów i lesbijki. Podoba mi się jego podejście.
cytuj zgłoś 0 0
profesor wilczur
19.05.2013 4:35 ush (33) Rzeszów
neguto:

ehh no ale ja chciałem o komunie. No więc wg masy ludzie w pl jestem komunistą bo mam poglądy lewicowe. Nie ważne że nie popieram komunizmu ani gospodarki socjalnej. W sumie to nawet trochę zabawne. No ale ciągle jakoś mało rozsądne - To nawet nie jest przejaskrawienie. To zupełnie inny kosmos.

popierasz lewicę ale nie popierasz komunizmu?

Ty po prostu masz poglądy liberalne, a nie lewicowe, bro ;)
cytuj zgłoś 0 0
bombadil
16.05.2013 17:54 bombadil (31) Warszawa
Podział na lewicę i prawicę jest dość sztuczny. Polska jest krajem przedziwnym. Znaczna większość Polaków opowiada się po stronie prawicy i kapitalizmu. To drugie jest szczególnie niezrozumiałe. 60% Polaków zapieprza w molochach za 1200zł, 20% robi w urzędach i pokazuje swoją wyższość nad obieraczkami cebuli, 10% zarabia powyżej 3 tysięcy i kupują sobie buty za 1500zł, żeby wydawało się, że zarabiają 10 tys., a po zakupie przymierają głodem (tłumaczą to dietą), aż w końcu jest jeszcze magiczne 10% - ludzie sukcesu. Piękni, zdrowi, inteligentni, błyskotliwi i... bogaci. I to właśnie całe to 90% społeczeństwa robi na te burżuazyjne pijawki. Ale taki system jest super. Prawdziwy Polak to kapitalista, precz z czerwonymi, wolny rynek!
Marks patrzy na Polskę z piekła i śmieje się przez łzy.

@daqwld94
Oczywiście masz rację, niestety za mało nas abyśmy przeje władzę, zbudowali getta i obozy dla naszych oponentów, ale jeżeli tak by się stało, ja zgłaszam gotowość do działań. Byłbym tęczowym Göringiem. Naszą dewizą byłyby słowa: "Jest homofob - jest problem, nie ma homofoba - nie ma problemu". hehe ;D
cytuj zgłoś 0 1
Ikona
16.05.2013 13:38 daqwid94
bombadil:
Takie to dziwne czasy nastały, że dzisiaj wszyscy są albo komunistami albo faszystami. Hitler i Stalin widać nadal rozdzielają mapę Polski, a i pewnie Europy.

Nie ma co mówić o komunistach, gdyż to były zupełnie inne czasy. Nie wiem jak wyobrażamy sobie np. związki partnerskie za komuny? Stalin między jedną a drugą czystką legalizuje związki? Jaruzelski przed wprowadzeniem stanu wojennego, chcąc zyskać poparcie, daje prawa ludziom lgbt?
Marks (który był osobą światłą, niemalże słońcem tej ziemi) niestety za bardzo nie interesował się związkami jednopłciowymi, ale gwarantuje, że byłby na TAK, jeżeli tylko przyłączylibyśmy się do robotników. W sumie to my jesteśmy współczesnym proletariatem społeczeństwa.


Oj bez przesady, robotnikow bylo wiecej, mieli wiecej do powiedzenia przez swoj wplyw na gospodarke i to ze gdy wchodzili na ulice mieli naprawde pier*olniecie jesli chodzi o rozglos. A gdy przez ulice ktoregokolwiek miast przejdzie parada lgbt to nawet w ogolnopolskich gazetach dostajemy skrawek gazety 10x10 cm ze zdj formatu jak do dowodu osobistego i tyle. Przykre
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
16.05.2013 10:09 neguto
Przyznam że koncepcja lewicy jest dla mnie dziwaczna.
Trzeba mieć bałagan w głowie żeby być za wolnością społeczną, a przeciw wolności gospodarczej. Zresztą patrząc na naszą historie to ciężko powiedzieć żeby komuna była za wolnością społeczną skoro zabijano wtedy ludzi by stłumić zamieszki.
Dlatego to mi się zupełnie nie klei. Lewica powinna zawsze mieć liberalne poglądy i wolny rynek. Zresztą ja nie wiem jak państwo może czymkolwiek rządzić skoro to zawsze przynosi straty. Ludzie zwyczajnie wolą wyciągać korzyści dla siebie niż dla jakiejś państwowej spółki. Dlatego właśnie mamy takie sytuacje że spółka zarabia rocznie 50 milionów, 45 milionów wydaje na wypłaty gdzie 40 milionów dostaje prezes, a resztę pracownicy. I co można zrobić? Nic. Można zwolnić prezesa dać mu jeszcze parę milionów na odchodne i wziąć następnego. I ta sama sytuacja powtarza się wciąż od nowa.
Nikt z rządzących nie jest wstanie nic zrobić. Jedyne co im przychodzi do głowy to prywatyzacja. A przecież można by po prostu pociągnąć ich do odpowiedzialności. Gdy spółka którą zarządzasz przynosi straty to oddajesz pensje. - no ale to chyba jest niemożliwe bo żadna z opcji politycznych nic tu nie może.
ehh no ale ja chciałem o komunie. No więc wg masy ludzie w pl jestem komunistą bo mam poglądy lewicowe. Nie ważne że nie popieram komunizmu ani gospodarki socjalnej. W sumie to nawet trochę zabawne. No ale ciągle jakoś mało rozsądne - To nawet nie jest przejaskrawienie. To zupełnie inny kosmos.
cytuj zgłoś 0 0
Ikona
16.05.2013 8:42 Magneton
Uważam, że większość komentujących ten artykuł jest strasznie przewrażliwiona. Michalczewski to tylko bokser, który na elokwencją nie grzeszy jak większość polskich bokserów i aby się o tym przekonać wystarczy obejrzeć parę filmików z nim na youtube, gdy się wypowiada. Zwroty, których użył, a które budzą niemałe wątpliwości są w tym wypadku jak dla mnie całkowicie do wybaczenia. A sam zwrot "z dwojga złego" można bez problemu usprawiedliwić, jeśli na adopcję przez pary homoseksualne patrzymy z perspektywy ogólnego nastawienia całego naszego społeczeństwa do tej kwestii a nie prywatnych odczuć osoby, która mówi.
Z dwojga złego lepiej mieć osobę, która publicznie nas popiera nawet jeśli to poparcie budzi pewne wewnętrzne oburzenie, aniżeli być po raz kolejny obrzucanym błotem i gównem przez panów Cejrowskich, Bublów czy pań Pawłowicz.
cytuj zgłoś 3 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5
Autor
Redakcja Queer.pl
Pierwszy polski portal ludzi LGBT
TAGIWięcej
adopcja boks dariusz michalczewski związki partnerskie
Powiązane
Obraz Piątek, 12.07.2024 Większość Polaków za przysposobieniem wewnętrznym w związkach partnerskich Obraz Środa, 15.05.2024 ILGA Rainbow Map - Polska świeci nadal na czerwono Obraz Piątek, 09.06.2023 Znamy raport "Ipsos LGBT+ Pride 2023" - w jednej dyscyplinie przegrywamy z Turcją Obraz Piątek, 30.04.2021 Czechy coraz bliżej równości małżeńskiej! Projekt ustawy skierowany do drugiego czytania Obraz Czwartek, 25.03.2021 Ministerstwo Sprawiedliwości wprowadza nowe definicje pojęć: ojciec, matka, małżeństwo, rodzina
Inne tematy
Lesbinton: w Poznaniu powstał klub badmintonowy dla lesbijek Wtorek, 10.03.2026 Lesbinton: w Poznaniu powstał klub badmintonowy dla lesbijek
Sąd Najwyższy Ukrainy uznał parę jednopłciową za rodzinę. Co to właściwie zmienia? Środa, 11.03.2026 Sąd Najwyższy Ukrainy uznał parę jednopłciową za rodzinę. Co to właściwie zmienia?
"Kochający inaczej mają miejsce w kościele" - kardynał Konrad Krajewski nowym metropolitą łódzkim Wtorek, 17.03.2026 "Kochający inaczej mają miejsce w kościele" - kardynał Konrad Krajewski nowym metropolitą łódzkim
Kontakt Reklama Regulamin
Social media
Polub na Facebooku Obserwuj na Twitterze Instagram
© 1996-2026 Queermedia.pl, ISSN 2299-9019 Polityka prywatnościUstawienia prywatności