logo Queer.pl Dawniej Innastrona.pl
18.08.2017    STARTSKLEPKONTAKT

...
2
0
12

Gej - konsument, o którego walczy handel!

Moda, kosmetyki, podróże, rozrywki zamiast wydatków na żonę i dzieci

Dodano: 05.11.2000, Aktualizacja: 05.11.2000

Polski rynek towarów luksusowych jest jeszcze w powijakach. A stratedzy rynkowi mają bielmo na oczach. Dlatego (chyba?) nie odkryli jeszcze tak obiecującej grupy konsumenckiej, jaką są geje. W Polsce dawno minęły już czasy, kiedy można było sprzedać wszystko od ręki z blaszaka lub polowego łóżka. Dziś, szczególnie w dużych miastach istnieje oferta towarów, na które pozwolić sobie może tylko zamożna, wyrafinowana klientela. Garnitury Bossa, buty Bally, krawaty Dolce e Gabbana, zegarek Rolex, bielizna KC, koszula Romeo Gigli... A usługi? Wizyta u ekskluzywnego fryzjera z masażem i maseczką? Wolny czas? Greckie wyspy...   ( Pozostało znaków: 2595 )
Autor: Brak informacji

Ten artykuł został przeniesiony do archiwum

Dostęp do archiwalnych artykułów (starszych 4 tygodnie) możliwy jest dla abonentów serwisu »Przyjaciel Queer.pl. Dostęp do pojedyńczych artykułów z archiwum możliwy jest także za pomocą wiadomości SMS.

UZYSKAJ DOSTĘP DO ARCHIWALNYCH ARTYKUŁÓW
» Zostań abonentem Przyjaciel Queer.pl by czytać materiały bez kodów i bez ograniczeń lub...


WPISZ KOD

OK
System mikropłatności SMS-owych dostarczany jest przez:
Logo Mobiltek
UZYSKAJ DOSTĘP DO TEGO ARTYKUŁU

Wyślij SMS na numer 7268 o treści:
IS CZYTAJ 185588   (koszt: 2zł + VAT)
Otrzymasz kod, dzięki któremu uzyskasz dostęp do materiału przez 48 godzin.

Zapisz Zapisz stronę Magazyn+ Magazyn Pełny ekran Pełny ekran
REKLAMA
REKLAMA

© 1996-2017 Prawa autorskie zastrzeżone, ISSN 2299-9019
666
Bądź queer na facebooku