Ujawniony aktor Ezra Miller jest częścią kampanii promocyjnej makijażowej marki Urban Decay. Hasłem kampanii jest "Pretty Different", a współzałożycielka marki mówiła o niej: "To hymn dla innych miłośników makijażu, którzy nie zgadzają się na obowiązujące standardy piękna. To nasz hołd składany indywidualności, bo każdy jest zupełne inny".
Ezra Miller został jedną z twarzy
nowej kampanii reklamowej firmy kosmetyków Urban Decay. Kampania pod hasłem "
Pretty Different" opiera się na celebrowaniu inności. Ujawniony aktor dołączył do grupy Global UD Citizens reprezentujących markę.
Współzałożycielka Urban Decay,
Wende Zomnir, mówiła: "Nasi UD Citizens to
dynamiczne, światowe głosy, które walczą o to, w co wierzą. Są prawdziwą definicją hasła 'Pretty Different' i uosabiają ducha UD. Bo
bycie innym to nie tylko bycie 'dziwnym' czy stanie w opozycji do status quo - to oznacza bycie sobą".
Zomnir opisała nową kampanię marki jako "hymn dla innych miłośników makijażu, którzy nie zgadzają się na obowiązujące standardy piękna". Dodała: "
To nasz hołd składany indywidualności, bo każdy jest zupełne inny. To nasz sposób na odkrycie na nowo co to znaczy być marką makijażową".
Miller natomiast mówił: "Dorastałem z dwiema starszymi siostrami. Wszyscy robiliśmy sobie nawzajem makijaż.
Uwielbiałem, kiedy ludzie myśleli, że jesteśmy trzema siostrami".
Na razie wypuszczony został spot reklamowy, jednak przez najbliższy rok Ezra Miller i kilka innych osób będzie promować markę w różnych formatach.
Kosmetyki Urban Decay są dostępne w Polsce w sklepach sieci Sephora.
(ab)