Mur, tęczowy czołg i dziura w kształcie serca

Nowa kampania Diesla

Dodano: 15.02.2017, Aktualizacja: 15.02.2017

Diesel wypuścił właśnie klip na nowy sezon – „Make Love Not Walls”. W reklamie, wyreżyserowanej przez ujawnionego Davida LaChapelle’a, zawarto meritum ostatniego czasu – celebrację różnorodności i miłości, barwność świata, które mogą zostać zniszczone przez artefakty, jak mur z kolczatką. Bohaterami są ludzie wszystkich religii, ras i orientacji seksualnych. I jest gejowski ślub!



Reklama wykorzystuje najbardziej popularny ostatnio symbol muru. W kampanii prezydenckiej Trumpa był on w końcu jednym z głównych punktów, które dały mu zwycięstwo. Jasny sygnał do podziału i separacji. W klipie Diesla mur jest odniesieniem do wszelkich uprzedzeń, stereotypów i barier. I zostaje on zburzony przez tęczowy czołg. Dziura po nim jest w kształcie serca.


Te wszystkie nieprzyjemne rzeczy, które się dzieją na świecie to wynik braku wolności i miłości. „Miłość i wspólnota są kluczowe w tworzeniu społeczeństwa, w którym wszyscy chcemy żyć, w przyszłości, na którą wszyscy zasługujemy” – mówi Nicola Formichetti, dyrektor artystyczna Diesla.

Jak Wam się podoba nowy spot?



(ar)