We dwójkę zawsze raźniej (zwłaszcza w wannie)!

Walentynkowa reklama z jednopłciowymi parami

Dodano: 24.01.2017, Aktualizacja: 24.01.2017

Wielkimi krokami zbliżają się Walentynki: ruszyła więc reklamowa machina. Tęczowy wyścig w USA rozpoczęła firma produkująca kosmetyki do kąpieli, która w swojej walentynkowej kampanii uwzględniła i pary jednopłciowe. I to w wannie.


Lush Ltd. jest firmą brytyjską, która z powodzeniem zdobywa też rynek amerykański. W swojej ofercie ma przede wszystkim produkty do kąpieli - mydełka, żele, szampony i peelingi. Firma mocno angażuje się w kwestie społeczne, podkreśla, że wszystkie produkty nie są testowane na zwierzętach i są przyjazne dla wegan. W 2014 roku Lush ofiarowało ponad 3,5 mln funtów na cele charytatywne.

Nic więc dziwnego, że w walentynkowej kampanii znalazły się i pary jednopłciowe: zarówno kobieco-kobieca, jak i męsko-męska. Lush przekonuje, że we dwójkę w wannie jest zawsze raźniej.

Last week, we posted a photo that created quite the stir! Let us set the record straight. Big tubs - they do exist! #bathgoals #loveislove pic.twitter.com/r9ieybNJD2

— Lush North America (@lushcosmetics) 23 stycznia 2017
(red)