logo Queer.pl Dawniej Innastrona.pl
25.11.2017    STARTSKLEPKONTAKT

...
40
1
3

Lesbijska miłość. I diamenty

Reklama biżuterii

Dodano: 19.10.2017, Aktualizacja: 20.10.2017

Diamenty, biżuteria i lesbijki - czyli najnowszy spot reklamowy z kobieco-kobiecą miłością na pierwszym planie. Sami zobaczcie i dajcie znać, jak Wam się podoba.

W ramach kampanii "Real is Rare" firmy The Diamond Producers Association powstało wiele jednominutowych filmów, które są swoistym hołdem złożonym prawdziwej miłości. Wśród nich - "A Girl Like You":



Jedno spojrzenie czasem wystarczy, by zorientować się, że to jest to. Bohaterki nagrania zakochały się w sobie od pierwszego spojrzenia. Widzimy ich uczucie i rodzącą się miłość. "Wiem, że to nie jest idealne, ale jest nasze" - mówi narratorka. "Przyszłość jest bardziej ekscytująca z dziewczyną jak ty" - dodaje.

Deborah Marquardt, szefowa marketingu firmy, mówi, że celem kampanii jest "otworzyć oczy na inne postrzeganie zaangażowania, miłości i związku z drugim człowiekiem". W szczególności dla tych, dla których małżeństwo jest marzeniem (jeszcze) nie do zrealizowania. 

Drogie Panie, jak Wam się podoba?

(ar)


PODZIEL SIĘ
KOMENTARZE (3)
Komentuj Komentuj HEJT STOP!
Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
psom na pożarcie (?) 20.10.2017 19:13
Gdyby Diamond Producers Association usiłowała zawojować rynek polski, reklama ukazywałaby młodą parę hetero otuloną biało-czerwoną flagą i odpalającą race do napisu "chłopak dziewczyna Reala rodzina". W Stanach Zjednoczonych 2017 AD ta reklama nie robi już żadnego większego wrażenia na swoim potencjalnym targecie.
Eiwar (?) 20.10.2017 13:06
psom na pożarcie:
I wcale nie jest to ckliwa próba przypodobania się millenialsom, którzy nie rozumieją sensu kupowania wywindowanego cenowo szlifowanego węgla.


Lepiej żeby było tak, niż kiedy reklama z wątkiem queer powoduje, że ludzie święcie oburzeni bojkotują daną firmę, więc takie reklamy nie powstają. To, że takie reklamy jednak gdzieś powstają, jest wyrazem czegoś pozytywnego, niezależnie od osobistej moralności osób przyczyniających się do ich powstania.
psom na pożarcie (?) 20.10.2017 11:31
I wcale nie jest to ckliwa próba przypodobania się millenialsom, którzy nie rozumieją sensu kupowania wywindowanego cenowo szlifowanego węgla. Jak już się okaże, że Chiny są znacznie korzystniejszym rynkiem zbytu, to zamiast dwóch lesbijek będzie wzruszająca scena krojenia diamentem psa ;>

Zapisz Zapisz stronę Magazyn+ Magazyn Pełny ekran Pełny ekran
Lesbijska miłość. I diamenty Fot. za: Youtube
REKLAMA
REKLAMA

© 1996-2017 Prawa autorskie zastrzeżone, ISSN 2299-9019
666
Bądź queer na facebooku