logo Queer.pl Dawniej Innastrona.pl
25.09.2017    STARTSKLEPKONTAKT

...
19
0
2

Tęczowa rodzina w reklamie ciuchów

Kaleb i Kordale: dzieci są najważniejsze

Dodano: 21.08.2017, Aktualizacja: 21.08.2017

Kordale Lewis i Kaleb Anthony, którzy wspólnie wychowują czwórkę dzieci, zostali - wraz z całą rodziną - twarzami nowej kolekcji Acne Studios. Tym samym są pierwszą tęczową i czarną rodziną, reklamującą szwedzką markę.

O panach i ich rodzinie zrobiło się głośno w 2014 roku, gdy media zainteresowały się ich profilem na Instagramie. A zwłaszcza jednym zdjęciem - na którym tatusiowie czeszą włosy swoim córkom. Niestety, rodzina szybko stała się ofiarą hejterskich komentarzy. "Mamy trójkę dzieci. Patrzymy w ich oczy i widzimy, że ciągle są szczęśliwe w naszym domu – to wszystko czego nam trzeba" – w ten sposób Kordale i Kaleb Lewis odpowiadali na nienawiść.
ZOBACZ TEŻ Tata, tata i trójka dzieci Jak radzić sobie z nienawiścią?

Obecnie ich profil na Instagramie, gdzie dokumentują życie swojej - jeszcze większej - rodziny, obserwuje ponad 170 tys. osób. Już wcześniej zainteresowała się nimi firma Nikon, dla której opowiedzieli o swojej rodzinie. Teraz - czas na ciuchy. I to wyjątkowe, bo Acne Studios to szwedzka firma, produkująca luksusowe ubrania.

Kordale i Kaleb są pierwszą tęczową i do tego czarną rodzina, która bierze udział w kampanii marki.



W rozmowie z Acne Studios podkreślają: dzieci są najważniejsze, zawsze stawiamy je na pierwszym miejscu.

(md)

PODZIEL SIĘ
KOMENTARZE (2)
Komentuj Komentuj HEJT STOP!
Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
Carola (22) Olsztyn 21.08.2017 21:47
No w końcu LGBT w mainstreamie. Piękne.
Izrail (25) Łódź 21.08.2017 20:51
a czemu wszyscy są czarni ? co za rasizm.

Zapisz Zapisz stronę Magazyn+ Magazyn Pełny ekran Pełny ekran
REKLAMA
REKLAMA

© 1996-2017 Prawa autorskie zastrzeżone, ISSN 2299-9019
666
Bądź queer na facebooku