logo Queer.pl Dawniej Innastrona.pl
24.07.2017    STARTSKLEPKONTAKT

...
50
1
1

Mur, tęczowy czołg i dziura w kształcie serca

Nowa kampania Diesla

Dodano: 15.02.2017, Aktualizacja: 15.02.2017

Diesel wypuścił właśnie klip na nowy sezon – „Make Love Not Walls”. W reklamie, wyreżyserowanej przez ujawnionego Davida LaChapelle’a, zawarto meritum ostatniego czasu – celebrację różnorodności i miłości, barwność świata, które mogą zostać zniszczone przez artefakty, jak mur z kolczatką. Bohaterami są ludzie wszystkich religii, ras i orientacji seksualnych. I jest gejowski ślub!

Reklama wykorzystuje najbardziej popularny ostatnio symbol muru. W kampanii prezydenckiej Trumpa był on w końcu jednym z głównych punktów, które dały mu zwycięstwo. Jasny sygnał do podziału i separacji. W klipie Diesla mur jest odniesieniem do wszelkich uprzedzeń, stereotypów i barier. I zostaje on zburzony przez tęczowy czołg. Dziura po nim jest w kształcie serca.

Te wszystkie nieprzyjemne rzeczy, które się dzieją na świecie to wynik braku wolności i miłości. „Miłość i wspólnota są kluczowe w tworzeniu społeczeństwa, w którym wszyscy chcemy żyć, w przyszłości, na którą wszyscy zasługujemy” – mówi Nicola Formichetti, dyrektor artystyczna Diesla.

Jak Wam się podoba nowy spot?

(ar)

 

 


PODZIEL SIĘ
KOMENTARZE (1)
Komentuj Komentuj HEJT STOP!
Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
VeganBLN (?) 15.02.2017 9:52
1:06 Laith Ashley - rowniez transmezczyzne mozna zobaczyc ♥

Zapisz Zapisz stronę Magazyn+ Magazyn Pełny ekran Pełny ekran
Mur, tęczowy czołg i dziura w kształcie serca Fot. za: Youtube
REKLAMA
REKLAMA

© 1996-2017 Prawa autorskie zastrzeżone, ISSN 2299-9019
666
Bądź queer na facebooku