logo Queer.pl Dawniej Innastrona.pl
23.04.2017    STARTSKLEPKONTAKT

...
17
0
1

Różnorodne Super Bowl

Tęczowe reklamy w jednym miejscu! (lista)

Dodano: 08.02.2017, Aktualizacja: 09.02.2017

Mamy za sobą show Lady Gagi, więc już na spokojnie dajemy Wam trochę więcej smaczków i tajemniczego współtowarzysza Johna Travolty. Trochę reklam, trochę spotów, trochę plotek - niekoniecznie z tagiem 2017. Tegoroczna impreza nie była tak szczodrze obdarzona tematyką LGBT oficjalnie, ale na pewno nie było tak hetero, jakby się mogło wydawać. Inspiracja z nieba, oto parę kultowych już homoreklam! Albo inaczej, reklam z wątkiem gejowskim, lesbijskim albo trans.

Okazuje się, że w kwestii reklam - marketingowcy ułożyli nam całe życie. Myślicie, że tak nie jest? Popatrzcie sami: możecie zamówić pizzę z seksi dowozicielem. Możecie zjeść hummus, a nawet specjalny jogurt grecki. Psiaki, dzieciaki, zabawa i wakacje - wszystko możecie uwiecznić aparatem fotograficznym. A wszystko co pomiędzy - to albo kwestia czasu albo umknęło naszej uwadze.

George Takei i reklama Pizza Hut. Wydaje się przede wszystkim, że zaangażowanie w tegoroczne reklamy równości i różnorodności miały wymiar z jednej strony polityczny, z drugiej - wreszcie dały szansę, by pokazać więcej i na więcej sobie pozwolić. "Oh my..." 



Gejowska flaga w Google Home. To chyba nie przypadek. Google od wielu lat walczy z dyskryminacją, homofobią, uprzedzeniem... A że rok 2017 jest wyjątkowy, mamy to:



Coca Cola i tęczowa rodzina - dwóch ojców i córka na desce. Niby tylko na sekundę, ale może tak właśnie powinno być? Może to całe homo to tylko słowo? 



następna

PODZIEL SIĘ
KOMENTARZE (1)
Komentuj Komentuj HEJT STOP!
Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
Bubelina (19) Wejherowo 08.02.2017 23:32
A ja ostatnio, przechadzając się po galerii, aż z wrażenia się zatrzymałam i uśmiechnęłam na widok nowej kampanii The Body Shop "Make love not war", polecam obczaić :')
MvdH (?) 08.02.2017 19:49
Don't Bi It:
Ciężko opisać moją złość, że ŻADNA reklama nie zawierała lesbijek. To zastawienie sporo mówi o mediach - o ile społeczeństwo bardziej piętnuje gejów, to media wyciągają ich - oraz trans - na piedestał. Nic w tym złego. Gdyby wreszcie ktoś otworzył oczy i zdał sobie sprawę, że zapomina o lesbijkach (i innych grupach). A potem kończy się tak, że ciemny lud myśli, że lesbijki tylko eksperymentują i dadzą się zaciągnąć do łóżka jakiemuś zboczeńcowi.

Myślę, że geje w reklamach są po prostu bardziej kontrowersyjnym widokiem. Lesbijki jakoś bardziej są tolerowane przez społeczeństwo (jeżeli w ogóle możemy mówić o tolerancji dla osób lgbt np. w Polsce), więc para gejów przyciągnie większą uwagę niż para lesbijek i pewnie o to reklamodawcom chodzi - zaszokować (bo to niestety nadal szokuje) i tym dotrzeć do potencjalnego kupca, który zapamięta ten produkt.
Don't Bi It (16) Mińsk Mazowiecki 08.02.2017 17:20
Ciężko opisać moją złość, że ŻADNA reklama nie zawierała lesbijek. To zastawienie sporo mówi o mediach - o ile społeczeństwo bardziej piętnuje gejów, to media wyciągają ich - oraz trans - na piedestał. Nic w tym złego. Gdyby wreszcie ktoś otworzył oczy i zdał sobie sprawę, że zapomina o lesbijkach (i innych grupach). A potem kończy się tak, że ciemny lud myśli, że lesbijki tylko eksperymentują i dadzą się zaciągnąć do łóżka jakiemuś zboczeńcowi.
Przypadkowo tu trafiłem (?) 08.02.2017 17:15
Świetne! Tylko aż żal, że każda reklama jest "ZAGRANICZNA" :/
Zapisz Zapisz stronę Magazyn+ Magazyn Pełny ekran Pełny ekran
REKLAMA
REKLAMA

© 1996-2017 Prawa autorskie zastrzeżone, ISSN 2299-9019
666
Bądź queer na facebooku