logo Queer.pl Dawniej Innastrona.pl
01.05.2017    STARTSKLEPKONTAKT

...
82
0
5

Hari Nef: jestem tego warta

Queerowy L’Oréal Paris

Dodano: 11.01.2017, Aktualizacja: 11.01.2017

Firma kosmetyczna zaangażowałą transową modelkę, Heri Nef, do swojej najnowszej kampanii reklamowej, „Your Skin, Your Story”. W ten sposób stała się ona pierwszą osobą trans, która powiedziała słynne: „Jestem tego warta”. To kolejna rewelacja w świecie kosmetyków - ostatnio Maybelline zaangażowało Manniego Gutierreza do swojej najnowszej kampanii.

Informację podała na Twitterze:




Premiera reklamy odbyła się podczas gali wręczania Złotych Globów. Ideą całej kampanii jest celebracja różnorodności i jej piękna, siły. A te tkwią w człowieku, który czuje się dobrze w swojej skórze. Dlatego zaproszono modelki o różnym kolorze skóry, sylwetce itd. W trzyminutowym spocie udział wzięły m.in. Blake Lively, Lara Stone, Alexina Graham, Xiao Wen Ju, Sabina Karlsson czy Marquita Pring.

To już jej kolejny sukces - w zeszłym roku była na okładce magazynu Elle.




(ar)

PODZIEL SIĘ
KOMENTARZE (5)
Komentuj Komentuj HEJT STOP!
Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
36degrees (24) Łódź 15.01.2017 22:06
Świetna kampania, cudowna (jak zwykle) Hari Nef, ale CO TO ZA JĘZYK "transowa modelka"? O homoseksualnym modelu chyba nikt przyzwoity nie napisałby "gejowy model". (tak, to MA znaczenie).
A swoją drogą, tak, można być trans i czuć się dobrze w swojej skórze. Można akceptować to, że jest się pomiędzy. Można "nie wyglądać jak". Osoby trans (genderqueer, niebinarne itp.) nie są po to, żeby spełniać oczekiwania otoczenia. Podobnie jak kobiety nie są po to, żeby spełniać wymagania mężczyzn (i odwrotnie), a osoby czarnoskóre po to, żeby idealnie wpasowywać się w wymagania białych. Jezu, to już było. Dawno temu.
eta (23) Radom, Lublin 15.01.2017 13:27
ciekawska:
"A te tkwią w człowieku, który czuje się dobrze w swojej skórze." a co ma do tej kampanii osoba trans, która się dobrze w swojej skórze nie czuje, to już nie wiem. No może takie modelki co faktycznie nie przypominają męskich rysów twarzy się czują dobrze. Ja definicję transseksualizmu znam jako "nie czują się dobrze w swojej skórze" więc... trochę zmieszanie.


I dlatego, że czuje się źle w tej skórze nic z tym nie zrobię tylko będę się rozczulać jak to mi źle i jakie to wszystko jest niesprawiedliwe... Zdajesz sobie sprawę, że te osoby przechodzą sporo żeby mieć ciało w którym czują się dobrze?
Swoją drogą cytując artykuł bardziej zwróciła bym uwagę na poprzednie zdanie : "Ideą całej kampanii jest celebracja różnorodności i jej piękna, siły. A te tkwią w człowieku, który czuje się dobrze w swojej skórze." A to, że ktoś ciężko pracował i może nadal pracuje nad swoim ciałem wcale nie znaczy, że aktualnie źle się w nim czuje.
Daf"ThePig"Miscavige (?) 14.01.2017 14:23
czemu roreal sprzyja osobom LGBT?? bo dzięki niej można ukryć znamiona i tatuaże...
"L'Oreal e lo Zombie Boy. Go Beyond the Cover and the Backstage"

cóż... piękno nie ma definicji-ale odrobina prywatności w heteronormatywnym świecie jest bezcenna... a reklamówka jest ciekawa... nie można zmienić swojej cielesności-ale można lepiej wykorzystywać to, czego natura nam nie poskąpiła... ;-);-);-) kto wie, ten wie o co biega
Izabela   dodane przez Facebooka 13.01.2017 14:50
Będzie na TVP? :D
ciekawska (?) 12.01.2017 13:25
"A te tkwią w człowieku, który czuje się dobrze w swojej skórze." a co ma do tej kampanii osoba trans, która się dobrze w swojej skórze nie czuje, to już nie wiem. No może takie modelki co faktycznie nie przypominają męskich rysów twarzy się czują dobrze. Ja definicję transseksualizmu znam jako "nie czują się dobrze w swojej skórze" więc... trochę zmieszanie.
Zapisz Zapisz stronę Magazyn+ Magazyn Pełny ekran Pełny ekran
Hari Nef: jestem tego warta Fot. za: Twitter
REKLAMA
REKLAMA

© 1996-2017 Prawa autorskie zastrzeżone, ISSN 2299-9019
666
Bądź queer na facebooku