Volvo XC60 to również auto dla gejów – taki przekaz dostajemy z najnowszej reklamy koncernu motoryzacyjnego. W spocie widzimy parę mężczyzn, a auto okazuje się idealne dla każdego. Przecież auto nie zna pojęcia orientacji seksualnej. To kolejna reklama Volvo z wątkiem LGBT. Sami zobaczcie.
„To naturalne, że te reklamy zawierają wątki LGBT, dlaczego miałoby tak nie być?” – pyta Thomas Andersson, wiceprezydent Volvo Cars North America. „Rodzina to coś więcej niż tradycja” – dodaje.
W ten sposób mamy reklamę z wątkiem gejowskim. To forma realizacji polityki firmy, która od 2001 roku, kiedy wyszła pierwsza reklama Volvo S60, stara się skutecznie angażować pary LGBT w swoje działania na rynku oraz plan rozwoju czy strategie marketingowe.
„Pojęcie rodziny staje się coraz mocniejsze i ważniejsze w środowiskach LGBT. Nasze badania i analizy wskazują, że LGBT lubi i ceni reklamy, które bezpośrednio odnoszą się do nich – w sposób jasny i bezpośredni do tego, kim są. Kiedy reklamodawca mówi w reklamach o rodzinie, te tęczowe się nie utożsamiają z nimi. Dla nich to przekaz wykluczający, my staramy się być bezpośredni” – mówi twórca reklam z wątkami LGBT dla Volvo czy Jaguara, Howard Buford.
Ten serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Dowiedz się więcej.
Rozumiem