logo Queer.pl Dawniej Innastrona.pl
22.11.2017    STARTSKLEPKONTAKT

...
37
0
0

Czujesz się jak rodzina? To znaczy, że to jest rodzina

Seria nowych reklam (lista)

Dodano: 16.02.2017, Aktualizacja: 16.02.2017

Reklama staje się małym dziełem sztuki, a na pewno nośnym, który może wiele przekazać. Od jakiegoś czasu donosimy o reklamach, w których pokazane są osoby LGBT lub poruszane wątki gejowskie, lesbijskie, transowe itd. Każdy tydzień przynosi coś nowego. Dziś dla Was mamy reklamy: z tradycyjnym już Kiss Camem, pojechaną niemiecką - sieci telefonicznej T-Mobile, zaangażowaną, albowiem Nike’a i Lynx znów nas zaskakuje – w kolejnej odsłonie zadaje pytania, które wprawić mogą w zakłopotanie. Zaczynamy!

Ad Council (organizacja w USA, która odpowiada za reklamy edukacyjne i uświadamiające, np. cykl „Piłeś – nie prowadź” itd.) opublikowało w walentynki piękne nagranie. Kiss Cam to tradycja kultury sportowej w Ameryce. W tym roku w ramach kampanii „Love Has No Labels” wypuściło wideo pełne różnorodnych par. „Bo miłość nie zna granic – nie ma religii, wieku, płci, niepełnosprawności, rasy…” – słyszymy w spocie.

Finałem jest para lesbijska – pełna uczucia i dumy. Jedna z kobiet ma na sobie koszulkę z napisem „Orlando Survivor”. Sami zobaczcie:



LHNL to kampania, która ma otworzyć nam oczy na rzeczy, na które nie zwracamy uwagi. Amerykanie uważają się za naród bez uprzedzeń – ale każdy z nich nieświadomie ocenia i komentuje rzeczywistość. Czy to ze względu na kolor skóry, religię czy niepełnosprawność. To nie pierwsza kampania LHNL – wcześniejsze kampanie to pocałunki w świetle rentgenowskim, gdzie nie widać płci, ta z Johnem Ceną czy o adopcji przez parę jednopłciową.

T-Mobile zaszalał w Niemczech i stworzył reklamę z lesbijkami, drag queenami i tradycyjną rodziną. „W ten sposób pokazujemy homofobom drzwi. Poza tym na rodzinę przez bardzo długi czas składał się ojciec, matka i dziecko, teraz wszystko się zmieniło. Jeśli czujesz się jak rodzina, to znaczy, że to jest rodzina” – mówią twórcy reklamy. Co ciekawe, cała reklama skierowana jest właśnie do rodzin.



Nowa reklama Nike’a to festiwal na rzecz równości i różnorodności we wszelkiej formie. Występują m.in. koszykarz LeBron James i Megan Rapinoe, lesbijka i reprezentantka kobiecej ligi piłki nożnej. Każdy z występujących sportowców mówi, czym jest równość. To nie pierwsza taka kampania Nike’a – w maju zeszłego roku wypuścił serię ubrań #BeTrue i spot z udziałem transseksualnego atlety, Chrisa Mosiera.



Na sam koniec – nowa reklama Lynx (aka Axe) w Wielkiej Brytanii, „Men In Progress”. Wśród bohaterów reklamy jest transseksualny mężczyzna i para gejowska. Jamie i Shabba poznali się w szkole, jeszcze przed tranzycją Jamiego, a parą są od trzech lat. Kevin i Josh są parą. Josh jest biseksualny – przyznał się, że był wcześniej zakochany w dziewczynie. Oglądajcie:



(ar)


PODZIEL SIĘ
KOMENTARZE (0)
Komentuj Komentuj HEJT STOP!
Zapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy
Dodaj komentarz
Komentarz od osoby niezalogowanej pojawi się po akceptacji moderatora.
Dozwolone znaczniki (BBCode):
[b], [i], [u], [url], [url=], [mail], [mail=], [color=], [code], [quote]
ctrl+alt+del (?) 24.02.2017 22:51
na pierwszej, 'fans od love', spociłam oczy za pierwszym razem, spociłam oczy i teraz... to jest urocze! :D

Zapisz Zapisz stronę Magazyn+ Magazyn Pełny ekran Pełny ekran
Czujesz się jak rodzina? To znaczy, że to jest rodzina Fot. za: Youtube
REKLAMA
REKLAMA

© 1996-2017 Prawa autorskie zastrzeżone, ISSN 2299-9019
666
Bądź queer na facebooku